Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Flott drakt. 

Er det noe bevegelse rundt Tielemans? Leste noe om ett potensielt bytte med Leno andre veien. Hadde vært en knall lønsing. 

Lenke til kommentar

Vært stille. Ikke noe fra Romano om sentrale midtbaner på lenge. (som jeg har fått med meg) 

Har gått litt snakk om han wingen Gakpo, trenger potensielt en inn om Pepe forsvinner. 

Leno var veldig nære Fulham, men kanskje revene plukker han opp. Dansken er vel ryktes til Nice? 

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL

Jeg har aldri vært Arsenal fan, jeg har alltid fulgt med på Martin og sett kampene han har spilt på utlån. Så de fleste Castilla B kampene i Madrid. Har alltid fulgt han som spiller bare fordi jeg er fan av stilen hans. Han var ellevill den halve sesongen i Sociedad. Jeg vet ikke om jeg tør si han har nådd det nivået i Arsenal enda. I Sociedad gikk det kjapt som f framover på banen. Da Erling dukket opp begynte jeg å følge han. Nå er det de to jeg ser spille. Jeg kjente ekstremt lite til Arsenal inntil Martin gikk dit men nå har jeg sett masse kamper og intervjuer og ser spillestil osv. Det var en bra sesong men jeg tror De to fra City vil løfte laget ett hakk. Ramsdale i mål er jaggu meg god også. Jeg trodde Smith Rowe skulle konkurrere greit med Martin men det virker som at han ligger etter i rekka. Moro å se Arsenal. Jeg har ikke noe favoritt lag men følger med Martin og Erling uansett hvor de spiller. Hender jeg kikker på andre lag også.

Lenke til kommentar

Klarte ikke google meg til kanal som viser kampen. Ble 1 uke vg+ sport. 49.- får gå! Billigere enn Arsenal.com.

Vg tv før kamp. Ene og alene fokus på martin.. 😂 highlights fra chelsea kampen, men kun de ødegård var innvolvert i. 

 

Endret av barezell
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-9JVihvHL
barezell skrev (33 minutter siden):

Klarte ikke google meg til kanal som viser kampen. Ble 1 uke vg+ sport. 49.- får gå! Billigere enn Arsenal.com.

Vg tv før kamp. Ene og alene fokus på martin.. 😂 highlights fra chelsea kampen, men kun de ødegård var innvolvert i. 

 

Glad jeg gjorde det samme. Dette blir moro. 4-0 etter 20 min spilt.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...