Gå til innhold

Leeching i Alterac Valley


Anbefalte innlegg

Minus, Skarstad, Quayle, Killer_DT - Min påstand er at enhver som ser på et dataspill som et arbeid har problemer. Du har kanskje en virkelig jobb i tillegg, for så å komme hjem og frivillig bruke fritid på enda en jobb - en jobb som tar "energien" og "åndskraften" din samtidig som den gjør deg irritert og frustrert.

Blir bare irritert på grunn av de ekle leecherne.

 

Tror dere hadde hatt godt av å leeche istedenfor, eller slette spillet. Et sånt forhold ønsker ikke jeg å ha noe til noe dataspill i alle fall, og jeg ville ikke akkurat anbefalt noen å høre på dere.

Deg er bare dere vi hater, ikke spillet.

 

Leeching er riktig, for da ofrer en ikke av sin egen "åndskraft" og "energi" slik dere gjør.

Det er akkurat derfor det ikke er riktig.

 

Kanskje det betyr at jeg burde finne et annet spill? Men tenk på hvem det er som klager - for jeg har ingen problemer med Alterac Valley eller leeching. Det er faktisk dere som klager og føler det er noe problem.

Det er fordi du ikke spiller.

 

Dessuten, fordi dere driver og sløser med deres tid og energi på spillet så betyr ikke det at alle andre skal lide samme skjebne.

9563483[/snapback]

Tull. "lide samme skjebne"? Det eneste som gjør at vi er litt irriterte av og til er folk som deg: drittsekker drar nytte av spillingen (må nesten bruke det ordet, siden du tydeligvis ikke skjønner hva "arbeid" er) vår.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Spilling er en hobby. En hobby man legger ned mye arbeid, tid, energi og stolthet i.

 

 

Pycnopodia: hvorfor spiller du wow i det hele tatt når du tydeligvis ikke bryr deg om det? hadde ikke det vært bedre å slette det og finne en annen ting å gjøre på?

 

Fra hvor jeg ser det så leecher du bare fordi du kan, fordi du liker å irritere folk. Det syns jeg er sykt.

Endret av Leken
Lenke til kommentar
Dere sier det er riktig å bruke "åndskraft og energi" på dataspillet, jeg mener dette er bortkastet sløsing.

Kanskje det betyr at jeg burde finne et annet spill? Men tenk på hvem det er som klager - for jeg har ingen problemer med Alterac Valley eller leeching. Det er faktisk dere som klager og føler det er noe problem.

Dessuten, fordi dere driver og sløser med deres tid og energi på spillet så betyr ikke det at alle andre skal lide samme skjebne.

 

Makan til svada...

 

Det er DU og de andre leechere som bryter reglene, de som klager er de som faktisk ønsker å spille spillet slik det er ment å skulle spilles.

 

Hvis folk ikke er interessert i å spille på en ordentlig måte så kan de komme seg til helvete vekk i min mening. Da har de ingenting der å gjøre. Dette gjelder alt fra leeching til kjøp av gull og powerlevelling til bruk av bot etc.

 

Hvis en fotballspiller sitter på banen i en kamp og ikke gidder å delta, er det da resten av laget som har problemet? Hvorfor skal man gidde å spille, kan vel bare sitte og slappe av i stedet og hente lønningsposen når man er ferdig...? Spilleren hadde nok blitt sparket på hodet og ræva ut rimelig kjapt. Bare fordi Blizzard ikke har fått implementert en løsning ennå så betyr ikke det at leeching er "riktig" eller mindre imot reglementet av den grunn.

Lenke til kommentar
Siden kortene likevel skal på bordet. Så sitter jeg å leecher mens jeg røyker og drikker kaffer og leser her  :innocent: Men det er utrolig deilig å sitter å ikke jobbe for 1 gangs skyld også. Har nemlig et veddemål med en kompis om hvem som får alt veteran tinga + fullt 70 HW gear først  :) Greit nok at det er forbudt. Men alle må jo leve litt på kanten :) Begynner å bli lei av å farme Wsg, Ab og Eots hele dagen og hele natta. Men har ikke mange delene igjen så blir nok slutt på det snart.

9562634[/snapback]

 

Men du er enig at det er feil eller? ;)

9563292[/snapback]

 

Joa, På en måte. Det er jo egentlig det :whistle:

Lenke til kommentar

Skarstad, Leken, Azagrath (Du drepte presten min i Hillsbrad Foothills for omlag et år siden), Jeg legger ikke ned en døyt av arbeid i dette spillet, hvis dere eller noen andre gjør det får det stå på deres egen kappe.

