Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Diver = du kaster deg uten at det er kontakt. Ser du forskjellen? Det gjør jeg.

Ja, det var jo akkurat det som skjedde igår ;) Og ja, jeg ser forskjellen. Men som sagt riktig dømt straffespark og idiotisk gjort av Almunia, minnet meg litt om en episode i Tippeligaen ifjor, da en keeper gikk ut og felte en spiller nå han var langt unna en farlig avslutningsposisjon.

Lenke til kommentar

Dommern KUNNE også latt det gå. Fordi Almunia rører han egentlig ikke, nesten som Rooney gjorde det med vilje(og det gjorde han). Men skjønner at dommern ga han straffe. Men hvorfor fikk ikke Arshavin straffe?

 

Det var en kamp vi egentlig burde ha vunnet GREIT. Vi var et bedre lag en dem. Etter den kampen her, tror jeg egentlig at vi vinne gullet. Men da må vi ikke spille mot man nu ca 30 ganger til på Old Trafford. Nok en vanskelig kamp borte mot city, om ca 2 uker..

Lenke til kommentar
"Bitch please"

 

Kommer ikke over måten Arséne takla situasjonen på, det var så bra. Legend! Ellers er det på sin plass at han får en unnskyldning. Mike Dean bør være skuffet over sin innsats i går.

 

Da vil du bli ganske fornøyd med denne:

 

Refs chief Keith Hackett will apologise to Arsenal boss Arsene Wenger over Old Trafford bottle storm

 

http://www.dailymail.co.uk/sport/football/...0#ixzz0PfOPeWT9

 

Edit: Ops! Så ikke linken ovenfor bildet ditt!Sorry mack.

Endret av Corey
Lenke til kommentar
Det var deilig å se Wenger stå der som en konge med henda i kors mens United-fansen gjorde forsøk på å håne ham. Noen som har funnet et wallpaper av det i fugleperspektiv?

Håne? Stort sett hele gjengen klappet jo for han.

 

Men jeg skjønner ikke kritikken av Mark Dean. Jeg er enig at straffen til Arsenal er soleklar. Å at enkelte gule kort kunne vært unngåttt. Men han gjorde seg alldeles ikke bort i en kamp som hadde mange kjipe dueller. At Wenger ble vist bort var fjerdedommers avgjørelse.

Endret av Hyrlen
Lenke til kommentar

Sattern, drit i dem. Det nytter ikke uansett.

 

Igår var greit nok for min del, for jeg drakk meg drita og havnet i bråk igår. Det var moro :w00t:. Tror at dem som jeg havnet i bråk med, er mer bitre og sure enn jeg gjør :D

 

Arsenal tapte ufortjent, dommeren var helt ok, Man.Utd. var ikke helt topp i form og straffene er ....... tror ikke at jeg trenger si noe.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...