Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Hyrlen, takk for det :laugh: Det var nok teit gjort av meg, men hva så? Det gjaldt ikke Man.Utd og Arsenal, men en annen sak. Men jeg fikk ihvertfall la frustrasjonen min å fly bort. Nu er jeg litt, bare litt sur. Men ellers er jeg i topp form :D

 

Neste kamp, denne kampen vinner vi! Mot Man.City.

 

 

KOm over dette bildet i db

 

960x.jpg

 

Jeg tror at jeg er enig med Hyrlen, ser ut som at de klapper og synes at det er modig og komisk gjort av ham. Ga ham kudos for showet ;)

Endret av Fox
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Artig at Celtics Aiden McGeady vart utvist pga filming i dag (andre gule).

 

Oh, og Wenger fekk soklart ei fin helsing frå ManUtd-fansen når han vart utvist, i form av songen "Sit down you peadophile". Så å sei han ikkje vart håna blir å ta vel hardt i.

Lol, at han blir kalt pedofil er jo p.g.a han nasking av talenter. Ingenting personlig.

 

wengerdicaprio.jpg

Lenke til kommentar
Artig at Celtics Aiden McGeady vart utvist pga filming i dag (andre gule).

 

Oh, og Wenger fekk soklart ei fin helsing frå ManUtd-fansen når han vart utvist, i form av songen "Sit down you peadophile". Så å sei han ikkje vart håna blir å ta vel hardt i.

Lol, at han blir kalt pedofil er jo p.g.a han nasking av talenter. Ingenting personlig.

 

http://img.photobucket.com/albums/v154/kiz...gerdicaprio.jpg

 

Korleis er det ikkje personleg? Om det hadde vore ein typisk generisk song, som alle fekk høre, hadde det ikkje vore personleg. Når dei kun syng det til ein person, er det i aller høgaste grad personleg.

Lenke til kommentar
Artig at Celtics Aiden McGeady vart utvist pga filming i dag (andre gule).

 

Oh, og Wenger fekk soklart ei fin helsing frå ManUtd-fansen når han vart utvist, i form av songen "Sit down you peadophile". Så å sei han ikkje vart håna blir å ta vel hardt i.

Lol, at han blir kalt pedofil er jo p.g.a han nasking av talenter. Ingenting personlig.

 

http://img.photobucket.com/albums/v154/kiz...gerdicaprio.jpg

 

Korleis er det ikkje personleg? Om det hadde vore ein typisk generisk song, som alle fekk høre, hadde det ikkje vore personleg. Når dei kun syng det til ein person, er det i aller høgaste grad personleg.

Hadde Wenger faktisk hatt en episode som gjorde at det hadde noen basis i virkeligheten så ja kanskje. Når det ikke har det? Nei. At det er usmaklig er noe annet. Men Wenger og resten av Premier League er heldigvis ikke så hårsåre som oss nordmenn at de tar seg nær av det, de vet hvordan Engelsk supporterkultur fungerer.

Lenke til kommentar

At det ikkje har rot i verkelegheita forandrar ikkje det faktum at tilropet er personleg. Eit tilrop laga spesielt for ein person, synge til ein person, er per definisjon personleg. Og usmakeleg. Og ja, det er ein del av engelsk supporterkultur, men eg har sett engelskmenn på fleirfoldige forum som meinar det ikkje er ein del av kulturen dei treng, så det er ikkje berre nordmenn som reagerar på det. At Wenger orkar å stå og høre på det er for meg utruleg.

Lenke til kommentar

Her er troppen vår fordelt på et 1st XI og 2nd XI, samt spillere som faller utenfor og reservelagsspillere som kan vikarere hvis det blir nødvendig. Ser man bort fra skader har vi ikke en så smal tropp som mange skal ha til - men vi må nesten alltid regne med skader hvis man ser på trenden i tidligere sesonger.

 

Almunia

Sagna - Gallas - Vermaelen - Clichy

Cesc - Song - Denílson

Walcott - van Persie - Arshavin

 

Fabianski

Eboué - Djourou - Silvestre - Gibbs

Ramsey - Rosicky - Diaby

Bendtner - Eduardo - Nasri

 

Mannone, Senderos, Traoré, Wilshere, Mérida, Vela

(Hoyte, Coquelin, Barazite, JET, Randall)

 

Det eneste jeg ikke er helt overbevist om i dagens stall er den defensive dekningen. Vi kan ikke bare satse på at Verminator og Billy skal holde seg skadefrie i opptil 50 kamper. I januar-februar drar Song til Afrikamesterskapet. I den perioden spiller vi mot Aston Villa borte, Man Utd hjemme, Chelsea borte og Liverpool hjemme. Hvis enten Gallas eller Vermaelen er skadet i noen av de kampene må enten Djourou, Silvestre eller Senderos spille i midtforsvaret. Det kan få katastrofale utfall. So please Wenger, pimp our squad! (Kjøp en CB før overgangsvinduet stenges)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...