Gå til innhold

Highbury - Proud to be a Gooner!


Anbefalte innlegg

Gjest medlem-140898

BREAKING: VfL Wolfsburg have signed Bayern Munich's Luiz Gustavo on a long-term deal. (Source: Die Welt)

by Transfer News Live via twitter 6:28 PM

 

 

12:04 AMTor-Kristian Karlsen @karlsentk

Hearing Luiz Gustavo will pick up an annual (basic) salary of 7M euros (gross) at Wolfsburg...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Arsenal will be told by Manchester City that Bosnia-Hercegovina striker Edin Džeko is not for sale. (Source: Daily Mail)

Luiz Gustavo rejected Barcelona and Arsenal to join VfL Wolfsburg. The agreed fee is £13m. (Source: Bild)

Arsenal are set to bid £49m for Suárez while Man Utd will make one last £40m bid for Fàbregas. (Source: Telegraph)

 

Da mistet vi både Gustavo og Dzeko, så får vi håpe £49 mill er nok for å få hentet Suarez, men har min tvil.

 

Dette må ha vært Arsenal sitt sværte overgangsmarket....

 

 

Lenke til kommentar

Arsenal har brukt mye tid på spillerjakt uten å få stort.

Hva får deg til å si det? Et par bud på Suarez er vel alt som er bekreftet, og det tar jo ikke mye tid. Virker heller som om klubben har gitt faen, og slengt inn et par bud på Suarez så de i ettertid kan si at de prøvde og har bevis for det. Hadde de faktisk prøvd skikkelig hadde vi selvsagt hatt nye spillere nå.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er egentlig at Arsenal, hvertfall på ryktebørsen, har forsøkt å hente flere store spillere uten å lykkes. Når dere kun har hentet inn en forholdsvis ukjent spiller på free transfer, samtidig som det blir snakket om et overgangsbudsjett på 70 m.p., da er det merkelig å bruke den siste tiden av vinduet på å legge inn bud som aldri kommer til å bli akseptert.

Lenke til kommentar

Poenget mitt er egentlig at Arsenal, hvertfall på ryktebørsen, har forsøkt å hente flere store spillere uten å lykkes. Når dere kun har hentet inn en forholdsvis ukjent spiller på free transfer, samtidig som det blir snakket om et overgangsbudsjett på 70 m.p., da er det merkelig å bruke den siste tiden av vinduet på å legge inn bud som aldri kommer til å bli akseptert.

Klubben har utvilsomt penger å handle for, ja. Poenget mitt var at det virker som om klubben legger inn bud som aldri kommer til å bli akseptert, bare for å vise at de "prøvde" og at de kan argumentere med det overfor fansen. Har vanskelig for å tro at Wenger er villig til å knuse overgansrekorden sin med £25m og 1 pund, det henger bare ikke på greip. Derfor mistenker jeg at han visste det kom til å bli avvist, men gjorde det for å vise at de "prøvde hardt".

 

Higuain er en annen sak, der er det mulig vi faktisk var interessert, frem til prisen ble for høy.

 

Altså, det sier seg selv at vi ikke er en attraktiv klubb lenger. Jeg mener. folk velger Napoli og Wolfsburg over oss.

Håper virkelig du innser hvor latterlig den kommentaren er.

Lenke til kommentar

Higuain er en annen sak, der er det mulig vi faktisk var interessert, frem til prisen ble for høy.

 

Håper virkelig du innser hvor latterlig den kommentaren er.

Hva er en for høy pris for en spiss av Higuains klasse? Har BØTTET inn mål på alle lag og landslag. Undervurdert til tusen. Min favoritt som toppscorer i Serie A i år. Pur klasse, som hadde vært perfekt i Arsenal. Isteden blir det en ny sesong med Giroud og en uprøvd fransk tenåring. Det holder ikke mål.

 

Kommentaren til Benbjo er helt valid den. Når spillere velger klubber som Napoli, Wolfsburg og Spurs foran oss, så har vi åpenbare problemer med å lokke spillere til klubben. Ambisjoner + lønnsnivå. Det ble snakket om 17 mill for Gustavo, mens han går til Wolfsburg for 13 og hever en lønn hakket over der Walcott ligger i Arsenal. Da er det vi som ikke er villig til å betale lønninger på nivå med andre klubber i Europa for toppspillere. Arsenal og Wenger prøver å følge overgangsmakrdet for 10-15 år siden, ikke 2013. Da sier det seg selv at vi ikke klarer å få signert noen.

Endret av MartinF
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Hva er en for høy pris for en spiss av Higuains klasse? Har BØTTET inn mål på alle lag og landslag. Undervurdert til tusen. Min favoritt som toppscorer i Serie A i år. Pur klasse, som hadde vært perfekt i Arsenal. Isteden blir det en ny sesong med Giroud og en uprøvd fransk tenåring. Det holder ikke mål.

 

Kommentaren til Benbjo er helt valid den. Når spillere velger klubber som Napoli, Wolfsburg og Spurs foran oss, så har vi åpenbare problemer med å lokke spillere til klubben. Ambisjoner + lønnsnivå. Det ble snakket om 17 mill for Gustavo, mens han går til Wolfsburg for 13 og hever en lønn hakket over der Walcott ligger i Arsenal. Da er det vi som ikke er villig til å betale lønninger på nivå med andre klubber i Europa for toppspillere. Arsenal og Wenger prøver å følge overgangsmarkedet for 10-15 år siden, ikke 2013. Da sier det seg selv at vi ikke klarer å få signert noen.

 

Det er så sant.

Endret av Brometheus
  • Liker 2
Lenke til kommentar

"Arsène Wenger says Arsenal will be active in the transfer market before the deadline passes on September 2."

 

"There are 18 days to go, so that is a long time in the transfer market and we will be active."

 

"I cannot certify what the number [of players coming in will be] but we will be active until the end, that is for sure."

Kilde: http://www.arsenal.com/news/news-archive/wenger-we-ll-be-active-before-deadline

Endret av Brometheus
Lenke til kommentar

@LeGrove melder på Twitter at Arteta muligens er skadet og ikke klar for lørdag. Det hadde jo vært knall... Coquelin er i Tyskland, så da er vi stuck uten en eneste DM av ok klasse.

 

EDIT: Lørdag ja, ikke søndag! Visste det, for jeg jobber jo under kampen... :p

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Sagna tvilsom og? Han har jo faktisk sett ok ut under preseason. Hva er greia der? Cazorla kommer til å spille, vi kan ikke sette ut vår beste spiller. Og han spilte jo ALT i fjor, så det er ikke noe problem.

 

EDIT: Sagna spilte 90 minutter for Frankrike i går, og Arsenal.com rapporterer ingen skade på han?

Endret av MartinF
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...