Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, jeg er sikkert alene om dette, men jeg syns det var en mer skikkelig turnering når det var kun serievinnere som var med. Og ja, laget mitt ville jo da aldri vært med i CL, men det får så være. Konseptet er nokså utvannet når såpass mange lag blir med fra hvert land.

Lenke til kommentar

 

Eier han ikke skam han Wenger? Fjerdeplass er ikke "som et trofé", for helvete! Fy faen for en forbanna cunt. STIKK AV! 

 

Gadd du å klikke deg inn og faktisk lese artikkelen eller?

 

“Certainly for 20 years I have done it and it looked always like it’s nothing. Suddenly it becomes important, so I am quite pleased that people realise that it’s not as easy as it looks and if you listen to Guardiola, he said the other day that to achieve the top four in England is a trophy because it’s so difficult."

 

JA FY FAEN FUCK OFF WENGERRR

Endret av Classy Crab
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er litt deprimerende å tenke på at uansett hvilke spillere vi henter i sommer så vil vi allikevel være stuck med Wengers filosofi og taktikker.

 

Ballbesittelse og høyt press uten kreative og individuelt gode spillere ender som oftest med at vi blir kontret i senk. Legger oss alt for høyt opp i banen og når vi ikke greier å penetrere forsvaret til motstanderen så har ikke laget vett til å trekke seg tilbake for å la motstanderen pushe Arsenals banehalvdel.

 

Med så mye hurtighet i de spillerne vi har er det rart Wenger og trenerteamet ikke fokuserer mer på kontringsspill slik som Leicester. Rett frem og direkte i angrep lønner seg. Hvis man skal spille som Bayern eller Barca er man faktisk nødt å ha spillere som kan finne rom ut av ingenting og se løsninger. Disse spillerne har vi dessverre ikke, forutenom Alexis.

Lenke til kommentar

Jeg orker ikke ha panikk rage for hvis om og atte. Får vente tålmodig å se hva som skjer. Uavhengig om Wenger, Sanchez eller Özil pigger eller blir så trur jeg det er ganske bænkers at noe skjer i sommer. Det må enten sendes et tydelig signal fra klubben til Wenger eller fra Klubben og Wenger til fansen. Alternativet er jo at fansen klikker tregangen av hvordan de holder  på nå :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...