Gå til innhold

Leeching i Alterac Valley


Anbefalte innlegg

AFK Leeching er så utrolig teit, ødelegger for de som faktisk vil spille. Skjønner ikke hvordan mange som er imot grindebot er for afk leeching som jeg synes er myye værre,

Noen synes det er gøy å spille bg, men den gleden blir de jo tatt ifra når halve laget står afk i spawn. Og hvis dere spiller så jævlig lite, hvorfor er det da så viktig å komme fortest mulig til arena? Dere kan jo uansett starte på arena med instance gear, gikk helt fint for meg og kom meg fort opp på 2000 rating med kun bluegear fra instancer og gear jeg fikk i arena på veien. Er det så viktig å få progress i wow hele tiden at dere må jukse?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
AFK Leeching er så utrolig teit, ødelegger for de som faktisk vil spille. Skjønner ikke hvordan mange som er imot grindebot er for afk leeching som jeg synes er myye værre,

Noen synes det er gøy å spille bg, men den gleden blir de jo tatt ifra når halve laget står afk i spawn. Og hvis dere spiller så jævlig lite, hvorfor er det da så viktig å komme fortest mulig til arena? Dere kan jo uansett starte på arena med instance gear, gikk helt fint for meg og kom meg fort opp på 2000 rating med kun bluegear fra instancer og gear jeg fikk i arena på veien. Er det så viktig å få progress i wow hele tiden at dere må jukse?

9489470[/snapback]

 

 

 

ossen kan du si at AFK botting i AV er VÆRRE enn grinder bot? er snakk om noen usle honor points vs å ikke spille charactern sin selv fra lvl 1-70?

 

alt du får ut av å leeche AV er kansje 2 honor rewards... (i weekend vel og merke , er da folk "afk botter") ikke at jeg gidder å leeche selv, syns det blir bedre å bli med i fighten

Lenke til kommentar
AFK Leeching er så utrolig teit, ødelegger for de som faktisk vil spille. Skjønner ikke hvordan mange som er imot grindebot er for afk leeching som jeg synes er myye værre,

Noen synes det er gøy å spille bg, men den gleden blir de jo tatt ifra når halve laget står afk i spawn. Og hvis dere spiller så jævlig lite, hvorfor er det da så viktig å komme fortest mulig til arena? Dere kan jo uansett starte på arena med instance gear, gikk helt fint for meg og kom meg fort opp på 2000 rating med kun bluegear fra instancer og gear jeg fikk i arena på veien. Er det så viktig å få progress i wow hele tiden at dere må jukse?

9489470[/snapback]

 

 

 

ossen kan du si at AFK botting i AV er VÆRRE enn grinder bot? er snakk om noen usle honor points vs å ikke spille charactern sin selv fra lvl 1-70?

 

alt du får ut av å leeche AV er kansje 2 honor rewards... (i weekend vel og merke , er da folk "afk botter") ikke at jeg gidder å leeche selv, syns det blir bedre å bli med i fighten

9491180[/snapback]

 

Folk gir vel faen i de usle honor-pointsa. Det som gjør det verre er at det går direkte ut over andre. Botting går jo også utover andre, men da mer indirekte i form av destabilisering av økonomien. "Grindebotting" som du snakker om går da skjelden ut over andre, bortsett fra når du er så uheldig å havne i pug med en clueless nub som ikke kan skille bak fra frem.

Lenke til kommentar
AFK Leeching er så utrolig teit, ødelegger for de som faktisk vil spille. Skjønner ikke hvordan mange som er imot grindebot er for afk leeching som jeg synes er myye værre,

Noen synes det er gøy å spille bg, men den gleden blir de jo tatt ifra når halve laget står afk i spawn. Og hvis dere spiller så jævlig lite, hvorfor er det da så viktig å komme fortest mulig til arena? Dere kan jo uansett starte på arena med instance gear, gikk helt fint for meg og kom meg fort opp på 2000 rating med kun bluegear fra instancer og gear jeg fikk i arena på veien. Er det så viktig å få progress i wow hele tiden at dere må jukse?

9489470[/snapback]

 

 

 

ossen kan du si at AFK botting i AV er VÆRRE enn grinder bot? er snakk om noen usle honor points vs å ikke spille charactern sin selv fra lvl 1-70?

 

alt du får ut av å leeche AV er kansje 2 honor rewards... (i weekend vel og merke , er da folk "afk botter") ikke at jeg gidder å leeche selv, syns det blir bedre å bli med i fighten

9491180[/snapback]

 

Folk gir vel faen i de usle honor-pointsa. Det som gjør det verre er at det går direkte ut over andre. Botting går jo også utover andre, men da mer indirekte i form av destabilisering av økonomien. "Grindebotting" som du snakker om går da skjelden ut over andre, bortsett fra når du er så uheldig å havne i pug med en clueless nub som ikke kan skille bak fra frem.

9491195[/snapback]

 

Det går som du sier utover økonomien med grinderbots, samt folk slipper det "slitet" det er å lvle opp characten som andre må.. og som du sa idioter som ikke kan classen sin..