 

Kan tenke meg at leeching bare er enden av en lang rekke ting som irriterer dere i spillet. Hva med lag, ubalanserte klasser, gullkjøpere, boter, ganking, premades, twinks , CC fra 100% til 0% hp og alt mulig annet rart? Jeg tror dere tilhører den gruppen som alltid har en haug med ting dere kan klage på, det er egentlig ingen problemer men likevel vil det alltid være mange som bare må ha noe å klage på.

 

Så snart eeching forsvinner finner dere like raskt et nytt "problem" som frustrasjonen og aggresjonen kan rettes mot. Jeg ville gått inn i meg selv hadde jeg vært dere, ellers vil spill alltid være noe som dere blir plaget av.

 

Forresten så er det ingen regel som brytes dersom du leecher, er ingen regel som sier hvor aktiv eller inaktiv du kan være.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Så snart eeching forsvinner finner dere like raskt et nytt "problem" som frustrasjonen og aggresjonen kan rettes mot.....

9563929[/snapback]

 

Leeching i AV er ikke noe problem lenger uansett, da det nesten ikke er mulig å spille AV uansett. "Estimated time to join: 57 min" Burning Blade suger.

Men så er vel grunnen til den lange køa det at folk ikke gidder å spille pga leechers... :hmm::p

 

Jepp. Jeg hater leeching, men har i det siste blitt enda mer forbanna på lag som capper ALLE basene i EotS før kampen er i gang.

Alltid noe å klage på i WoW....

Lenke til kommentar

Forresten så er det ingen regel som brytes dersom du leecher, er ingen regel som sier hvor aktiv eller inaktiv du kan være.

9563929[/snapback]

 

 

men takk for at dere har misbrukt dette så mye nå at Blizz implementerer funksjoner for å få dere vekk :)

9563995[/snapback]

 

Når jeg leecher stikker jeg til en av gruvene og dreper ti-femten monstere der i en jafs. Det får meg på førsteplass på "damage done" og gjerne på "healing done" også, så stikker jeg til et flagg eller tårn ingen vil finne på å angripe og "beskytter" det. Det er ikke i gråsonen for hva som er tillatt en gang, noen må jo tross alt ta på seg de litt kjedeligere jobbene også..

 

Funksjonene som implenteres hjelper mot de som bruker boter, det syntes jeg er positivt, men for meg som bare leecher er det ingenting som forandrer seg.

 

Forresten, de som leecher nå vil fortsette med å være så inaktive som overhodet mulig. Det er bare noe som en må akseptere for Blizzard er hjelpeløse.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Tar du en gruve sørger du for mer honor. Well done  :thumbup:

9564421[/snapback]

 

Det var jeg ikke klar over,

9564438[/snapback]

 

Like nybegynner som meg du, og det er ikke positivt :tease:

 

Forøvrig synes jeg AV er et genialt sted å øve PVP, sjelden det blir massekamper som i AB og WSG. Mye 1 vs 1 (sepsielt mot sleipe rogue :ph34r: ) Har lært meg og ta de nå :dribble:

Lenke til kommentar

Pycnopodia er tydeligvis helt ute av stand til å se NOE som helst utenfor den rammen som HAN har satt.

Det finnes også folk som koser seg på jobben, mulig du ikke ser det, men.

UANSETT hva du gjør, for å gjøre characteren din bedre, gjør du et slags arbeid. Å trykke på "enter battle" er arbeid i mindre skala, om man tenker på kreftene som trengs for å trykke ned museknappen.

 

Pycnopodia har nå fremstått som en ignorant idiot, siden han ødelegger spillopplevelsen for andre, og fordi han ikke klarer å se to sider av samme sak. Gratulerer.

Lenke til kommentar

Ødelegger sikkert spillopplevelsen for de som gjør questen The Not-So-Friendly Skies også, når jeg bruker Mind Control på dem slik at de lumper utenfor kanten og faller ned i avgrunnen med 10% skade på sine ting. Igjen og igjen. Bryr jeg meg? Nei, det er en million andre spill de kan spille hvis de ikke liker dette.

 

Dev-, Hehe, det kan godt være. I Alterac Valley er det ikke så gøy å slåss som holy-prest, men det er kjekt å kunne gi en hjelpende hånd til de som er nær døden slik at de overlever. Da blir de kjempeglad :)

Lenke til kommentar
Skarstad, Leken, Azagrath (Du drepte presten min i Hillsbrad Foothills for omlag et år siden)

 

Hvem, jeg?

 

Kan tenke meg at leeching bare er enden av en lang rekke ting som irriterer dere i spillet. Hva med lag, ubalanserte klasser, gullkjøpere, boter, ganking, premades, twinks , CC fra 100% til 0% hp og alt mulig annet rart? Jeg tror dere tilhører den gruppen som alltid har en haug med ting dere kan klage på, det er egentlig ingen problemer men likevel vil det alltid være mange som bare må ha noe å klage på.

