Gå til innhold

Kabal i Vista


Anbefalte innlegg

Er det bare meg eller er Kabal blitt UTRULIG vanskeleg i Vista.

Eg ser på meg selv som ein ganske dreven kabal legger, men kabal i vista er UMULIG(nesten)

 

Siden eg fekk Vista(snart 1 måned siden) har eg lagt 65 kabaler. 4, ja FIRE, av desse er gått opp.

 

Det er sånn at når eg først klare å få an opp skrike eg ut i lykkerus, men det skjer gasnke sjelden, så eg gir snart opp heile vistakabal driten.

det får nå ver grenser for kor mye tid eg ska bruka på å forbedra "statså" i Kabal :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

De regner vel med at folk har spilt det på XP så lenge at de måtte øke vanskelighetsgraden for at det ikke skulle bli kjedelig.

 

Tipper også du var mer happy når de endelig gikk opp, men så var det om det oppveide for alle de gangene den ikke gjorde det.

 

Du kan jo dual-boote til XP, det vil jo løse problemet :)

Endret av tole
Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...

Har en samboer som er ivrig kaballegger, og hun klager mye over at det MÅ være vanskeligere å legge kabal i Vista enn i XP.

 

Attpåtil så har hun flere veninner som klager over det samme... :roll:

 

Jeg er enig i at dette er et kortspill som alle andre, og at det da strengt tatt ikke burde være noe vanskeligere enn i XP.

 

Men det ligger vel en eller annen form for "tilfeldighetsalgoritme" i bakgrunnen som kan være endret?

 

Ingen som har vært borti noe av dette?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...