Gå til innhold

Ting du har ødelagt


Fhtagn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Da jeg gikk i 1. klasse på VGS var det en jente i klassen min som spurte hvordan vinduet skulle åpnes, fordi det satt så hardt fast. Det var et gammelt bygg, og vinduene var ujevne og nesten malt fast. Men jeg tenkte at hvis jeg slo hardt i ramma på vinduet ville vinduet gå opp. Så jeg sa: Joda, sånn her åpner du det:

KRASJ...

Jeg traff selvfølgelig glasset, og hele vinduet lå utover gulvet i 160 millioner glasskår. Resten sto mange centimeter inn i hånda mi. Det ene traff pulsåren, og jeg måtte sy noen sting. Men nå var vinduet hvertfall åpent! Du kan tro de andre så rart på meg og mine metoder for å åpne vinduer.

9574324[/snapback]

 

Haha, genialt!

Kan se for meg hele klassen og læreren sitte å gape :p

Lenke til kommentar
:innocent: Jeg ødela jomfruen til ei jente  :innocent:

9562882[/snapback]

 

Jeg og! :D

9563510[/snapback]

Jeg og!

9574044[/snapback]

Akkurat det der vil jeg tillate meg å tvile på.

 

OT:

Har egentlig ikke ødelagt så mye jeg, men litt har jeg ødelagt :p

F.eks et par kalkulatorer har avgått med døden fordi jeg har testet hvor mye de tåler (og det er en del :p )

Har knust en vindusrute.

Fått PC-en til en kompis til å klikke helt (ville ikke skru seg på), ved å instalere drivere til DeathAdder'en hans (når vi skulle skru den på etter å ha instalert driverene ville den bare ikke på) , men den fikk han heldigvis reaprert på garantien.

 

Komme ikke på mer, utenom småting jeg har hærpa siden jeg kjedet meg :p

Lenke til kommentar

Skal vi se.. helvetes lang liste her, men tar det jeg husker.

 

 

Når jeg var mindre, drakk jeg opp pappas Lacoste parfyme, spiste opp skruene til en stereo receiver han hadde som kostet hundretusener da den var ny, har ripet trans am'en som han hadde, tok engang bilnøklene til volvoen hans, og startet den i førstegir og drev den rett inn i en helt ny mercedez (da var jeg 4 eller 5 år gammel) Har ødelagt flere PC-er, og et par bærbare, Har ødelagt en mikrobølgeovn, en moped (da var jeg faktisk 10 :S) Og så har jeg ødelagt et vindu, og en gressklipper.

 

Kommer ikke på alt nå på en gang.. :blush:

 

Og ja, har faktisk fått sitte i en ekte F-1 bil, og da løste jeg ut brannslukkeren..

 

Samme gjorde jeg på ferja også, hele maskinrommet ble fylt med skum..

Endret av Storleer
Lenke til kommentar
Skal vi se.. helvetes lang liste her, men tar det jeg husker.

 

 

Når jeg var mindre, drakk jeg opp pappas Lacoste parfyme, spiste opp skruene til en stereo receiver han hadde som kostet hundretusener da den var ny, har ripet trans am'en som han hadde, tok engang bilnøklene til volvoen hans, og startet den i førstegir og drev den rett inn i en helt ny mercedez (da var jeg 4 eller 5 år gammel) Har ødelagt flere PC-er, og et par bærbare, Har ødelagt en mikrobølgeovn, en moped (da var jeg faktisk 10 :S) Og så har jeg ødelagt et vindu, og en gressklipper.

 

Kommer ikke på alt nå på en gang..  :blush:

9580931[/snapback]

 

Må ha blitt litt av en heftig regning for å ha deg som sønn :p

Lenke til kommentar

Hmm. Det blir faktisk en ganske lang liste det, tror jeg. :dontgetit:

Det første jeg kommer på er at jeg har ødelagt to sofaer ( den ene ødela jeg to ganger, en gang etter at den var blitt grundig reparert), kjøkkenlampa, ett dolokk og div. småting. ( Dolokket ble ødelagt etter at jeg dansa på det som liten. Sto jeg på gulvet, greide jeg ikke å se meg selv i speilet. :innocent: )

Lenke til kommentar

husker for noen år siden, så aka jeg og nevøen min oppå bilen til søstra mi :p

så kom pappa og kjefta og ropa på oss :p. edit: bulka taket og panseret :p

 

også en gang jeg og den andre nevøen min og en kompis sto oppå haugen her. vi tok noen steiner og kasta dem oppå taket til naboen, knuste vist noen plater ja, men det vi ikke viste var at en fyr kom løpende opp etter oss. vi stoppa 20 meter bortfor og så kom han: "HEI!! DET ER IKKE VITS I Å LØPE!!" og vi løp.. og han fikk faktisk ikke tak i oss :p *puh*

Endret av KexxY
Lenke til kommentar

har ødelagt en del.

 

jeg spilte fotball så skøyt jeg så traff jeg speilet på bilen til pappa, den ble bøyd bak og noen dager etter på datt det av på e18 (var en gammel bil)

 

jeg var ute og reiste får noen dager siden, da jeg skulle ringe til mamma på gardemoen mista jeg tlfen min i gulvet den er ødelagt.

 

har knust glasset på en dør på skolen var et uhell.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...