Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bah, mennesker. Ronaldo er vekke for lenge siden og vil kun av de argeste ABUerne bli husket for de usportslighetene han kom med i starten av karrieren. PL har hatt drøssevis med spillere på samme nivå som Ronaldo, men kun èn Luiz Suarez. Han filmer, dytter, drar og sutrer i seriøst hver eneste kamp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Bah, mennesker. Ronaldo er vekke for lenge siden og vil kun av de argeste ABUerne bli husket for de usportslighetene han kom med i starten av karrieren. PL har hatt drøssevis med spillere på samme nivå som Ronaldo, men kun èn Luiz Suarez. Han filmer, dytter, drar og sutrer i seriøst hver eneste kamp.

 

Men du selv skriver jo

Så håpløse dere er. Prøv og hold det prepubertale "hatet" mot alt av United-spillere utenfor.
, for meg er det uvesentlig hvilket lag han har spilt på, da han er en forbannet klyse, men det er så mye hykleri ut og går når folk blir frustrerte fordi noen mener en spiller som har tidligere spilt i klubben diver verre enn noen andre.

 

Hadde Benbjo vært en Pool-fan hadde jeg kanskje skjønt det, men Benbjo er vel en Gunner, og derfor har han vel ingen fortjeneste slik sett ved å kritisere Ronaldo, en tidligere Manu spiller.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Diven til Suarez var verre enn jeg først hadde antatt. Han overtar tronen for den hæsligste cunten i PLs historie (så lenge jeg har fulgt med, slutten av 90-tallet til nå). Han blir jo bare verre og verre.

 

Skal en del til for å overgå Ronaldo på sitt verste (dive-messig). Men ja, Suarez virker ikke akkurat sympatisk. Minnes fortsatt VM-handsen med gru.

 

Kongen av dives mot oss:

http://www.youtube.com/watch?v=ICPyr0q0doY

 

Pedersen er også en c*nt. Verste av alt er at punditsene bare lo av den fordi den var så håpløs. Var liksom ikke så farlig da.

 

Ellers kom jeg til å tenke på den her om dagen:

 

http://www.youtube.com/watch?v=VzeKiEtp0m0

 

Mot Dinamo Kiev i Champions League. Dessverre ser man ikke selve taklingen som førte til "skaden", men uansett så mener jeg å huske at det ikke var kontakt i utgangspunktet heller.

Lenke til kommentar

Daglish er en kvalm trener, hans autoritet er til å spy av. Spillerne, spes Suarez, spiller bare skitnere og skitnere. Det vil de gjøre så lenge de har Daglish som forbilde, han som sier "fuck off" til alle til enhver tid.

 

Kvalmende. Henderson suger pikk. PUNKTUM.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...