Gå til innhold

Leeching i Alterac Valley


Anbefalte innlegg

syns du at det er greitt at en kollega hvor du jobber sitter på ræva dagen lang og drikker kaffi uten å gjøre noe?

 

hva med et lite forslag? du leecher honor i AV hos meg, og jeg leecher arbeidstimer hos deg?

9554070[/snapback]

 

Det hadde ikke gjort meg noe, jeg får betalt uansett. Men jeg ville sikkert sagt ifra til deg likevel, kan jo være du ikke visste du kunne miste jobben om du bare sitter og drikker kaffe.

 

Men det er altså bare et spill, som ikke har noe med jobb eller arbeid å gjøre.

Quayle, Den nye patchen vil hjelpe mot de som bruker programvare som spiller for seg selv, men det har lite å si for de som bare leecher.

9555788[/snapback]

 

hva med et lite forslag? du leecher honor i AV hos meg, og jeg leecher arbeidstimer hos deg?

9554070[/snapback]

 

Så å være i AV tilsvarer å være på jobb? :roll:

9555902[/snapback]

 

Ja jeg vet det er et spill, men grunnprinsippene i begge deler er det samme:

Du legger ned tid og energi i noe, og forventer noe tilbake.

 

Når det sitter en haug med idioter og ser på at du gjør alt arbeidet så er det naturlig å bli forbannet og ønsker å gjøre noe med det.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Leken, Og det du får tilbake er tydeligvis ikke moro? Hvorfor spille da?

9559611[/snapback]

 

Må huske på hvem som gjør noe galt i denne situasjonen. Er ikke det de som utnytter andres arbeid?

9560032[/snapback]

 

Arbeid? Er ingen som arbeider, men er mange som leker seg og spiller.

9560570[/snapback]

 

Det legges da ned arbeid i spillet også. Forsto du ikke den?

Lenke til kommentar
Det legges da ned arbeid i spillet også. Forsto du ikke den?

9560915[/snapback]

 

Jeg bare lurer på om du noen gang faktisk har arbeidet. Det er et spill, ikke et arbeid. Hvis du mener noe annet så er det ditt eget problem.

9560962[/snapback]

 

Det legges ned både tid og arbeid i å forbedre ferdigheter og gear i spillet. Nei det er ingen jobb, såfremt du ikke er gold-farmer (...), men det legges likevel ned arbeid i spillet for å oppnå et resultat.

 

Og ja, jeg har en jobb. Hva er poenget ditt? Og om din definisjon på et arbeid/det å utføre et arbeid er så begrenset, er du virkelig så dum at du ikke forsto meningen med innlegget mitt? Er det kanskje bare kverulering du driver med?

 

 

Definisjon på "arbeid"

1 det å bruke kropps- el. åndskraft og eventuelle tekniske hjelpemidler med tanke på et visst mål el. resultat

2 slit, strev

3 fast, lønnet virksomhet, sysselsetting, jobb

4 resultat, produkt av et *arbeid (1)

Lenke til kommentar
Det legges da ned arbeid i spillet også. Forsto du ikke den?

9560915[/snapback]

 

Jeg bare lurer på om du noen gang faktisk har arbeidet. Det er et spill, ikke et arbeid. Hvis du mener noe annet så er det ditt eget problem.

9560962[/snapback]

 

Det legges ned både tid og arbeid i å forbedre ferdigheter og gear i spillet. Nei det er ingen jobb, såfremt du ikke er gold-farmer (...), men det legges likevel ned arbeid i spillet for å oppnå et resultat.

 

Og ja, jeg har en jobb. Hva er poenget ditt? Og om din definisjon på et arbeid/det å utføre et arbeid er så begrenset, er du virkelig så dum at du ikke forsto meningen med innlegget mitt? Er det kanskje bare kverulering du driver med?

 

 

Definisjon på "arbeid"

1 det å bruke kropps- el. åndskraft og eventuelle tekniske hjelpemidler med tanke på et visst mål el. resultat

2 slit, strev

3 fast, lønnet virksomhet, sysselsetting, jobb

4 resultat, produkt av et *arbeid (1)

9560986[/snapback]

 

:thumbup:

Lenke til kommentar
Tviler ikke et sekund på at du oppfatter spillet som et arbeid, og jeg syntes det er sykt.

9560990[/snapback]

 

Du kunne ikke argumentere mot fakta, nei.

 

Se her, jeg har til og med funnet frem link direkte til definisjonen på "arbeid" i en elektronisk ordbok for deg. Les litt i den, det kan du ha godt av.

 

Dokpro.uio.no -> "arbeid"

 

 

Edit:

Jeg klarer ikke ta deg seriøst mer. Kveruleringen må jo være bevisst. Har vanskelig for å tro at noen virkelig kan ha så vanskelig for å ta fakta inn over seg.

Endret av bjeil
Lenke til kommentar
Hvor mye skatt betaler du på det arbeidet du utfører, i Alterac Valley altså? Fører du timeliste også?

9561007[/snapback]

Hva har skatt med det her å gjøre?

Nei, ta deg litt tid på å lese hele definisjonen på "arbeid", ikke bare punkt 3.

Edit: Litt harskt språk, beklager det.

Endret av Minus
Lenke til kommentar

Siden kortene likevel skal på bordet. Så sitter jeg å leecher mens jeg røyker og drikker kaffer og leser her :innocent: Men det er utrolig deilig å sitter å ikke jobbe for 1 gangs skyld også. Har nemlig et veddemål med en kompis om hvem som får alt veteran tinga + fullt 70 HW gear først :) Greit nok at det er forbudt. Men alle må jo leve litt på kanten :) Begynner å bli lei av å farme Wsg, Ab og Eots hele dagen og hele natta. Men har ikke mange delene igjen så blir nok slutt på det snart.

Lenke til kommentar
Siden kortene likevel skal på bordet. Så sitter jeg å leecher mens jeg røyker og drikker kaffer og leser her  :innocent: Men det er utrolig deilig å sitter å ikke jobbe for 1 gangs skyld også. Har nemlig et veddemål med en kompis om hvem som får alt veteran tinga + fullt 70 HW gear først  :) Greit nok at det er forbudt. Men alle må jo leve litt på kanten :) Begynner å bli lei av å farme Wsg, Ab og Eots hele dagen og hele natta. Men har ikke mange delene igjen så blir nok slutt på det snart.

9562634[/snapback]

 

Men du er enig at det er feil eller? ;)

Lenke til kommentar

Minus, Skarstad, Quayle, Killer_DT - Min påstand er at enhver som ser på et dataspill som et arbeid har problemer. Du har kanskje en virkelig jobb i tillegg, for så å komme hjem og frivillig bruke fritid på enda en jobb - en jobb som tar "energien" og "åndskraften" din samtidig som den gjør deg irritert og frustrert. Tror dere hadde hatt godt av å leeche istedenfor, eller slette spillet. Et sånt forhold ønsker ikke jeg å ha noe til noe dataspill i alle fall, og jeg ville ikke akkurat anbefalt noen å høre på dere.

 

Leeching er riktig, for da ofrer en ikke av sin egen "åndskraft" og "energi" slik dere gjør.

 

Dere sier det er riktig å bruke "åndskraft og energi" på dataspillet, jeg mener dette er bortkastet sløsing.

Kanskje det betyr at jeg burde finne et annet spill? Men tenk på hvem det er som klager - for jeg har ingen problemer med Alterac Valley eller leeching. Det er faktisk dere som klager og føler det er noe problem.

Dessuten, fordi dere driver og sløser med deres tid og energi på spillet så betyr ikke det at alle andre skal lide samme skjebne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...