Gå til innhold

Ting du har ødelagt


Fhtagn

Anbefalte innlegg

Pc til = Prøvde noen greier i CMD

Du kan da ikke drepe en pc med CMD? Du kan kanskje kræsje operativsystemet, men ikke selve PC-en..

satt inn en sånn dere greie, så med en gang jeg slår den på, slår den seg automatisk av...

Haha, shutdown -s -t 0 ? Og så gjorde du at den skulle ligge i oppstartsmappa?

 

Joda, da er pc-en søppel da..

 

den ja, lærte den av en kompis, morsomt den første gangen. så var det ikke så morsomt lengre.. :(

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

- Ødela skjermen på daværende kjærestes laptop. Uhell.

- Tråkka på mitt eget webkamera. (det lå på gulvet) :hrm:

- Rygga på en annen bil, med tanta min sin bil.

- Rygga på en stolpe, med firmabil

- Rygga inn i mamma sin bil, med en leiebil.

 

note to self: se bedre etter når jeg rygger? :p

 

- Kasta en fjernkontroll i gulvet.

- Lånte scooteren til fetteren min, parkerte den. Den var velta når jeg kom tilbake. Noe som førte til knekt speil, knekt bremsehendel, masse riper og sprekker i sidekarosseriet.

 

Alt jeg kommer på i farta :p

 

edit: leif kom innom

Endret av SpecialK
Lenke til kommentar

En laptop, den var sinnsykt treg og musikken begynte å lagge. Så jeg tok å slo hardt 3 ganger nede ved touch paden. Pcns harddisk ble ødelagt, en svær sprekk i dekselet og lyd problemer på høytalerne.

 

Knekt et headset jeg med, også pågrunn av dårlig standard.

 

Hmm, har også ødelagt jenta mi sin englebarn personlighet, hun har blitt en slask som meg.

Lenke til kommentar
  • 2 år senere...

- Har ødelagt en del mobiler

- En Xbox 360.

- Et headset

- En TB-hardisk

 

Kommer ikke på mer i farten.

 

Akkurat nå prøver jeg å ødelegge den stasjonære PCen min. har prøvd å slått hardt i hardddisken (til å med på kretskortet) og prøvd med overoppheting. Virker som om harddisken tåler en støyt. Den fungerer nemlig helt fint. På hovedkortet er det selvsagt en termostat, så den skrur seg av når den blir for varm.

 

Noen som vet hvor termostaten på hovedkortet ligger? evn't andre "indre" måter å kværke en pc på.

Endret av Magronmhr
Lenke til kommentar

Mudern sin bil. 55k i skader. Nesten kondemnert.

ØØØØØØØØØØØØØØØRN KABLÆÆÆNG rett i murveggen. Gassen og clutchen i bunn (hadde ikke engang tid til panikk). Skulle sladde litt på grusen, men var ikke nok utpå den, bilden fikk tak i aslfalten og den tok en 90 graders sving til venstre. Knapt 15-30km't, airbaggene utløste seg ikke.

 

Laptopen min fra 2005. Skulle bare "vannkjøle" den litt med en våt papirbit! Kom vist nok litt ned på kretskortet selv om jeg vred den godt, og nå tror maskinen at han er over 120 celsius varm. + nå starter den ikke opp i det hele tatt. Skjedde nå i sommer... Stakkars maskin. Centrino på 1,6GHz var helt grei.

Endret av Toast Is Pimp!
Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

*bømp*

Min tur!

 

Jeg valgte å ikke skru av maskinen en dag det var kraftig storm ute (Mye lyn og torden).

Etter hvert skrudde maskinen seg plutselig av, men jeg hadde ikke lest ferdig en artikkel i VG så jeg skrudde maskinen på igjen. Etter en liten stund til skrudde maskinen seg plutselig av igjen og det kom røyk ut av PSU'en.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...