Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flere enn dere. Kan ikke huske at dere utfordret Almunia før overtiden. Må gjerne rette på meg om jeg tar feil. Vel, de hadde ett i treverket, Van Persie vær nære med en avslutning som gikk i Evra sitt bein, Arshavin skyter etter klabb og babb og ballen går like utenfor krysset, snytt for soleklar straffe, Eboue bommer på ballen etter et Clichy innlegg og det kaller jeg for en sjanse, Diaby som avslutter elendig innenfor sekstenmetern alene med Foster rett etter 2-1 scoringen.

 

That's that I think.

Lenke til kommentar
Jævlig saklig å sparke bort mikrofonen også, ikke sant? Han stiller seg to meter unna Arsenal-benken. Poenget er at han skal så langt unna benken at han ikke kan kommunisere med andre trenere/spillere. Hva er vitsen å stille seg to meter unna da?

 

Uansett, takk for kampen. Gleder meg allerede til vi møtes igjen. :)

 

Nå så ikke jeg at han sparket noe som helst, men det er uansett ikke grunnlag for utvisning i en slik situasjon. Forventer du at han skal være iskald etter 2-2 målet ble avblåst for offside? Dommeren la lista alt for lavt, og dømte som om han var smurf på ecstasy, som brukte kortene som glowsticks.

Kan godt hende han sa noe til fjerdedommeren også. Trenger ikke å være iskald nei, men han trenger heller ikke å sparke til gjenstander på stadion. Må si det var skuffende oppførsel av en så erfaren mann.

Lenke til kommentar

Først vil jeg si: Grattis med seieren, United-fans!

 

Som alle vet, var dette en kamp som kunne vippe begge veier, og kampen var åpen veldig lenge. United trakk det lengste strået til slutt, og hadde de fleste marginene på sin side. Vil ikke si seieren var ufortjent, men det hadde heller ikke vært ufortjent om vi stakk av med alle 3 poenga.

 

For Arsenal sin del, er jeg veldig fornøyd med spillet og hvordan gutta viser seg, spesielt når vår maestro, Cesc, var ute.

Men må få sagt at jeg aldri har sett United så sløve på eget gress før. Med all mulig respekt united-fans, men United imponerte meg ikke. Man ser det klart at United er svekket fra i fjor, og årets vinner tror jeg blir Chelsea. De ser meget solide ut.

 

Må til slutt si at lo godt av Wenger på slutten av kampen. Fantastisk mann :)

 

Ohh Arsenal we love you

 

COME ON ARSENAL

Lenke til kommentar
Det er ikke noe å si på straffen. Soleklar. Sinnsykt dårlig av Almunia.

 

MEN, det skulle vært straffe til Arshavin, men det går opp i opp da Arshavin scorte rett etter. (Hadde Arshavin fått straffe, hadde han aldri scoret målet)

Riktig dette, men det som er sjokkerende er hvor soleklar straffen er. Fletcher kommer inn som et ekspresstog og feier begge beina under Shava.

Lenke til kommentar

Syns Arsenal vell så godt som United kunne fått poenga etter dagens batalje, United vann truleg etter å ha fått straffen, som etter mitt var korrekt. Men det kunne som andre har sagt bikka begge vegar.

 

Å snakke om at Arsenal manglar Fabregas blir litt for lett, då United mangla både Ferdinand og VDS noko som utan tvil hadde styrka oss. Å vinne kampar utan sine største stjerner viser at ein har breidde i troppen, noko som er viktig dersom ein skal vera med å kjempe på toppen av tabellen.

Lenke til kommentar
Hva skal du forvente etter at 2/3 av laget har fått gult kort i det som var en snill kamp, Arshavin blir snytt for PL's sålangt klareste straffespark, og du får et mål annulert på overtid? I tillegg blir du hånet av dommeren når du gjør som han sier? Ikke drit deg ut Latias.

1. Sist jeg sjekket, så var ikke 6 spillere 2/3 av laget.

 

2. Straffen har jeg ikke sett etter kampen, så kan ikke si hva jeg mener om den. Men der og da så det ikke ut som straffe. Uansett, dere fikk jo mål like etter, så skjønner ikke hvorfor dere klager.

 

3. Offsidemålet var korrekt avblåst. Du må ha veldig tykke Arsenal-briller på om du mener noe annet. Hva slags unnskyldning er det for å sparke bort ting på banen?

 

4. Er jo ikke dommerens feil at Wenger ikke forstod hva han mente. Han blir sendt på tribunen, ikke rett ved benken deres. Hva er vitsen å bli utvist om du likevel skal stå rett ved benken? Uansett, han ble "hånet" _etter_ at han hadde sparket gjenstander ved sidelinjen. Så at han sparket ting fordi han ble "hånet" etter kampen, er jo bare latterlig å si.

Lenke til kommentar
Hva skal du forvente etter at 2/3 av laget har fått gult kort i det som var en snill kamp, Arshavin blir snytt for PL's sålangt klareste straffespark, og du får et mål annulert på overtid? I tillegg blir du hånet av dommeren når du gjør som han sier? Ikke drit deg ut Latias.

3. Offsidemålet var korrekt avblåst. Du må ha veldig tykke Arsenal-briller på om du mener noe annet. Hva slags unnskyldning er det for å sparke bort ting på banen?

 

Ja, det var riktig. Men sett deg i Wenger sin situasjon. Fem minutt på overtid på Old Trafford, trur du at du har utlikna, kun for å sjå linjedommaren vinke for offisde. Enorm skuffelse. Og då er det berre naturleg at Wenger har litt følelsar han må få ut.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...