Gå til innhold

Leeching i Alterac Valley


Anbefalte innlegg

Synes det er sykt at dere tar spillet såpass alvorlig at dere blir sure på folk som leecher. Folk leecher av 1 grunn.. nemlig elendig honor-system.. Jeg har 0 interesse av AV, men nå har det seg slik at det går så sinnsykt mye fortere å leeche seg frem til nok honor for å kjøpe PvP-tinga ( som er must have for Arena ) i forhold til å spille de andre BG'ene.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Synes det er sykt at dere tar spillet såpass alvorlig at dere blir sure på folk som leecher. Folk leecher av 1 grunn.. nemlig elendig honor-system.. Jeg har 0 interesse av AV, men nå har det seg slik at det går så sinnsykt mye fortere å leeche seg frem til nok honor for å kjøpe PvP-tinga ( som er must have for Arena ) i forhold til å spille de andre BG'ene.

9475981[/snapback]

Hva er galt med honor-systemet? Det har jo aldri vært enklere å skaffe seg PvP-gear. Du må vel få det helt uten innstats og på sekundet før du blir fornøyd.

Endret av Skarstad
Lenke til kommentar

Lvla roguen i AV for leeenge sia. Kom ene og alene av at horde på ravencrest en stund hadde fullstendig enerett på å vinne AV. Det spilte omtrent ingen rolle hva du gjorde. Horde vant alltid.

 

Har hørt det er ekstremt ille med leeching nå for tida. ~20 leechere hver AV på begge sider er jo sykt. Jævlig irriterende for de som prøver å vinne, mens halve raidet står å kuker i start-hula.

Lenke til kommentar
Synes det er sykt at dere tar spillet såpass alvorlig at dere blir sure på folk som leecher. Folk leecher av 1 grunn.. nemlig elendig honor-system.. Jeg har 0 interesse av AV, men nå har det seg slik at det går så sinnsykt mye fortere å leeche seg frem til nok honor for å kjøpe PvP-tinga ( som er must have for Arena ) i forhold til å spille de andre BG'ene.

9475981[/snapback]

 

Hva skal vi ellers gjøre?

Dere som driter i spillet kan vel heller slutte enn å "cheate" dere til det beste gearet?

Lenke til kommentar
Bjohansen, Niks, det er et spill og ikke en jobb. I jobbsammenheng ville en slik holdning vært tullete.

9475734[/snapback]

 

Men begge to har til felles at de er gjøremål, og gjøremål tar tid, og desto mer tid man bruker på det, desto mer ''lønn'' burde man jo ha.

9475791[/snapback]

 

Lønnen er å ha det moro. Husk på at det ikke bare er du som sitter ved pcen, leecherene må også oppholde seg nærmt maskinen for å unngå at de blir kastet ut av området. Dermed bruker de like mye tid som deg i Alterac Valley, men når portene i hulene åpnes tenker de "jeg kan jo lese, trene eller se på tv samtidig" mens du heller vil kun spille. Hva du skal gjøre er opp til deg, men dersom leecherene var noe som plaget meg ville jeg med en gang slått følge med dem - og heller dedikert tid i spillet til de tingene jeg likte best å gjøre.

 

Minus, Hvis du spilte SimCity og stjal penger fra Sverige i spillet kunne du ha sammenlignet. Jeg mener, du går selvsagt ikke og dreper noen heller i Sverige selv om du hogger ned mange mennesker og dyr i et spill.

Lenke til kommentar
Leecherene må ikke nødvendigvis sitte nærme pcen.. det går an å laste ned en auto-høyreklikkaddon eller noe som gjør det i de intervallene du måtte ønske..

9479105[/snapback]

har selv leecha, det skal jeg ikke nekte for.

lot den stå på om natta.. = 7k honor år jeg våkner..

samme når jeg er på skolen. det er genialt, men du snylter bare på det andre gjør

Lenke til kommentar

Kan ikke forstå at så mange forsvarer leeching. Det som er galt med honor-systemet er at det er mulig å leeche. Forhåpentligvis hjelper det med den nye patchen.

