Gå til innhold

Ting du har ødelagt


Fhtagn

Anbefalte innlegg

hehe den posten minna meg av en eller annen grunn om en tre brødre som ikke er brødre skettsj ^^ Hvor atle antonsen klikker på ting i hverdagen, for eksempel plastmapper eller vhs kovere av papp =P men lærer seg å være venner med tingene å vise dem hvordan det går hvis DE får det som de vil :D Han heller fra en sån høy juice kartong og alt spruter utover " åja det var sån det skulle gjøres ja.. åååja.."

 

Skikkelig motsatt av the maker du überSviker ?? ^^, Husker jeg tente på en åker en gang da jeg var liten, men da fikk jeg jo låv så det telles jo ikke

Den sketsjen er konge, spessielt når han klipper gresset: "åja, akkurat, så dere skulle og være med, ja akkurat" :D

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg kommer garantert ikke til å huske alt jeg har ødelagt, men her kommer ialelfall det jeg husker.

-Knuste en stor kjeramikklampe, en slik stor sak som står på gulvet. Den var sikkert ikke så billig, men den gikk den i tusen knas.

- Krasja ene bilen hjemme, men det var egentlig ikke min feil da. Jeg ble påkjøt bakfra av ei kjerring som hadde oppmerksomheten på mobilen istedet for veien.

-Jeg har sikkert knust flere tallerkener, glass og pynteglassting enn jeg kan telle.

- Ødelagt to sykler, det virket som om de ikke tålte all steilingen og hoppingen. Kan også legge til at jeg skiftet bakfelgen på forrige sykkel hele 4 ganger på nesten to år. :!:

- Ødela to tastatur i frustrasjon, to muser tok kvelden av samme grunn også. Ødela også et ratt engang.

- ellers har jeg blitt irritert med montering av PC-er av og til og begynt å bryte på ting, noe som bare resulterte i en ting.

 

-Og toppen av kaka var i fjord da jeg knakk databordplata i to! Jeg spilte og tapte hele tiden, til og med fjortisser og mentalt tilbakestående personer drepte meg. Dette bygget seg da opp som en trykkkoker og jeg deisa hånda alt jeg makta i bordplata i ren frustrasjon og uten å tenke. Plutselig gav hele bordplata etter og den ene delen føyk ned på gulvet, mens den andre landet i fanget mitt. Skjermen, tastaturet og alle papirer og alt på databordet lå strødd utover hele kroken. Så da satt jeg der med en halv treplate i fanget og visste ikke helt om jeg skulle le eller gråte.

 

Sikkert mye mye mer jeg har ødelagt også uten å komme på det i farta, men dette var da en liten smakebit.

Lenke til kommentar

Hoppa inn i et stort glasskap på skulen :innocent:

Satt meg på et bord som då knakk i to, litt flaut

Døde på CS for lenge sida, slo hardt i tastaturet og fekk opp blåskjerm og et ødelagt tastatur

Sto på ski, falt og landa på mobilen, knuste den :p

Skulle filme fra båten med froske perspektiv, holdt kamera langs vannoverflata i fart, så kom en bølge :blush:

 

Uttallige andre småting som skistaver etc :p

Lenke til kommentar

Jeg klarte å helle Cola over et par relativt dyre kjoler da jeg var i en klesbutikk sammen med en venninne for ikke så lenge siden... Gikk og drakk Cola inne i butikken og uten å tenke tippa jeg flaska litt over på siden og sølte på selskapskjolene... Var vel litt i mine egne tanker da det skjedde... Gjett om jeg skyndte meg ut av butikken...:p

 

Har knust vinduet til et klasserom på skolen jeg gikk på fra første til sjuende klasse, men det var med vilje...

 

Har lagd riper i biler som har stått parkert ved siden av vår, ved å dunke bildøra borti dem... Er litt av ei kløne... :blush:

 

Har knust noen glass og tallerkener i løpet av mitt liv... Det ene smelte jeg hardt og impuslivt i bordet av rent sinne...

 

Klarte å sette meg på en uro jeg hadde kjøpt utenlands så den knuste...

 

Klarte å miste veska med mobilen oppi mobillomma i sjøen, hvilket resulterte i at ene tasten ble fucka...

