Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Flamini spilte i 10 minutter og gjorde meg fly forbanna. Startet med å sentre ballen til en motspiller. Etterpå var det flere feilpasninger og plasserte seg feil i forhold til angrep/forsvar. 

 

Vår dårligste spiller i troppen pdd!!!!

Har det vært noen som i det hele tatt har antydet at han fornyer kontrakten? Hvis ikke ser jeg ikke grunnen til å whine over en spiller som har gjort en god jobb for oss og har 1 måned igjen av kontrakten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Flamini spilte i 10 minutter og gjorde meg fly forbanna. Startet med å sentre ballen til en motspiller. Etterpå var det flere feilpasninger og plasserte seg feil i forhold til angrep/forsvar. 

 

Vår dårligste spiller i troppen pdd!!!!

Har det vært noen som i det hele tatt har antydet at han fornyer kontrakten? Hvis ikke ser jeg ikke grunnen til å whine over en spiller som har gjort en god jobb for oss og har 1 måned igjen av kontrakten.

 

 

Han har fremdeles ett år igjen av kontrakten.

Lenke til kommentar

 

 

Flamini spilte i 10 minutter og gjorde meg fly forbanna. Startet med å sentre ballen til en motspiller. Etterpå var det flere feilpasninger og plasserte seg feil i forhold til angrep/forsvar. 

 

Vår dårligste spiller i troppen pdd!!!!

Har det vært noen som i det hele tatt har antydet at han fornyer kontrakten? Hvis ikke ser jeg ikke grunnen til å whine over en spiller som har gjort en god jobb for oss og har 1 måned igjen av kontrakten.

 

 

Han har fremdeles ett år igjen av kontrakten.

 

 

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/premier-league-free-agents-2015-didier-drogba-danny-ings-james-milner-and-mathieu-flamini-among-players-available-for-nothing-10261224.html

 

?

Lenke til kommentar

Skulle gjerne sett Flamini avslutte karrieren i Arsenal og så gått inn i trenerteamet. Tror han kunne vært en bra person ned mot de yngre spillerne. Som spiller er han ikke god nok lenger, men har ikke noe annet en gode ting å si om innsatsen han har gjort etter han kom tilbake.

Endret av archongamer
Lenke til kommentar

 

 

 

Flamini spilte i 10 minutter og gjorde meg fly forbanna. Startet med å sentre ballen til en motspiller. Etterpå var det flere feilpasninger og plasserte seg feil i forhold til angrep/forsvar. 

 

Vår dårligste spiller i troppen pdd!!!!

Har det vært noen som i det hele tatt har antydet at han fornyer kontrakten? Hvis ikke ser jeg ikke grunnen til å whine over en spiller som har gjort en god jobb for oss og har 1 måned igjen av kontrakten.

 

 

Han har fremdeles ett år igjen av kontrakten.

 

 

http://www.independent.co.uk/sport/football/premier-league/premier-league-free-agents-2015-didier-drogba-danny-ings-james-milner-and-mathieu-flamini-among-players-available-for-nothing-10261224.html

 

?

 

 

Han skrev tre-års kontrakt i 2013? 13/14, 14/15, 15/16.

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

 

Flamini spilte i 10 minutter og gjorde meg fly forbanna. Startet med å sentre ballen til en motspiller. Etterpå var det flere feilpasninger og plasserte seg feil i forhold til angrep/forsvar. 

 

Vår dårligste spiller i troppen pdd!!!!

Har det vært noen som i det hele tatt har antydet at han fornyer kontrakten? Hvis ikke ser jeg ikke grunnen til å whine over en spiller som har gjort en god jobb for oss og har 1 måned igjen av kontrakten.

 

Dette var selvfølgelig rettet mot Wenger sin handling som går på i det hele tatt å sette innpå Flamini. Hva var planen?

Safe inn 1-1 med en DM ekstra? Lyktes jo forsåvidt men spilleren gjorde at vi var farlig nær med å tape. Noe som ligner på flere kamper denne sesongen der Flamini har vært sentral i mål i mot oss. Dette burde Wenger tenke over mener jeg og at han uansett ikke skal bruke spilletid på en spiller som absolutt ikke bør være i troppen til neste år. 

1) Han spiller ræva, burde være backup for backups

2) Kunne byttet inn Rossa som for eksempel er en av de spillere som har masse POSITIVE innvirkninger på spillet.

Endret av #Wengerout
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-PJ426FqLv6

Kjenner jeg begynner å angre på Wembley billettene. Kan ikke huske sist vi har sett så tannløse ut over flere kamper. Villa kjører nok akkurat samme taktikk.

Lenke til kommentar

 

 

Ikke dårlig uttelling på 162 totale pasninger. Synd det ikke kom noe ut av de.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...