Gå til innhold

Ting du har ødelagt


Fhtagn

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jobbet på Meny i arbeidsuka. Da skulle jeg sette masse lyspærer ut i hyllene i butikken. Klarte å miste hele esken med lyspærer i gulvet. Ingen oppdaget det og jeg satte bare lyspærene pent på plass i hyllene :innocent:

 

Skulle også sjekke hvor langt ut jeg kunne dra målebåndet til kompisen min. Fikk det ikke inn igjen.

Lenke til kommentar

var i den tiden roller coaster tycoon kom ut. lånte spillet oss ei veninne av søstra mi, tok cd-en ut av coveret og inn i cd-rom'en og bynte å installere ...

2 *slipemaskinknaselyd*'er senere så var CD-en knust til totusentohundreogfemti biter. var visst en lapp som satt på cda og da den gassa på så gikk den vist til himmelen :(. da ble jeg 600kr fattigere, 500kr for ny cdrom og 100 for spillet :(

Endret av KexxY
Lenke til kommentar

4 DVD brennere og 1 Harddisker har måttet bøte med livet etter at andrull harvært på ferde.

 

Den ene gangen så var det en feil med en molexplugg. (dårlig kontakt eller noe) Og før jeg skjønte hva som var problemet, så hadde den allerede "slukt" alle 3 DVD brennerene (en etter en) som jeg hadde i huset. (som jeg brukte for å feilsøke)

Luktet litt svidd, og en hadde til og med et brennmerke på seg etter "hyrdestunden". :p

 

Den andre gangen var kun min feil, og endte litt værre.

Hadde hele dagen drevet å forlenget strømledninger ifra strømforsyning, og hadde ved et uhel klart å koble 12V til 5V inngangen på en molexkontakt.

 

Harddisken bare døde etter litt svidd lukt, mens CD rommen døde i et hyl av flammer, røyk og gnister. :!:

(ikke noe stort tap, men allikevel et tap)

Endret av andrull
Lenke til kommentar

hah.. minner meg på når jeg satt her med den forige strømforsyninga. satt der å fikla med sikringa som er inni, fordi den hadde gått. kobla inn kontakten og trykte på startknappen på pc-en. *Gnist som fyker* *flammer som blusser litt opp* *røyk* ble veldig redd, henta sløkseapperatet for å slukke.. aldri mer at jeg skal åpne ei strømforsyning :p.

 

Og en gang når kompisen min hadde fått seg akvarium. Skulle sette på den varme dingsen på siden, slo den på, men det vi ikke visste var at det ikke var vann i det rommet der den stod. Og når vi så det bynte å ryke så tømte vi vann oppi der, men så sprakk glasset og gnistene fauk. Ble ganske redd ja :p, men når jeg tenkter over det nå så var det rimelig morro egentlig :p.

Endret av KexxY
Lenke til kommentar

Skal vi se, har hatt et par "fine" opplevelser med skoleLaptoperer:P

 

Første mistet jeg ned min egen når den sto på lading å greide å brekke hovedkortet.

 

Og fant en magnet på skolen en dag å fikk en trang til å sette den på baksiden av skjermen på PC-en til en kompis. Magnet + skjerm = Svart :p

Endret av _Viper_
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...