Gå til innhold

Leeching i Alterac Valley


Anbefalte innlegg

Når jeg bruker Auction House på den måten jeg gjør og håver inn omlag tusen gull i timen blir jeg overlesset av irriterte spillere, det samme når laget jeg er på vinner i arenaen, eller når forsvarsløse lavere nivå motstandere knertes. Slik er spillet, jeg har ikke tenkt å være psykologen og ansvarlig for at alle har det bra mens de spiller. De som klager finner alltid noe å klage på uansett, så hverdagen deres bedres ikke av at du slutter å for eksempel leeche uansett.

9526503[/snapback]

Det du nevner her er ikke det samme. Her gir du en innsats og spiller faktisk spillet.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg leecha en gang... Det gikk 4 minutter så klarte jeg ikke se på lengre, eller vente for den saks skyld. Det er da mye morsommere å banke horde/alliance, selv om du dauer en hel del.

 

Om man ikke har tid eller tolmodighet til å skaffe points/gear på den ''ærlige'' måten kan man like gjærne spille på private server!

Lenke til kommentar
Si at det kreves 1000 timer for å få utstyret du vil ha. Hvis du ikke liker spillet, hvorfor spiller du det da? Å skaffe utstyret er en del av spillet.

9529266[/snapback]

 

Det er jo akkurat det, jeg spiller jo ikke i Alterac Valley.

9535529[/snapback]

 

Hvis du ikke vil spille spillet, hvorfor har du en karakter og ikke minst en konto som du må betale penger for å opprettholde. Det du våser om henger jo ikke sammen for fem flate øre.

Lenke til kommentar

er uelukkende blizzard sin feil att folk leecher, feilen ligger i systemet, jeg slacka aldri før, men nå gjør jeg det avogtil, ellers har jeg laget en morsom ordning med meg selv, slapper av helt til hordene kommer til dun baldar, for så å pompe løs alt jeg har resten av kampen. men i 90% av tilfellene spiller jeg hele kampen.

Lenke til kommentar
Haha, Pycno.

Hva gjør man når alle tenker slik som deg?

9472936[/snapback]

 

Prøver å løse den floka her:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
434ouie.jpg

 

3/40 var aktive. Patch eller ikke, hva i etern hjelper det å rapportere for No Honor Debuff når dem som er AFK er i soleklart flertall?

9534475[/snapback]

 

Vel, litt missvisende screenshot. Da hula er eneste GY som alliance har der. Vil tro at det er flere enn 3 aktive i hvertfall, men når det har gått så langt at de ikke har noen ting igjen, er det lite vits å begynne med full DEF, for å tape seinere.

Lenke til kommentar
Si at det kreves 1000 timer for å få utstyret du vil ha. Hvis du ikke liker spillet, hvorfor spiller du det da? Å skaffe utstyret er en del av spillet.

9529266[/snapback]

 

Det er jo akkurat det, jeg spiller jo ikke i Alterac Valley.

9535529[/snapback]

 

Hvis du ikke vil spille spillet, hvorfor har du en karakter og ikke minst en konto som du må betale penger for å opprettholde. Det du våser om henger jo ikke sammen for fem flate øre.

9541584[/snapback]

 

Jeg jobber 60 timer i uken. Utenom de to ukentlige fridagene har jeg omtrent 1.5 timer fritid for dagen ettersom jeg skal komme til og fra arbeidet, dette forutsatt at jeg bare sover i 7 timer. Det er mye i spillet som er kjempeartig, men ikke alt. Alterac Valley er ikke det jeg liker best å bruke tiden på, da går jeg heller og quester samtidig som jeg leecher på en annen konto. Klage gjør jeg ikke - jeg gjør jo det jeg liker å gjøre, og får både pose og sekk. Slappe av med quests samtidig som honor tikker inn, det er herlig. Jeg har fire PC-er, må nesten bruke dem til noe også :)

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
er uelukkende blizzard sin feil att folk leecher, feilen ligger i systemet,

9541853[/snapback]

 

Det er den personen som velger å leeche sin feil at det er leeching, ikke blizzard. Det leecherne ikke tenker på(driter i) er at om alle gjorde som de, så ville ingen fått noe honor i AV. Og for hver plass det kommer inn en leecher så blir det mer tidkrevende og vanskelig for de som vil spille å få det de er ute etter.