 

AV leeching skjer mest når det er weekend, altså hver 3je uke.. og AV leechinga forsvinner mer eller mindre i neste patch, altså onsdag? og hva er sjansen for at det er så mange leechere at man ikke kan gjøre noe som helst? det som krever er egentlig max 10 folk, hvis folk healer så går det helt supert, det du trenger folk for er å dpse ned target fort.. gleder meg når blizz implenter AV premades, endelig folk som gjør jobben sin istedet for å vele rundt å gjøre ting de ikke skal med tanke på at AV`er nå for tiden er rush for general..

Lenke til kommentar

Da det var AV weekend for to helger siden var det som de fleste har fått med seg, endel leechers. Vanligvis er jeg en av dem som spammer banneord til afk-folkene, men denne AV weekend var AV praktisk talt uspillbart pga lagg... Jeg kunne bare glemme å bytte stances fordi da ville jeg aldri ha kunne brukt noen abilities!

 

Neste gang det er AV weekend, og det lagger like mye i samtlige AV-BGs jeg er inne, ser jeg ikke bortifra at jeg kommer til å leeche jeg også.

Lenke til kommentar
AFK Leeching er så utrolig teit, ødelegger for de som faktisk vil spille. Skjønner ikke hvordan mange som er imot grindebot er for afk leeching som jeg synes er myye værre,

Noen synes det er gøy å spille bg, men den gleden blir de jo tatt ifra når halve laget står afk i spawn. Og hvis dere spiller så jævlig lite, hvorfor er det da så viktig å komme fortest mulig til arena? Dere kan jo uansett starte på arena med instance gear, gikk helt fint for meg og kom meg fort opp på 2000 rating med kun bluegear fra instancer og gear jeg fikk i arena på veien. Er det så viktig å få progress i wow hele tiden at dere må jukse?

9489470[/snapback]

 

 

 

ossen kan du si at AFK botting i AV er VÆRRE enn grinder bot? er snakk om noen usle honor points vs å ikke spille charactern sin selv fra lvl 1-70?

 

alt du får ut av å leeche AV er kansje 2 honor rewards... (i weekend vel og merke , er da folk "afk botter") ikke at jeg gidder å leeche selv, syns det blir bedre å bli med i fighten

9491180[/snapback]

Er du helt tett? Grindebot, snakker ikke om goldfarmers som er oppe å går 24/7 men en bot som brukes til levling går jo ikke utover andre, selv om noen av dere kanskje blir sure fordi noen slepper unna levlingen. AFK bot derimot snylter du honor fra de som faktisk gjør noe, det blir jo noe helt annet.

 

 

ossen kan du si at AFK botting i AV er VÆRRE enn grinder bot? er snakk om noen usle honor points vs å ikke spille charactern sin selv fra lvl 1-70?: H

 

Hva faen? Hvor dum går det ann å bli. :S

Lenke til kommentar
Ja man ødelegger kanskje litt for andre i AV, men når man har spillt opp 4 chars til Exalted der, så blir man litt sånn smålei, og siden AV er den beste plassen å grinde honor som man trenger til gear, så...

 

Jeg bryr meg ikke.

9484807[/snapback]

 

Har selv grinded 2 chars til exalte the old way i AV, og personlig synes jeg leechere er en gjeng med idioter som gjør litt enn å "kanskje øelegge litt" for alle oss andre. I går var jeg i den værste AV'en noesinne. Vi var hele 7...SYV spillere som var i det hele tatt utenfor hulen. Dvs vi hadde 33 stykker som nå og da hoppet opp og ned eller snudde seg litt. Vi fikk tatt 2 towers..that's it!

 

Poenget mitt er at idet ALLE idioter tenker at, "Jeg har egentlig ikke TID til å spille, men jeg trenger Honoren, så jeg bare bruker addons eller whatnot så får jeg GRATIS honor uten at jeg må arbeide for det"...WRONG!

 

Faktum er at den honoren du så fint "får" fra å leeche i AV, er faktisk fortjenesten av andre spillere som faktisk ØNSKER å spille og som investerer tid og energi i å faktisk SPILLE AV slik Blizzard opprinnelig i sin naive tanktemåte tenkte at det skulle bli spillt. Greit nok de har designet det litt klønete slik at leechere kan utnytte systemet grovt, men det blir det forhåpentligvis en løsning på. Har du ikke tid til å spille, nei vel, fair enough, men ikke la alle andre lide fordi du simpelten er lat eller ikke har tid. Da fåreslår jeg at du finner deg en annen hobby!

 

 

Ps: Jeg kommer ikke til å nøle et millisekund i å vote ut alle de drittsekkene som prøver å tjene på at folk som meg faktisk VELGER å spille! [jeg kaller leecherene det, simplethen fordi jeg har nå de siste 3 ukene fått samtlige AV'er spolert av tankeløse idioter] :realmad:

Lenke til kommentar
Jeg ser faktisk ikke problemet, hvis du vil spille, og spiller, da får du det slik som du vil. Og hvordan kan det skade at du hjelper andre litt i samme slengen?

