Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Reg2000 skrev (4 minutter siden):

Ganske lav tror jeg dessverre.

Zidane fortsetter kanskje ut neste år. 

Litt tilfeldig at innleggene som Ødegaard er tredje eller fjerde sist på går inn,men burde hatt noen rene assist og. Veldig toneangivende. Men kan skyte enda litt mer. 

Lenke til kommentar

Spurs leder over Villa. Det betyr at vi klatrer opp på 9.plass om dette står seg. Sekspoengskamp mot Liverpool neste runde etter landslagsrunden. Men vi vet alle at det blir tap der. Vi må ikke gi opp ligaen, men EL er mest sannsynlig den veien vi må gå for å klare E-cup neste sesong. En 7.plass i ligaen er ikke umulig, men da blir det bare europas C turnering Conference league om cupvinnerne holder seg topp 6. Everton, Villa, West Ham, Spurs og Pool kan vi enda passere om vi gjør en skikkelig god sesonginnspurt, men spørs hvor mange av dem vi klarer. Leicester, Utd, Chelsea og City er altfor langt foran oss. 

Idag scoret vi utrolig nok tre mål etter innlegg. Alle fra høyresiden. West Ham som er så gode i boks slipper altså inn 3 mål mot Arsenal som er så evneveike når vi kommer til innlegg. Ødegaard var virkelig i spillehumør idag. Den gutten må vi for all del ikke gi slipp på. Bla opp alt det han har er verdt. Lacazette spilte også en solid kamp, og han skal ingen steder.  Vi kan selge Bellerin av dagens spillere som ikke allerede er utlånt, og satse på Cedric og Chambers. Mari surrer det til på 0-3 målet, mens Leno må ta på seg skylden på 0-2 sammen med dommeren og resten av spillere som ikke følger med. Men frisparket ble altså tatt langt vekk fra der forseelsen hendte derfor burde VAR annulert den. 1-0 målet kunne Leno kanskje også tatt.  

Pepe hadde et positivt innhopp idag. Synes han bør starte snart. Saka var ikke god, virket tung de siste kampene, og kan ha godt av noen kamper på benken. Virker ikke like spillesugen lenger, og er tydelig sliten, samme med Smith Rowe. Lite bevegelse i 1.omgang, vi møter rett og slett ikke opp. Martinelli bør også få en start snart. Mot Liverpool vil jeg ikke se Auba som noe annet enn en supersub. 

Lenke til kommentar

Vi linkes til Nabil Fekir. Han var svært ettertraktet for noen år siden husker jeg. Nå seiler han opp som en av Artetas drømmesigneringer. Men har vi råd til alle disse da, og utlendingskvoten betyr jo at mange må ut. Artetas ryddejobb fortsetter i stor stil?

Ble assist på Cedric idag forresten til Jota som scoret to og virker i form før lørdagens kamp. Høydramatisk på slutten da ronaldo slenger kapteinsbindet i bakken og forlater banen før full tid fordi han fikk et mål feilaktig ikke godkjent. Slik mentalitet savner jeg i Arsenal

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...