Gå til innhold

Kuleste anmerkning på skolen


Arve Systad

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

dessuten er skolereglementet fra tidlig på 70-tallet en gang og nevner ingenting om konfiskering av noe som helst.

 

Forresten, gjelder underskriften din om du er under 18 år?

 

1) Skolereglementet er individuell for hver skole. F.eks "Du skal ikke røyke på skolens område" osv. Det er regler som skolestyret har satt opp.

 

2) Ja.

Lenke til kommentar

Fikk anmerkning i 7.Klasse for å synge i musikktimen. Var riktig nok utenom noe "fellessang" men gøy lell :)

 

Minner meg om en kamerat av meg. Han fikk anmerkning hvor det stod at han " tullet under sangfremføring" i en musikktime, og måtte ha samtale med rektor om det. Litt morsomt var det at han faktisk bare ikke kan synge, og gjorde det beste han kunne og samtidig var dønn seriøs :)

Endret av FredrikV.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest medlem-77217

Javel? Har du skrevet under på noe som tilsier at de kan konfiskere slikt?

 

Vi MÅ skrive under på det så JA. Man har ikke noe valg, hvis man ikke aksepterer skolereglementet sååå... ok jeg vet ikke hva som skjer. Neste år skal jeg nekte å skrive under og finne det ut.

går du 10. klasse i pakistan eller? det der hørtes drøyt ut spør du mæ da.

Lenke til kommentar

Har en til:

Jeg og noen kamerater "hang" kosesauen til den spesielle jenta i klassen. Det hang en tråd ned fra lufteanlegget(den var til stade for å ta bort lokket foran slusen).

Hun var ute fra klasserommet, og vi plasserte den sånn at den hang fra halsen og ned.

Litt slemt, men det er jo 8. klasse :)

Lenke til kommentar

Husker jeg fikk anmerkning en gang i 8. klasse for å spise hestepølse på brødskiva.

 

Mange av jentene i klassen var helt hestegærne, så jeg tok det som pålegg med vilje og satt midt i klasserommet nommet :D

"MMMMMMMMMh, hest smaker så sykt digg!" osv.

 

Haha de klikka i vinkel

Hahaha fy faen det burde jeg og ha gjort. Husker en jente jeg gikk på barneskolen med begynte å grine fordi noen sa de skulle spise hesten hennes.

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Husker jeg fikk anmerkning en gang i 8. klasse for å spise hestepølse på brødskiva.

 

Mange av jentene i klassen var helt hestegærne, så jeg tok det som pålegg med vilje og satt midt i klasserommet nommet :D

"MMMMMMMMMh, hest smaker så sykt digg!" osv.

 

Haha de klikka i vinkel

 

burde vel egentlig kalle tråden for "Teiteste anmerkning på skolen" haha :p

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...