Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Har foregått en stund nå, men rykter er noe piss. Altså, nå ryktes det at Özil, Perez, Alexis, OX, Bellerin OG Wilshere forsvinner til sommeren.

 

Debuchy forsvinner også, men det er jo greit.

 

Tror imidlertid at dette ikke stemmer og at vi beholder en bunch av disse, men hvis det er noen kritiske ledd som går her ser jeg oss ikke erstatte de med en gang, fordi det er vi ikke akkurat kjent for å gjøre og det bekymrer meg mest av alt.

Monreal og Gibbs sine kontrakter har vel også bare 1 år igjen. Tipper Monreal drar til Spania.

 

Så har vi jo Ospina, Jenks og Polakken i mål.

 

Alt tyder på massiv spillerflukt til sommeren. Wenger skal få mye å gjøre.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

 

- Jeg liker Manchester United, Chelsea, Arsenal og Liverpool. Dette er lagene som alltid er med og slåss i toppen, sa Neymar. I tillegg til storlagene er det en annen faktor som kan spille inn.

- I tillegg har du trenere på toppnivå i José Mourinho og Pep Guardiola. Dette er trenere som hvilken som helst spiller i verden ønsker å jobbe med, sa Neymar.

 

Ikke overrasket over at han IKKE nevner AW  :rofl: Sett fra en mer positiv vinkel er det hyggelig at han følger Arsenal, men aldri aldri aldri at vi kan kjøpe han nå. 

 

 

Neymar skal sikkert ha ny kontrakt med Barcelona snart...

Lenke til kommentar

Wenger har bekreftet at kontraktsforhandlingene med både Alexis og Ozil stagnerte, og de er blitt enige om å utsette videre forhandling frem til sommeren.

 

Kilde: beIN Sport.

Nærmeste bekreftelse vi får på at de er long gone før de faktisk avbildes i en annen drakt.

 

Kom jo ikke som et sjokk på noen dette.

Lenke til kommentar

Kan knapt klandre mannen for å signere en luksuriøs kontrakt fra klubben han elsker. Det store problemet er lenger oppe i hierarkiet. Kroenke driter i fansen så lenge vi klarer topp 4, noe vi sikkert gjør i år også. Er såpass lei av dette Arsenal-laget nå at dersom Wenger først skal bli, håper jeg så mye som mulig annet endrer seg. Ut med Alexis og Özil, inn med nytt blod. Drømmer fremdeles om Mbappe.

 

Edit: Cech ryktes for øvrig å være ute i en måned. Siden Ospina ikke er i nærheten av å være god nok, hvorfor ikke gi Martinez en sjanse? Har vel aldri spilt en dårlig kamp for oss, og Wenger sier gang på gang at vi har tre verdensklassekeepere. På tide å gi ham sjansen nå. Det samme gjelder Holding. En av våre mest spennende spillere som bør ta plassen til Mustafi, som har vært svak i lang tid. Ville også vurdert Reine-Adelaide/Maitland-Niles for Ramsey.

Endret av Classy Crab
Lenke til kommentar

Hvis han elsker klubben, så hadde han dratt for lenge siden. Wenger bryr seg kun om seg selv.

 

Selvfølgelig er Ospina god nok. Hva faen snakker du om?

 

Han har hatt nok av muligheter til å forlate oss til fordel for bedre klubber og høyere lønninger. Jeg ønsker også Wenger ut, men ingen bør betvile hans kjærlighet og dedikasjon for Arsenal. Han er overbevist om at han skal klare å snu dette.

 

Ospina er ikke i nærheten av å være god nok som førstevalg. En god shotstopper, men svak på det meste annet og svært tabbeutsatt. Wenger har sagt at Martinez er vår fremtidige nummer en, så da er det på tide å gi ham sjansen.

 

Kjedelig argumentasjonsteknikk for øvrig.

Lenke til kommentar

En usikker keeper er dårlig for en usikker forsvarsrekke, så skal vi snu trenden, med Wenger eller ei så er vi avhengig av gode keepere som er trygge. Må uansett være lett å være Arsenal spiller om dagen, da flere og flere fans ser seg så blinde på misnøyen mot Wenger at spillerne unngår enhver kritikk selv. Selv om det er ganske åpenbart de fortjener å få sin del de også.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

.

Tror det er spesielt vanskelig for de, mentalt, fysisk, astronomisk nedbrytende for selvtilliten! Da trenger man en manager som bygger en opp og en taktikk som er vanntett. For eksempel hvis vi prøver å sone markere mot Manchester City gir jeg opp alt håp. Vi trenger en leder på sidelinja som styrer laget i sin full-het og leder(e) på banen som tar kontroll på enkelt spillere. 

 

Jeg spiller profesjonell fotball og kjenner meg ikke igjen i det du skriver. Det er aldri enkelt å være fotballspiller i en slik kontekst!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...