 

Spydde over ei bok, hvilket resulterte i brune, "fine" sider... Lenge siden. Gikk vel i barnehagen...:p

 

Brakk en røyk i to i fylla...

 

Før hadde vi videospilleren i et lite skap under TVen og en gang da denne døra sto åpen greide jeg og løpe inn i den og ødelegge den...

 

Smalt en tegneblokk i gulvet i et frustrert øyeblikk, slik at den falt fra hverandre...

 

Ødela strømpebuksa til ei venninne etter å ha lånt den en natt ute på byn...

 

Ødela en pappkomode, ved å bruke den til å stable figurer som skulle ryddes ut oppi...

 

Er nok mye mer, men kommer ikke på alt...:p

Lenke til kommentar

La oss se. Ting jeg har ødelagt....

 

- En bil. Glemte handbrekket på. Bilen fikk jaggu meg fart i nedoverbakken og traff en tykk og fin stolpe. Stolpen fikk seg en støyt den også.

 

- En snøscooter. Glemte å bruke bremsen. Smalt inn i en gjerdestolpe.

 

- Et forhold.

 

- En ganske bra mengde med vinduer. Fotballspilling, steinkasting osv.

 

- Dusjkabinett. Dusjkabinett liker ikke fotballstøvler som flyver med stor hastighet gjennom lufta (Skulle sparke av meg skoa. Det gikk fint).

 

- Et kne. Sparket fotball.

 

Blant annet. Kan sikkert nevne altfor mange ting som er blitt ødelagt gjennom tiden.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Snublet i en kompis sin CRT skjerm på et lan når vi pakket sammen.. Endte med at den "trillet" ned trappa. Den funket forsåvidt, men bilde var forvrengt;)

 

Jeg har ødelagt et par mobiler med å miste de osv.

 

Ødela mitt splitter nye Radeon 9800pro en gang, hadde sleeva molex kablene, og med en feiltagelse endret på 12 og 5 volts ledningene, noe som endte med et POFF og et ødelagt skjermkort.

 

Mista en harddisc i bakken, etter den episoden lager den bare klikkelyder, og har ingen funksjoner intakt:p

 

Har nok ødelagt mye annet også, men kommer ikke på det i farta.

Lenke til kommentar
Da jeg gikk i 1. klasse på VGS var det en jente i klassen min som spurte hvordan vinduet skulle åpnes, fordi det satt så hardt fast. Det var et gammelt bygg, og vinduene var ujevne og nesten malt fast. Men jeg tenkte at hvis jeg slo hardt i ramma på vinduet ville vinduet gå opp. Så jeg sa: Joda, sånn her åpner du det:

KRASJ...

Jeg traff selvfølgelig glasset, og hele vinduet lå utover gulvet i 160 millioner glasskår. Resten sto mange centimeter inn i hånda mi. Det ene traff pulsåren, og jeg måtte sy noen sting. Men nå var vinduet hvertfall åpent! Du kan tro de andre så rart på meg og mine metoder for å åpne vinduer.

 

ROFL! :!:

Lenke til kommentar

Lille meg for 2 år siden trodde jeg kunne fikse 12" (høyttaler) som jeg hadde fått. den var ødelagt ^^ (ikke spør)

 

men, da jeg fant ut at jeg ikke gidda å prøve å fikse den engang, tok jeg den i handa, sprang inn på "datarommet", er vel bare 15 flatskjermer der. sprang forbi hver eneste en, og gjorde veldig fine skader ^^

 

flirer når jeg tenker tilbake på det ^^

å alle andre utallige teite ting man har gjort hær i livet..

Lenke til kommentar

Stripset postkasser for pur faenskap, slik at folket ikke får posten sin.

Når jeg var liten tok jeg alle sin post, sprang i skogen og åpnet de fordi jeg trodde det skulle være penger i de.

Teipet speilene på en bil, slik at han fikk helvete i rundkjøringer. Teipet masse og klistret til speilet, så han kunne ikke fjerne.

Ødela en sånn ting du sitter å hopper på.

Ødela en bærbar PC når jeg sovnet med 1 liter Champagne-brus i glass på den, fordi jeg sovnet med den i handen og bærbaren på golvet.

Ødelagt et tastatur når jeg sølte nachos-dip og cola i samme slengen.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...