 

Og slutt med unnskyldninger som "jeg har et liv" eller "jeg har ikke tid til å farme AV 24 timer i døgnet". Dere kan heller være ærlig og si det som det er. "Jeg er lat og liker at andre gjør jobben for meg", for det er det dere gjør. Og en annen ting. Jeg ser at de som leecher stadig vekk klager over hvor dårlig PVP er i WoW og at det er derfor de leecher. Hvorfor holder dere til i PVP delen av spillet da? Hvis det er så ille at dere må få et program til å spille for dere, hvorfor slutter dere ikke? En person som betaler for et spill, men lar et program spille det fordi han ikke har lyst/er borte, minner meg veldig om en som er avhengig.

Lenke til kommentar
Og slutt med unnskyldninger som "jeg har et liv" eller "jeg har ikke tid til å farme AV 24 timer i døgnet". Dere kan heller være ærlig og si det som det er. "Jeg er lat og liker at andre gjør jobben for meg", for det er det dere gjør.

9552681[/snapback]

 

Dersom du spiller for lite er du lat og må spille mer dataspill slik at du kan bli mindre lat?

Lenke til kommentar
Si at det kreves 1000 timer for å få utstyret du vil ha. Hvis du ikke liker spillet, hvorfor spiller du det da? Å skaffe utstyret er en del av spillet.

9529266[/snapback]

 

Det er jo akkurat det, jeg spiller jo ikke i Alterac Valley.

9535529[/snapback]

 

Hvis du ikke vil spille spillet, hvorfor har du en karakter og ikke minst en konto som du må betale penger for å opprettholde. Det du våser om henger jo ikke sammen for fem flate øre.

9541584[/snapback]

 

Jeg jobber 60 timer i uken. Utenom de to ukentlige fridagene har jeg omtrent 1.5 timer fritid for dagen ettersom jeg skal komme til og fra arbeidet, dette forutsatt at jeg bare sover i 7 timer. Det er mye i spillet som er kjempeartig, men ikke alt. Alterac Valley er ikke det jeg liker best å bruke tiden på, da går jeg heller og quester samtidig som jeg leecher på en annen konto. Klage gjør jeg ikke - jeg gjør jo det jeg liker å gjøre, og får både pose og sekk. Slappe av med quests samtidig som honor tikker inn, det er herlig. Jeg har fire PC-er, må nesten bruke dem til noe også :)

9550048[/snapback]

 

 

syns du at det er greitt at en kollega hvor du jobber sitter på ræva dagen lang og drikker kaffi uten å gjøre noe?

 

hva med et lite forslag? du leecher honor i AV hos meg, og jeg leecher arbeidstimer hos deg?

Endret av Leken
Lenke til kommentar
syns du at det er greitt at en kollega hvor du jobber sitter på ræva dagen lang og drikker kaffi uten å gjøre noe?

 

hva med et lite forslag? du leecher honor i AV hos meg, og jeg leecher arbeidstimer hos deg?

9554070[/snapback]

 

Det hadde ikke gjort meg noe, jeg får betalt uansett. Men jeg ville sikkert sagt ifra til deg likevel, kan jo være du ikke visste du kunne miste jobben om du bare sitter og drikker kaffe.

 

Men det er altså bare et spill, som ikke har noe med jobb eller arbeid å gjøre.

Quayle, Den nye patchen vil hjelpe mot de som bruker programvare som spiller for seg selv, men det har lite å si for de som bare leecher.

Lenke til kommentar
Og slutt med unnskyldninger som "jeg har et liv" eller "jeg har ikke tid til å farme AV 24 timer i døgnet". Dere kan heller være ærlig og si det som det er. "Jeg er lat og liker at andre gjør jobben for meg", for det er det dere gjør.

9552681[/snapback]

 

Dersom du spiller for lite er du lat og må spille mer dataspill slik at du kan bli mindre lat?

9553714[/snapback]

 

Du skjønte sikkert hva jeg mente..

 

Uansett, denne debatten begynner å bli latterlig. Vi som hater leeching hater det fortsatt, og leechere synes fortsatt det er helt greit. Tror ikke det noen skriver her vil gjøre noen forskjell på det. Heldigvis er ikke de som synes leeching er greit i flertall og neste patch vil forhåpentligvis ta knekken på mange av de. Lov å håpe i hvert fall :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...