Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
fox skrev (1 time siden):

Jeg forstår ikke hvordan vi kunne la Auba gå gratis, bare for å se Chelsea betaler 15m € + Alonso for ham???

Det viser vel bare at Arteta har mer vett enn Tuchel, han måtte ut, lønna hans måtte ut. Men nå tror jeg det er slutt, vi har haugevis med unge fantastiske spillere. I verste fall så burde vi få minst 50mill£ For Saliba selv om han til sommeren har bare et år igjen. Vi må gi den gutten en ny kontrakt fort som faen.

Lenke til kommentar
skaftetryne32 skrev (23 minutter siden):

Det viser vel bare at Arteta har mer vett enn Tuchel, han måtte ut, lønna hans måtte ut. Men nå tror jeg det er slutt, vi har haugevis med unge fantastiske spillere. I verste fall så burde vi få minst 50mill£ For Saliba selv om han til sommeren har bare et år igjen. Vi må gi den gutten en ny kontrakt fort som faen.

Det ryktes at Saliba har signert, men Arsenal har ventet med offentliggjøring pga draktnummer. Han skal visstnok ha nr 2, og Bellerin drar til Barcelona idag

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Sies det var minst 3 bud på Douglas så de prøvde jo. Men blir for dumt å hive 30-40 mill etter han. Bedre å vente til januar da. De har vært flinke nå på å få inn rette spillere og som passer i klubben. Trur det er riktig å ikke rushe inn spillere på dead line day.

Men er ikke uenig i at det kan bite oss i ræva. Spesielt ettersom vi har lånt ut det meste av unggutter som er nær a-lag spill.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ifølge noen i Twitter så skal Aston Villa sagt til agenten hans at de var frivillige til å gi slipp ham for 20m €. Men da så de at Arsenal har en liten krise i denne posisjonen, så ble de grådige og ville presse prisen opp. Arsenal skal være veldig skuffet over Aston Villas grådighet

Jeg synes det er kjipt, men godt at vi ikke driver med panikkjøp

Lenke til kommentar
fox skrev (1 time siden):

Ifølge noen i Twitter så skal Aston Villa sagt til agenten hans at de var frivillige til å gi slipp ham for 20m €. Men da så de at Arsenal har en liten krise i denne posisjonen, så ble de grådige og ville presse prisen opp. Arsenal skal være veldig skuffet over Aston Villas grådighet

Jeg synes det er kjipt, men godt at vi ikke driver med panikkjøp

Er nok ikkje unikt for Arsenal dette. Trur mange tenker forhandling når en ser panikken i klubben som treng spiller.

Lenke til kommentar
4 minutes ago, barezell said:

En del positivt spill i dag til tross for tap, men ser allerede svakheten i midten når vi mangler Partey. Synes det er rart ikke zinchenko startet på midten. Trur det hadde vært hakket mer solid. 

Tja vi hadde ganske god kontroll på midtbanen hele kampen. Jeg vil heller se at Tomi kommer inn og at vi setter White eller Gabriel på benken. Vi trenger en ordentlig RB, spesielt i angrep. 

Trippelbyttet på slutten var vel kanskje ikke det beste Arteta har gjort heller. 

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...