Gå til innhold

Leeching i Alterac Valley


Anbefalte innlegg

Hvor langt kan folk gå med dette? Jeg tok meg nettop en tur til AV med min rogue, og fikk et lite blikk på hvordan en AV gjøres hos alliance for tiden.. Jeg tok 2 screenies, 5 minutters mellomrom, og de samme personene sto på alliance sitt start-område begge gangene.. 18 stykker!

Dette begynner nesten å bli latterlig, det startet med at 2-4 stykker sto å leechet hver AV, men i det siste har det rett og slett eksplodert. Gleder meg noe voldsomt til patchen hvor blizzard hvistnok skal fjærne dette..

 

Skal prøve å legge inn begge bildene, men er ny med det her:P

 

post-117692-1189506634_thumb.jpg

 

post-117692-1189506941_thumb.jpg

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ser ut som om dere vinner for det da (flere towers enne H tatt), noe som tilsier at det er like mange Leechere på Horde siden, hvis ikke flere :)

9471199[/snapback]

 

Gidda ikke gjøre den ferdig, så vet ikke helt med det. Men det rare er, jeg spiller mest på hordesiden for øyeblikket, og der (server: Xavius) er ikke leechingen så ille, husker sist AV weekend da jeg spilte 20+ AV's og vant alle sammen. Så det ser ut til at det er mer leeching hos alliance synes nå jeg. Selv om vi hadde noen vi og.

Lenke til kommentar
Hvordan får du karakter 6 på eksamen, beholder kjæresten og samtidig kan få de feteste tingene fra Alterac Valley? Svaret er leeching, noe jeg syntes er det lureste du kan gjøre om du først er i den battlegrounden. Jeg brukte en AFK-alarm og kunne jobbe uforstyrret.

9471555[/snapback]

 

Jeg klarte alt det der uten å leeche. 8D

 

Kanskje du er mindre pro enn du liker å tro.

Lenke til kommentar
Hvordan får du karakter 6 på eksamen, beholder kjæresten og samtidig kan få de feteste tingene fra Alterac Valley? Svaret er leeching, noe jeg syntes er det lureste du kan gjøre om du først er i den battlegrounden. Jeg brukte en AFK-alarm og kunne jobbe uforstyrret.

9471555[/snapback]

 

Jeg klarte alt det der uten å leeche. 8D

 

Kanskje du er mindre pro enn du liker å tro.

9471761[/snapback]

 

Jeg anbefaler leeching siden jeg syntes det er smart og fornuftig å gjøre flere ting på en gang. Samtidig som du samler honor-poeng kan du for eksempel trene, har du planlagt en treningsøkt senere samme dag får du trent enda mer eller du kan gjøre noe annet istedenfor den treningsøkta.

Og det vil selvsagt være noen som klager på leeching, slik som med "griefing", "ganking", "whining", "gold-buying", "gold-farming", "bots", "kids", "elitism", "ninja", "lag", "epic-items", "outgearing" og en rekke andre "problemer".. De som hører med blant de som klager hele tiden burde finne seg et annet spill og skåne sitt eget blodtrykk.

Lenke til kommentar
Haha, Pycno.

Hva gjør man når alle tenker slik som deg?

 

Edit, og hvis du ikke klarer å velge mellom dama, skole og WoW, da sier det sitt.

Man må ofte noe.

9472936[/snapback]

 

Hadde alle tenkt som meg ville Blizzard forbedret honor-systemet.

 

Å leeche betyr at du ikke trenger å velge mellom Warcraft eller eksempelvis trening, du kan gjøre begge deler - samtidig. Warcraft eller lese en bok - du kan gjøre begge deler.

 

Hvordan jeg prioriterer Warcraft kan du selv gjette deg frem til. De siste månedene har jeg spilt 1-2 timer i uken, spiller ikke arena, raid eller battlegrounds. Det blir ramaskrik fra noen venner om jeg kansellerer kontoen, så foreløpig har jeg ikke gjort det.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Vel, etter min mening er dette et typisk eksempel på folk som er ekstremt selvopptatte, og ingen andre en dem betyr noe i verden. :love:

Så lenge de har det bra, er alt ok.

 

Ikke missforstå, jeg skjønner at dette er bare et spill. men at wow bare er et spill, er ikke like sant som å si at "et singelplayer spill, bare er et spill".

 

WoW er et MMORPG.

 

Og en ting jeg ikke skjønner, er at folk hele tiden skal skylde på blizzard. "det er blizzard sin feil at de har laget honorsystem sånn.... Hvis du ikke LIKER systemet til blizzard, så kanskje det er på tide å gjøre noe annet, enn å ødelegge for andre i en BG?

Endret av zl33p
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler leeching siden jeg syntes det er smart og fornuftig å gjøre flere ting på en gang. Samtidig som du samler honor-poeng kan du for eksempel trene, har du planlagt en treningsøkt senere samme dag får du trent enda mer eller du kan gjøre noe annet istedenfor den treningsøkta.

9472851[/snapback]

Jeg anbefaler å lure seg unna i arbeidstida siden jeg syntes det er smart og fornuftig å gjøre flere ting på en gang. Samtidig som du tjener penger kan du for eksempel trene, har du planlagt en treningsøkt senere samme dag får du trent enda mer eller du kan gjøre noe annet istedenfor den treningsøkta.

 

Din logikk er latterlig.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar
Jeg anbefaler leeching siden jeg syntes det er smart og fornuftig å gjøre flere ting på en gang. Samtidig som du samler honor-poeng kan du for eksempel trene, har du planlagt en treningsøkt senere samme dag får du trent enda mer eller du kan gjøre noe annet istedenfor den treningsøkta.

 

Har du ikke tid til å spille så drit i å spille..

 

Leechere er hatet av en grunn... Du anbefaler leeching pga du kan gjøre flere ting? :)

Tenker du ikke på at honor som du får er grindet av andre, ikke deg?

 

edit: fiksa quote.

Endret av Bjohansen
Lenke til kommentar

Pycno, det er en ganske ekkel holdning du har der.

Hva om jeg jobba i Sverige og stjal masse penger der, og forsvarte det med "Det er jo bare i Sverige, jeg flytter til Norge før jeg blir tatt."

Syns like greit om du ikke har tid til å spille selv, så kan du la være å spille.

 

Edit: Var kanskje ikke den beste sammenligningen, men jeg mener fortsatt at du burde enten spille selv, eller pule med dama.

Endret av Minus
Lenke til kommentar
Bjohansen, Niks, det er et spill og ikke en jobb. I jobbsammenheng ville en slik holdning vært tullete.

9475734[/snapback]

 

Det er et spill, ja.. Men det å anbefale leeching er akkurat det samme som å anbefale å kjøpe gold, power-levling osv.

 

Jobb har ingenting med dette å gjøre, har du ikke fritid nok til WoW så får du slutte..

Jeg spiller pga det er et tidsfordriv, noe jeg gjør da jeg har tid til overs.. Jeg spiller ikke pga jeg føler meg nødt til det, noe det virker som du gjør pga du _må_ gjøre flere ting samtidig.

 

Jeg går skole, jobber og spiller WoW... og har ingen problemer med det.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...