Gå til innhold

Ting du har ødelagt


Fhtagn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

er mester til å ødlegge ting... trenger bare røre de et sekund, så er de kaput :(

 

noen ting jeg kommer på i farten:

 

Xbox = Kastet ut av vinduet ( tapte 1 kamp jeg måtte vinne på Def Jam)

Mob = Veit ikke hvorfor jeg, først slutta lyden, så gikk det ikke an å lade den.

Pc = Først ble lyden på den ødlagt, så ble lydkorte ødelagt, så brak jeg ladepluggen inne i PC-en

Pc til = Prøvde noen greier i CMD

En dør = Knust på fest

harddisk til Xbok = Mistet i bakken

Lenke til kommentar

koblet en svær vifte til en gammel PC, den sluttet å virke en stund, men jeg tror den funker nå.

 

jeg vet at det er så mange mye værre ting jeg har gjort, men kommer ikke på.

 

kom på at jeg lagde en så stor brist i en glassdør på skolen at den ble byttet, men ingen fant ut at det var meg :ph34r:

 

jeg kommer tilbake med mere når jeg bare husker.

Lenke til kommentar
Hardisken min..  Greide å miste PC-en i bakken på vei til lan.. Mista 1300 sanger, rundt 40 filmer og 30 spill  :(

9555354[/snapback]

Måtte le litt der. :!: Stakkars deg.

 

Har vel øydelagt ein del ting, men kjem ikkje på noko speseielt. Husker eg øydela dørhåndtaket på bilen til eksen til søstra mi. Han hadde fiksa det den dagen eller dagen før. :D

Lenke til kommentar

Okey, får slenge på litt flere ting jeg har ødelagt opp igjenom tiden. De kommer ikke i eksakt rekkefølge

 

 

Jeg har hatt minst 30 mobiler siden 1997-1998! 25 av dem har gått i veggen/gulvet/asfalten/sjøen, 4 ble ødelagt av slitasje/bruk , 1 mista jeg faktisk ved et uhell i sjøen sommern 2006 =( Savner QTEK barnet mitt.

 

Jeg var med å knuste 15 glassruter som stod pent framsatt på eiendommen hos en nabo som 10 åring!

 

Sykklet i enorm fart ned en bakke som førte meg rett mot fatterns veteran Mercedes fra 1950 tallet som 12 åring. Jeg bremsa en god stund før men traff bilen med et smell rett i fronten. Støtfangeren fikk seg en skikkelig kakk å panseret ble kraftig bulket da jeg landet oppå. Vil ikke engang fortelle konsekvensene jeg fikk av den hendelsen :cry:

 

Kortsluttet hele sikringskapet til min tante i Sverige sommeren 1996. Det ble oppstyr å masse kjeft resten av oppholdet. Det kostet henne 30.000 for nytt system

 

Totalkrasjet PC-en til søskenbarnet mitt sin mann samme sommer , i 1996. Kan nevne den hadde Windows 3.1. Så ung å uerfaren jeg var med pc, gikk det til helvete.

 

Tok livet av en 20 tommers crt tv med øks utenfor, fordi den hadde en utrolig irriterende høyfrekvent pipelyd som gjerne likte å komme under program jeg fulgte med på. Poooff sa det! Dynga Next

 

Amok med jernstang på den første dvd spilleren jeg kjøpte meg. Det var en Affrey Sonefri dvd spiller som tok mp3. Den funka fint i 1 år før alle filmer , CD-er å mp3 filer hakket. Jeg renset den , uten resultat

 

Tente på skolebøkene til en kompis inne på rommet hans, med fyrstikk å deo fra Axe. Hylla tok full fyr, han fikk panikk å prøvde og slukke brannen med en slik pussefille man bruker på pc skjermer. Brannalarmen gikk av å moren hadde jeg aldri aldri sett så sur , høyrøstet og forbanna. Var ikke på besøk der før et halvår etterpå.

 

Velta scootern til en kompis på en søkkvått såpeglatt plen i 50 kmt. Scootern sklidde over plenen, til asfaltert vei! 6000 tusen i deksel det gitt!

 

Kastet en vedkube rett inn i Bodvinduet til fattern under stabling av ved. Sukk!!

 

Sprengte 2 stk svære kioskskilt nyttårsaften 1999 til 2000. Ble busta, måtte punge ut med 6700 kroner rett fra min komfkonto. Året etter da jeg hadde komf, fikk jeg igjen 1000 kroner fra kioskens eiere. Trodde ikke det var sant, fikk sykt dårlig sammvittighet under åpning av konvolutten

 

Slo rett igjennom baderomsdøra hjemme for å poengtere et poeng ovenfor samboeren til mamma.

 

Fikk tak på en gammel moped som 16--17 åring. Stoorfornøyd , helt til jeg fylte diesel

 

Gikk amok på en hybel jeg leide , 4 skapdører å termostaten til varmekablene på badet gikk med. Innrømte tvert, betalte for skadene

 

Listverket til loftstrappa hjemme rev jeg rett av for å vise min protest mot at jeg aldri ble hørt. (det jeg tenkte den gang)

 

Pc deler :

 

AMD Athlon 1200+ Hovedkort , ram å skjermkort samme dag! *Fikle fikle*Kortslutte*Kortslutte*

 

2 stk 754 hovedkort, ganske sikker på at jeg var uforsiktig

 

1 stk splitter nytt Geforce 6600 GT(den gang), kjøpte meg ny kjøler samtidlig som knuste kjernen til biter. Oh yes i know , min feil!

 

1 stk 300 Gb HD, knekte SATA connector pinnen på selve HD. Enormt tap av filarkiv å bilder.(Tatt backup siden den hendelsen)

 

Heldigvis har jeg ikke ødelagt en eneste ting eller tang, siden HD ovenfor

 

1 år uten destruction å ulykker føles godt.

 

Det skal mye mye mer til nå før jeg går løs på døde ting

 

Kansje noe over framstår som usannsynlig , men det skal jeg love dere det ikke er

 

Alle hendelser har skjedd. Sykt men sant

Lenke til kommentar

Jeg var med å knuste 15 glassruter som stod pent framsatt på eiendommen hos en nabo som 10 åring!

 

9556186[/snapback]

 

Gjorde akkurat det samme som deg. Var vel 6-7 år. Noen eldre gutter lurte meg til å kaste steiner på en masse glassruter som stod langs et gjerde. Han sa de skulle kastes.

Lenke til kommentar
Pc til = Prøvde noen greier i CMD

9553299[/snapback]

Du kan da ikke drepe en pc med CMD? Du kan kanskje kræsje operativsystemet, men ikke selve PC-en..

9554790[/snapback]

satt inn en sånn dere greie, så med en gang jeg slår den på, slår den seg automatisk av...

9557367[/snapback]

Haha, shutdown -s -t 0 ? Og så gjorde du at den skulle ligge i oppstartsmappa?

 

Joda, da er pc-en søppel da..

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...