 

Man kan sammenligne det med raiding. Hva tror du guildet ditt hadde sagt til at du bare hadde follow på en av dem, og leste avisa, så på tv, og knulla dama, mens dem cleara BT?

Lenke til kommentar
Bjohansen, Niks, det er et spill og ikke en jobb. I jobbsammenheng ville en slik holdning vært tullete.

9475734[/snapback]

 

Men begge to har til felles at de er gjøremål, og gjøremål tar tid, og desto mer tid man bruker på det, desto mer ''lønn'' burde man jo ha.

9475791[/snapback]

 

Minus, Hvis du spilte SimCity og stjal penger fra Sverige i spillet kunne du ha sammenlignet. Jeg mener, du går selvsagt ikke og dreper noen heller i Sverige selv om du hogger ned mange mennesker og dyr i et spill.

9479035[/snapback]

Nei, det skjønner jo jeg også. Men om man leecher stjeler man gleden fra mange.

Og tenk litt på det, hadde de som leecha, orket å være med, så hadde de fått gearet de vil ha mye lettere. ;)

Lenke til kommentar
Nei, det skjønner jo jeg også. Men om man leecher stjeler man gleden fra mange.

Og tenk litt på det, hadde de som leecha, orket å være med, så hadde de fått gearet de vil ha mye lettere. ;)

9480429[/snapback]

 

Jeg stjeler gleden fra mange når jeg selger ting andre trenger for hundrevis av gull, noen blir ganske sinte og oppgitt. Et arena-lag jeg møtte en rekke ganger tapte mange kamper og følte seg også frarøvet mye glede. For ikke å snakke om hva som skjer når du slipper løs to Warlocks med +350 spell damage i gruppe med en like ekstrem prest og paladin i level 39 Battleground. 50-60 killing blows og kanskje to deaths, da er det veldig mange som begynner å klage.

Eller hva med en druid med over 5000 liv i level 39 Warsong Gulch? Vanligvis dør ikke den druiden enda halvparten av fiendene banker og slår løs på den som en pinjata. Om problemet er at noen er for hensynsløse eller at andre er for hårsåre kan en jo undres over. Selv forstår jeg ikke helt noen av de tingene som mange spillere klager over, selv om jeg opplever de samme "problemene" selv syntes jeg ikke det er plagsomt eller forstyrrende på noen måte. Dette inkluderer leeching de to årene jeg spilte uten å leeche.

 

Jeg skjønner hva du mener med at en kan være litt snill og vise hensyn overfor andre, men det er bare et spill og hvis noen ikke liker å være der så er det ingen som tvinger de til det. Det er de selv som velger å la seg utsette for det, og det forteller meg at de egentlig ikke har noe særlig mot det.

 

Forresten, egentlig så har jeg aldri leechet. Jeg bevokter flagg hvor det ikke kommer alliance, noen må ha de kjedelige oppgavene også :p Dermed blir jeg helt upåvirket av alle tiltak som rettes mot leechere.

Endret av Pycnopodia
Lenke til kommentar
Det er nesten for lett. Jeg mener det burde være vanskeligere, slik at bare de som virkelig var gode fikk det beste gearet.

9476090[/snapback]

 

Ja, la oss gjøre det slik at et team må pvpe konstant, ellers mister de rank. De som er høyest rank mister raskere rank enn de som er lavere. Man får ikke gear før man har minst pvpet i et år konstant, slik at bare chinakeke guilds får gear. Må jo gjøre det slik at bare de beste får gear, alle under førsteplass får ikke noe gear, slik at man vet hvem som har størst e-epeen i IF.

 

:nei:

Lenke til kommentar

Var 10ganger så bra pvp system før, nå løper absolutt alle noobsa rundt med pvp gear.

 

Jeg innrømmer at jeg leecher i AV når jeg har andre ting å gjøre, men ellers så spiller jeg fullt ut.

Etter å ha pvp'a for evigheter så sier det seg selv at man går lei,tar bare AV for å få items til arena.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...