Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Jeg håper Wenger tørr å bruke Wilshere mer denne sesongen for han er definitivt en spiller jeg har sansen for, aldri rett for å utfordre spillere, kreativ og god med ball.

Helt enig! Han sier han skal bruke han mer denne sesongen, men ikke for mye heller. Tipper han spiller ca like mye som cesc gjorde første sesongen sin.

Lenke til kommentar
At det ikkje har rot i verkelegheita forandrar ikkje det faktum at tilropet er personleg. Eit tilrop laga spesielt for ein person, synge til ein person, er per definisjon personleg. Og usmakeleg. Og ja, det er ein del av engelsk supporterkultur, men eg har sett engelskmenn på fleirfoldige forum som meinar det ikkje er ein del av kulturen dei treng, så det er ikkje berre nordmenn som reagerar på det. At Wenger orkar å stå og høre på det er for meg utruleg.

At det ikke har rot i virkeligheten har absolutt noe med om det gjør det personlig for Wenger eller ikke.

Sir Alex blir kalt en alkoholisert, senil skotte. Jeg sidestiller det ikke med en fornærmelse av hans familie, eller de få Arsenal-fansen som hånet moren til Frank Lampard. Der kommer det personlige virkelig inn. Evt når Ronaldo ble kalt en voldtektsmann.

 

At tilrop som pedofil o.l ikke burde være en del av den Engelske supporterkulturen er en annen diskusjon.

 

@Torstein, care.

 

Edit: Årets skandale at Eduardo blir straffet.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Vel, ganske skuffet over at Wenger ikke hente 1 spiller engang. Skuffet, men egentlig ikke overrasket. Vi har solgt Adebayor og Toure, greit vi har erstatte Toure med en mer solid spille..Men hva med Adebayor? Nesten ingen av spissene våre putter ,mens slå langt har adebayor 3 mål på 3 kamper..

 

Allikevel har Arsenal 11 mål på 3 kamper. Ser ingen grunn til å klage foreløpig.

Lenke til kommentar

Arshavin har puttet to. RvP burde ha puttet mot Man U og Eduardo kommer til putte en del hvis han får tillit. Jeg synes Wenger missbruker Bendtner på høyrekanten. Personlig ville jeg har foretrukket han som et oppspillspunkt og RvP på kanten. RvP er bedre på innlegg og finter enn det Bendtner er. Tror spissene våre ville ha blitt mer målfarlige da.

 

 

Men hva vet jeg :p

Lenke til kommentar

Nå tror jeg UEFA har begitt seg ut på noe de ikke kan håndtere. Hvordan de skal greie å bestemme hva som er dive og hva som ikke er dive? De feite pampene kommer til å få et enormt problem med denne idiotien.

 

Er dette dive?

I følge ManUtd-folka var en skade grunnen til at Giggs falt, men han legger seg jo helt tydelig uavhengig av motiv. Skulle han blitt straffet?
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EIV2CS
Han spiller jo for Man u. Det er ikke lov å straffe spillere som spiller for manscum...Det er bare sånn det er.

Lurer på hvorfor jeg ikke blir provosert :)

 

Gidder ikke engang å finne eksempel.

Lenke til kommentar
Nå tror jeg UEFA har begitt seg ut på noe de ikke kan håndtere. Hvordan de skal greie å bestemme hva som er dive og hva som ikke er dive? De feite pampene kommer til å få et enormt problem med denne idiotien.

 

Er dette dive?

I følge ManUtd-folka var en skade grunnen til at Giggs falt, men han legger seg jo helt tydelig uavhengig av motiv. Skulle han blitt straffet?

Han tar jo høyrefoten? Så nei det er ikke en dive, ikke skaper han seg heller. Dette sa også Boruc etter kampen. Men så var ikke det poenget ditt heller.

 

I slike tvilstilfeller må man jo se mellom fingrene, men i opplagte tilfeller skal det jo tydeligvis straffes ifølge UEFA. Men dette ender jo kun med at angripere ikke vil hoppe over keeper, stakkars keepere.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar
Nå tror jeg UEFA har begitt seg ut på noe de ikke kan håndtere. Hvordan de skal greie å bestemme hva som er dive og hva som ikke er dive? De feite pampene kommer til å få et enormt problem med denne idiotien.

 

Er dette dive?

I følge ManUtd-folka var en skade grunnen til at Giggs falt, men han legger seg jo helt tydelig uavhengig av motiv. Skulle han blitt straffet?

 

Du har tydeligvis aldri strukket hamstringen, eller?

Lenke til kommentar

Klippet av Giggs kan være dive, kan ikke. Jeg har selv strukket lysken på fotball trening og falt temmelig fort ned. Lar tvilen komme til gode her siden han her et ellers så plettfritt "rulleblad".

 

Men det samme kan sies om Eduardo, han ville aldri ha straffe, han hoppet vekk fra Boruc fordi han var redd for å skade foten igjen, dessvere så dømte dommeren straffe til Arsenal ettersom han trodde at Boruc felte Eduardo. Om det var kontakt der eller ei vet jeg ikke, og driter jeg også temmelig godt i. Det UEFA holder på med nå er jo skandale. Og jeg tror de hadde oppført seg temmelig likt mot feks Rooney om han hadde skaffet en straffe slik, noe annet er det jo med FA. Men FA virker også som om de har utrulig mye imodt United og Arsenal generelt føler jeg, så der står vi på lik grunn. At Arsenal supportere og United supportere skal sitte og krangle om dette her blir jo bare for dumt.

Lenke til kommentar

Nei, men det var ikke poenget mitt. Giggs legger seg. Ikke for å få straffe, men fordi det gjør vondt i beinet. Derfor skrev jeg 'uavhengig motiv'.

 

Hyrlen: Jeg tror ikke Giggs divet, men hvis det hadde blitt innført en slik policy ser jeg for meg mange som kommer til å skylde på diverse skader når de faller lett i duell med keeper. Hvordan kan man vite hva som er ekte? Det er sannsynlig at man gjerne bytter 1 mål mot det at man må hinke av banen mens man klager på en skade.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...