Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-EIV2CS

Altså, kan du med hånda på hjertet si at du mener at Eduardo skulle hatt straffe i den situasjonen? Rart at ingen andre gjør det.

 

Det funkerer ikke slik at om man kjenner noen i ryggen, så kan man kaste seg fremover og rulle ti ganger. Tror du dommere avgjør en situasjon etter om noen er såvidt borti en annen spiller, eller ikke? Er det like mye kontakt om jeg grisetakler noen bakfra, eller om jeg kommer gående inn i en hodeduell, og såvidt er borti shortsen?

 

Som du sikkert har skjønt, så blir svaret nei.

Lenke til kommentar
Lol, at han blir kalt pedofil er jo p.g.a han nasking av talenter. Ingenting personlig.

Poenget hans er vel at kanskje du burde gå inn i deg selv når du er den eneste som sier "lol" til dette. Det er usmakelig oppførsel, uansett hvilke fans det kommer fra.

Tror ingen klubber i England har uskyldige tilhengere, men det betyr ikke at det er rett. Noe som du tydeligvis synes er helt greit, siden det er så "vanlig".

Kanskje du burde gå inn i deg selv å lese hva jeg sier i innlegget ovenfor.

Lenke til kommentar
Altså, kan du med hånda på hjertet si at du mener at Eduardo skulle hatt straffe i den situasjonen? Rart at ingen andre gjør det.

Du tenker ikke så langt? Han har -fortsatt- (andre gang jeg sier dette) ikke sagt det. Han sier at Eduardo ikke skulle hatt straff i mot seg selv.

 

 

Lol, at han blir kalt pedofil er jo p.g.a han nasking av talenter. Ingenting personlig.

Poenget hans er vel at kanskje du burde gå inn i deg selv når du er den eneste som sier "lol" til dette. Det er usmakelig oppførsel, uansett hvilke fans det kommer fra.

Tror ingen klubber i England har uskyldige tilhengere, men det betyr ikke at det er rett. Noe som du tydeligvis synes er helt greit, siden det er så "vanlig".

Kanskje du burde gå inn i deg selv å lese hva jeg sier i innlegget ovenfor.

Jeg har lest. Jeg ser ikke poenget ditt.

Lenke til kommentar
Jeg har lest. Jeg ser ikke poenget ditt.

At tilropene er usmaklige, å ikke er ok? Det har jeg allerede sagt.

 

La meg si det en gang til, jeg rettferdigjør ikke tilropene. Jeg forsvarer dem ikke. Jeg sier det er Engelsk fotballkultur, at det er galt er vel underforstått for alle som spiser med kniv og gaffel. At du er en nisse som leser hva du vil lese skal ikke stå for min regning.

Lenke til kommentar

Så poenget ditt er enkelt og greit at at det er engelsk fotballkultur? Wow, takk for at du opplyste oss. Poenget med min oppramsing av britiske medier som skriver om dette var et svar på at du og TomHel stemplet oss som "hårsåre nordmenn" og nærmest latterliggjorde oss. Men ja, det er mye ukultur i engelsk fotball, og det er lett å bli revet med på stadion, uten at det rettferdiggjør noe som helst. Da halvparten av Emirates buet Eboué er et godt eksempel på dette.

 

Djourou out for 6 months

 

Jaja, da må vi regne med Senderos og Silvestre hvis Gallas eller Vermaelen blir skadet. Tipper at Djourou ikke blir klar til storkampene i Africa-cup perioden (ute av form etc) og vi må spille med Phil i midtforsvaret dersom en av førstevalgene er ute. Utrolig.

Lenke til kommentar
viss dere var/er så misfornøyd med senderos,hvorfor ble han ikke solgt til ac milan da?han fikk jo spille der i ny og ne,og det kunne nok gitt en og annen krone i klubbkassa..

Han kom tilbake fra lån, men ville de kjøpe han? Og på et tidspunkt virket det som om det var en done deal med Everton, £8M eller noe sånt, jeg mener vi skulle solgt han da. Men Wenger tenkte vell at han var god nok, og at hvis vi beholdt han så trengte vi ikke signe en ny midtstopper.

 

@Torstein!: kjempefint mål. Liker Bendtner bedre og bedre! :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...