Gå til innhold

Kilogram og Aalton har trukket seg fra styret


Anbefalte innlegg

Hei,

 

Kilogram og Aalton har valgt å avslutte sine verv i forumstyret. Vi takker de for den tiden de har vært med hos oss, og ønsker de videre lykke til. :)

 

Av personer som overtar så er det Erik (Faeri) for Akam og Jørgen (enden) for Hardware, samtidig ønsker vi de velkommen til forumstyret.

Endret av Ueland
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

*sigh*...

 

Jaja... *snif*.. Vi får huske de gode minnene....

 

*Gitarspill og bilder av alle tingene vi gjorde*

 

Huskene.... Soppene... Sklia... Dopet... *hikst*

 

Jaja. Lykke til videre og sånn da... blabla, går nok brrrraaa, osv., glad i dere begge og sånt...

 

*Vinke* :)

 

Binko!

Lenke til kommentar
2: får gjort noe med SO siden det har vært lite respons fra forumstyret på den kanten.

9372134[/snapback]

Det er allerede gjort noe med den. ;)

 

Men et trist farvel, spesielt Aalton har jeg alltid syntes virket som en veldig grei kar. For de nye styremedlemmenes del, virker de begge som gode valg, og jeg må få ønske dem lykke til. :)

Lenke til kommentar

Aalton var en utmerket Admin/Mod.

Vi vil savne han.

Kilogram kan jeg ikke si jeg husker å ha hatt så mye med å gjøre. Men det betyr jo også at jeg ikke noe negativt å si om han heller :p

 

Aalton, det var synd du gikk, men jeg skjønner du hadde dine grunner :)

 

edit:

 

D'oh! Jeg glemte å si velkommen til Faeri og enden. Dere blir sikkert utmerkede admins :)

Endret av L4r5
Lenke til kommentar

Jeg vil takke for meg og håper folk er fornøyd med det jeg har utført og gjort her på forumet i min tid.

Å forlate en slik posisjon er ikke lett, men jeg føler ikke at interessen lenger var tilstede og valgte da å trekke meg fra styret.

 

Takk for den fine tiden og ikke minst for de fine ordene som blir skrevet her.

 

Jeg ser ikke bort fra et comeback en gang,

 

EDIT:

PS. Noen spurte om jeg kom til å være moderator her på forumet, jeg kommer ikke til å være moderator heller.

Endret av Aalton
Lenke til kommentar
Noen som kan svare meg på et spørsmål? Hvordan kan aalton ha laget overklokkingskafeen i 2003 når han er registrert i 2004?

 

Takker for fin insats aalton og kilogram selv om jeg knapt har hørt nickene.;)

9385358[/snapback]

 

Fordi jeg splittet den sammen en sammen med en liknende tråd som var laget i 2003. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...