Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
For alt vi vet så skraut Rooney til Gerrard.

''It wasn't a penelty, wink wink''

 

"Maybe you should take the pen,so we can see your famous see-star-celebration, wink wink" :D

 

Han slår tydelig ut med armene for å signalisere at det var et straffespark. Hva han sa til Gerrard er usedvanlig lite relevant.

 

Da er det store spørsmålet om Rooney blir straffet for dette slik Eduardo ble.

 

Enig at det er lite synonymt med hans signal når han faller i forhold til hva han gjør i etterkant.Tviler dog sterkt på at Fifa/Uefa straffer noen pga en treningskamp :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg synes det er ganske rart at media har greid å "unngå" hva som skjedde etter straffen blir dømt.For oss som så kampen ser du Rooney går bort til dommeren og sier det ikke var straffe.Mens straffen blir tatt ser du også tydelig at Rooney sier til Gerrard "it wasnt a penalty".

Den teorien din slår litt sprekker

 

http://www.football365.co.za/story/0,22162...5541007,00.html

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Jeg synes det er ganske rart at media har greid å "unngå" hva som skjedde etter straffen blir dømt.For oss som så kampen ser du Rooney går bort til dommeren og sier det ikke var straffe.Mens straffen blir tatt ser du også tydelig at Rooney sier til Gerrard "it wasnt a penalty".

Den teorien din slår litt sprekker

 

http://www.football365.co.za/story/0,22162...5541007,00.html

 

Merkelig.

 

Du så tydelig på leppene hans når han snakket med Gerrard.Og jeg kan ikke skylde på Svineinfluensa-hallis heller.

Både kommentatoren mens det skjedde og pause-kommentatoren viste hendelsen i replay og "dubbet" det han sa.

Føler meg rimelig dum som prøver forsvare han nå.

Lenke til kommentar
Han slår tydelig ut med armene for å signalisere at det var et straffespark. Hva han sa til Gerrard er usedvanlig lite relevant.

 

Da er det store spørsmålet om Rooney blir straffet for dette slik Eduardo ble.

Å rope på en straffe er ikke det samme som filming. Giggs roper på frispark bare han mister ballen. Rooney falt som en trestokk i en duell han helt klart var tapende i. At han filmet, vel jeg syns det ser mer ut som han faller av duellen å rett og slett bare prøver seg.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...