Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Kan sette han opp på listen "Enda en Arseanl-spiller som har vunnet pokaler av å forlate klubben" også.

Må vel ha deltatt i turneringen/ligaen for og få medalje, så tror ikke han kan settes opp..

Hvordan kan da dere får £3m ekstra?

Skrevet

Kan sette han opp på listen "Enda en Arseanl-spiller som har vunnet pokaler av å forlate klubben" også.

Må vel ha deltatt i turneringen/ligaen for og få medalje, så tror ikke han kan settes opp..

Hvordan kan da dere får £3m ekstra?

Er vel registrert i troppen tenker jeg. Er vel nok det

Skrevet

Ikke sikkert han ville blitt skadet i Arsenal. Men den generelle formkurven hans var vel uansett dalende mot slutten? (Ble blant annet, som kaptein, utelatt i kampen mot Bayern der dere vant 0-2 på Allianz).

Skrevet

For et par uker siden kom jeg over en nettside som har "flash sale" hver time på et knippe drakter til $9,90 inkl. frakt. Åpenbart ikke ekte vare, men når jeg kom over Arsenal-drakter en dag, så valgte jeg å prøve. Ble positivt overrasket faktisk:

KQ3WTU6.jpg

A4xkhnh.jpg

ri6Ocyd.jpg

Skrevet

Haha synes Arsenal-draktene ser like ut hvert år jeg.

Noe som er bra egentlig. En drakt er en drakt, burde være så like som mulig i fra år til år.
Skrevet

Gleder meg til alle de negative kommentarene og hatet mot Wenger etter at vi har tapt idag. Spesielt kommentarfeltet til Arsenals facebook-side kan bli hett.. :p

Skrevet

Gleder meg til alle de negative kommentarene og hatet mot Wenger etter at vi har tapt idag. Spesielt kommentarfeltet til Arsenals facebook-side kan bli hett.. :p

Tror ikke det blir så mye. De fleste forventer tap.

Skrevet

Er ikke usannsynlig, nei. Men med formen gutta har vist de siste 2 kampene, stiller jeg meg litt skeptisk til seier i de 2 siste kampene, selvom de er på hjemmebane.

Skrevet

Er vel ikke noen spesiell stor forskjell på 2. og 3.?

Bare mer penger i kassa.

I tillegg vil det også være den beste plasseringen på 10 år. Vinner vi FA-cupen i tillegg bør det være en god boost mot neste sesong.

Skrevet

Helt sinnsykt at det ikke ble gjort noen bytter før 70+ min. igår. Walcott inn for Cazorla etter pause og Ramsey ned i midten, så tror jeg vi hadde vunnet kampen. Utrolig å se hvor mye bedre Ramsey var da han ble flytta sentralt. Klar BB for oss synes jeg.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...