9512162[/snapback]

 

AV er begregnet for 40 vs 40 (i det minste ihvertfall jevne tall på begge sider, akkurat som alle andre BG'er). Det kalles balanse. Hvis f.eks 30 stk leecher på den ene siden, og bare 5 på den andre siden så sier det seg selv at man ikke "får det slik man vil". Bruk hodet litt da i det minste... :roll:

Lenke til kommentar
Jeg ser faktisk ikke problemet, hvis du vil spille, og spiller, da får du det slik som du vil. Og hvordan kan det skade at du hjelper andre litt i samme slengen?

9512162[/snapback]

 

AV er begregnet for 40 vs 40 (i det minste ihvertfall jevne tall på begge sider, akkurat som alle andre BG'er). Det kalles balanse. Hvis f.eks 30 stk leecher på den ene siden, og bare 5 på den andre siden så sier det seg selv at man ikke "får det slik man vil". Bruk hodet litt da i det minste... :roll:

9512214[/snapback]

 

Du tenker på de 10 som ikke får det slik som de vil, hva med de 30 andre som får det slik de vil?

 

Eller, hva om 30 stykker bare forsvarer eller samler inn skinn fra ulvene? Jeg pleide for eksemel å fiske i Alterac Valley..

 

Å forhindre leeching er ikke det samme som å øke sjansene for å vinne, eller sørge for at flere gjør sitt beste for å prøve å vinne. Vi som leecher kunne jo ikke brydd oss mindre, dersom vi ikke lenger kan leeche vil vi gå over til noe annet som krever nesten like lite aktivitet.

 

En ting som jeg gjør nå er å springe rett til en av gruvene og bruke magi som skader alt som er i nærheten. På noen øyeblikk kan jeg samle opp en haug med monstre og drepe disse før jeg går og forsvarer et flagg ingen fiende pleier å nærme seg. Da kan jeg bare sitte der resten av kampen og ligge langt unna bunnen på listene som viser hvor mye skade du har gjort. Noen ganger klager jeg til og med på leecherene - er ingen som oppdager at jeg godt kan sies å være en av dem.

 

 

Det virker som at mange tror at så snart muligheten for å få gratis honor fra hulene forsvinner - da vil alle sammen på "magisk" vis, helt plutselig bare delta og løpe så fort de kan til fronten for å slåss. Dersom jeg hadde trodd dette var tilfelle ville jeg vært imot leeching.

 

Og, dersom jeg hadde trodd at å fjerne leeching ville føre til mindre klaging og "problemer" i Alterac Valley skulle jeg også gjerne vært imot det. Men leeching er ikke roten til "problemene", det er bare et symptom - snart vil Blizzard fjerne det og de vil straks få øye på nye symptomer som for deg og de 9 andre spillerne i fronten vil være minst like plagsomme. Leeching forsvinner, for så kun å bli erstattet av noe annet som like mange vil fortsette med å klage over.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Jeg ser faktisk ikke problemet, hvis du vil spille, og spiller, da får du det slik som du vil. Og hvordan kan det skade at du hjelper andre litt i samme slengen?

9512162[/snapback]

 

Heh... Har du virkelig problemer med å forstå de enkleste ting, eller virker det bare slik?

9512488[/snapback]

 

Jeg pleier ikke å forenkle ting, for da er det lett å se ting slik en selv ønsker å se det.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Du tenker på de 10 som ikke får det slik som de vil, hva med de 30 andre som får det slik de vil?

 

De 30 andre som får det slik de vil på andres bekostning mener du? Ja, for all del, bare JEG får det som JEG vil så driter vi i alle andre. Meg meg meg... og meg. Er det noe rart det blir krig her i verden sier jeg bare... :roll:

Lenke til kommentar

Det virker som at mange tror at så snart muligheten for å få gratis honor fra hulene forsvinner - da vil alle sammen på "magisk" vis, helt plutselig bare delta og løpe så fort de kan til fronten for å slåss. Dersom jeg hadde trodd dette var tilfelle ville jeg vært imot leeching.

 

Og, dersom jeg hadde trodd at å fjerne leeching ville føre til mindre klaging og "problemer" i Alterac Valley skulle jeg også gjerne vært imot det. Men leeching er ikke roten til "problemene", det er bare et symptom - snart vil Blizzard fjerne det og de vil straks få øye på nye symptomer som for deg og de 9 andre spillerne i fronten vil være minst like plagsomme. Leeching forsvinner, for så kun å bli erstattet av noe annet som like mange vil fortsette med å klage over.

 

Men når en diskuterer blir det ofte nødvendig å forenkle :)

 

Uansett, slik jeg ser det er de fleste klager mot leeching forbundet med ønsketenkning, en naiv tro på at dersom en bare fikk bukt med leecherene ville alt bli så mye bedre. Dette er ikke tilfelle.

 

- Det betyr også at klagenivået ikke vil endre seg selv om alle leechere sluttet å stå inaktiv i hulene.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...