 

Så snart eeching forsvinner finner dere like raskt et nytt "problem" som frustrasjonen og aggresjonen kan rettes mot. Jeg ville gått inn i meg selv hadde jeg vært dere, ellers vil spill alltid være noe som dere blir plaget av.

 

Blablabla, du er veldig flink til å leke hobbypsykolog. Med en gang noen prøver å si noe som går imot din mening så er det side opp og side ned med svada (jeg leste også mesteparten av tråden om den oppgaven din om vold i media/spill. Du eier dessverre ikke evne til å se ting fra noen annen synsvinkel enn din egen. På tide å kanskje tenke litt lenger enn sin egen nesetipp?)

 

Forresten så er det ingen regel som brytes dersom du leecher, er ingen regel som sier hvor aktiv eller inaktiv du kan være.

9563929[/snapback]

 

https://forums.worldofwarcraft.com/thread.h...0759398&sid=1#7

 

"This away from keyboard (AFK) behavior reduces the enjoyment of all other players who are actively participating in that battleground. Furthermore, earning honor without participation goes against the spirit of the battlegrounds. Engaging in such activities may result in action taken against your registered World of Warcraft account."

 

"If you notice players who are inactive in your Battleground match and unresponsive to any team members in the match, please report them to us via the in-game petition system under the Behavior/Harassment category."

 

"A Game Master will respond to the petition and conduct an investigation as soon as possible. If the player is found to be "AFK" in a Battlegrounds match, the player will receive account penalties and be temporarily removed from the game. Further disciplinary action of this nature can lead to permanent closure of the World of Warcraft account."

 

Neida, ingen regel som brytes... :roll:

Lenke til kommentar

Du virker som en særdeles sympatisk fyr Pycnopodia, ved å ikke ha noen som helst betenkeligheter ved å la andre gjøre all jobb for deg, mens du sitter og ser på film/whatever og sanker honor.

 

Det er jo tydeligvis *du* som ser på farming av honor som arbeid - og for å sitere deg så er det jo du som da har problemer. Synes du ikke det er noe morsomt så må da å holde deg unna - eller rett og slett bare kutt ut World of Warcraft helt være en bedre løsning?

 

Innsatsskye snylter.

Endret av Gnurk
Lenke til kommentar
Jeg legger ikke ned en døyt av arbeid i dette spillet,

9563929[/snapback]

 

Hehe, Pycnopodia. Du vet ikke engang hva "arbeid" betyr. Jeg foreslår du legger ned litt arbeid i å lære deg norsk. Det er kanskje noe du kunne ta fatt på mens du leecher.

 

Jeg begynner faktisk å lure på om du egentlig bare troller. Du unngår bevisst å svare på ubehagelige spørsmål, mens du trekker frem all slags merkelig argumenter for leeching. Er faktisk ganske morsomt hvordan du bevisst nekter å forstå at "arbeid" har flere betydninger enn "fast, lønnet virksomhet, sysselsetting, jobb".

Lenke til kommentar

bare for å komme med en liten oppløftende nyhet for de som ikke liker Pycnopodia, han fikk kontoen sin hacket (det er en stund siden, og det har stått på forumet en stund, men tenkte jeg kunne informere de som IKKE har fått det med seg :), alle får som fortjent tilslutt?)

 

også, bare for å være klar på den saken, så misliker IKKE JEG han, og jeg vet godt hvem han er i virkeligheten, og hvor han bor for den saks skyld :).

 

men syntes han har litt slappe holdninger til WoW, må sies!

Lenke til kommentar

Demonican, Jeg har helt sikkert fått skikkelig dårlig karma av all leechingen.

 

Azagrath, Du tar sitater ut av sin kontekst når du glemmer å ta med hele spørsmålet:

Yes. We would like to take the time to remind players that automated play or “botting” to prevent your character being removed from a Battleground due to inactivity is a violation of the World of Warcraft’s Terms of Use (TOU). While we understand that there are times you may need to leave your computer during a battle, you should not do so for an extended duration or make use of any system to prevent your character from being automatically logged off.

 

Ingenting av det som Blizzard aksjonerer mot påvirker meg som leecher uten å bryte regler ved å for eksempel bruke en bot.

 

Her er sensors vurdering av oppgaven du mener er svada, innledningsvis mente jeg mediavold ikke kunne være særlig skadelig eller ha noen særlig påvirkningseffekt - det hadde vært mitt synspunkt gjennom ti år.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...