Gå til innhold

Gavepakke fra Ubisoft (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

en bra trend at gamer.no kommer på banen og deler de via torrent =)

Men dere sjekker lisensen for hvem som har lov til å spre materielle først ja?

For microsoft la ut ubuntu noe de trakk fort tilbake når de leste lisensen.

Skrevet

"Finn beste pris for Far Cry, Prince of Persia: The Sands of Time, Rayman Raving Rabbids, Tom Clancy's Ghost Recon i Gamer.no sin prisguide"

Nei takk, jeg tenker jeg tar de som er gratis. :!:

Skrevet

Husk, disse spillene er ment for folk i USA. Når man skal spille, må man

registrere seg på ubi.com først, og der må du velge USA når du lager konto,

ellers får du bare melding "Sorry, this is for US citizens only".

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet

Ok, glemte nesten det ;)

Skrevet

Åssen funker det egentlig? Regner med at de fleste ikke bor i USA her, så man må jo bare finne på en adresse av et eller annet slag. Når man registrerer, får man da en gamecode eller no slikt?

Skrevet
Åssen funker det egentlig? Regner med at de fleste ikke bor i USA her, så man må jo bare finne på en adresse av et eller annet slag. Når man registrerer, får man da en gamecode eller no slikt?

9428981[/snapback]

Du trenger ikke skrive noe annet falskt en landet, funka fint for meg å skrive min vanlige adresse. du skal bare skrive inn brukernavn og passord til kontoen når du installerer, det er alt.

Gjest Slettet+5432143541
Skrevet (endret)

Hva slags reklame er det som er i spillet?

Og hurra for torrent! 200/80 her nå :!:

Endret av Slettet+5432143541
Skrevet

Konge, sat og tenkte på å teste ut far cry. Fikk aldri spilt det på min gamle PC fordi det gikk så dårlig.

Elsker det lanskapet og de strendene. Hvor lenge er det siden utgivelse nå? Tiden går skremmende fort.

Skrevet

Far Cry kom vel i mars 2004. Så det begynner å bli en stund siden, men det ser jo bra ut t.o.m i dag. Husker det gikk veldig bra på mitt Radeon 9800 tilbake i de dager, så spillet i seg selv var ikke så tungt til tross.

Skrevet

Har aldri prøvd far cry noe særlig, så det skal jeg kose meg med.

GR er jo en klassiker innen Taktisk FPS, spiller det fremdeles online, veldig moddet men utrolig bra.

• Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...