OhEasy Skrevet 19. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Aurier har ikke spilt i PL engang. Så ingen vet hvor god han ville vært for oss eller andre PL lag. Blir for dumt å si at han er bedre enn Debuchy som har masse erfaring og er "proven" i PL. Nei, Ligue 1 er ikke på samme nivå som PL, men ikke langt unna. Dessuten beviste Aurier virkelig hva han er god for i VM. Det er bevis nok på at han er bedre enn Debuchy, om man skulle sammenlignet dem. Ligue 1 i nærheten av nivået til PL? Ser du egentlig på fotball? Aurier beviste ikke mer i VM enn han har gjort i Toulouse. Å basere hvor god en spiller er på hans prestasjoner i VM er det dummeste jeg har hørt. Skal dem kunne sammenlignes må Aurier komme seg til PL, først da får vi virkelig svar på hva han er god for. Wenger valgte Debuchy foran han, det er det sikkert flere grunner til. Men du kan banne på det at Debuchy er bedre pdd er en stor grunn. Og hvis Jenkinson utvikler seg mer og mer, så ser jeg ikke problemet. Jenks er ikke noen større risk enn Aurier etter min mening. Viste han i VM at han er bedre enn Debuchy? I alle dager. Debuchy spilte flere kamper og landet hans kom lengre i VM. Jeg er enig i at vi kanskje burde hentet Aurier og at fyren har masse talent, men når det ble Debuchy, så er det greit. At Aurier er _bedre_ enn Debuchy nå blir for dumt. Men at han om tre år når Debuchy er ferdig kan være en av verdens beste høyrebacker har jeg definitivt troen på. This. Uenig Endret 19. juli 2014 av TheGooner 1 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 19. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2014 (endret) Liker innstillingen. Føler dog at han har blitt veldig oppskrytt etter kampen mot Uruguay og målet mot United. Er ikke helt overbevist om han enda. Håper selvfølgelig han motbeviser meg. Endret 19. juli 2014 av Mr. Brightside 3 Lenke til kommentar
Snow_Cat Skrevet 19. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 19. juli 2014 http://www.expressen.se/sport/fotboll/premier-league/olsson-klart-jag-skulle-halla-for-pl/ Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Wow. Nytt lavmål fra Chelski-fansen. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Hehe, alt er som det skal være ser jeg. Mtp. at Debuchy skrytes opp til å være den beste i sin posisjon. Endret 20. juli 2014 av Emils. Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Hvor er innlegget der Debuchy skrytes opp til å være den beste i sin posisjon? Gikk tilbake og har ikke sett noen poster som sier det. 9 Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 (endret) Emils fantasi løper løpsk som vanlig. PLs beste høyrebacker er som følger: 1. Zabaleta 2. Coleman 3. Azpilicueta 4. Debuchy 5. Sagna Endret 21. juli 2014 av Mr. Brightside Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Emils fantasi løper løpsk som vanlig. PLs beste høyrebacker er som følger: 1. Zabaleta 2. Azpilicueta 3. Debuchy Sagna er plutselig ræva? Lenke til kommentar
Adrax Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Emils fantasi løper løpsk som vanlig. PLs beste høyrebacker er som følger: 1. Zabaleta 2. Azpilicueta 3. Debuchy Coleman på en god nr. 2 plass vil nå jeg si. Lenke til kommentar
MartinF Skrevet 20. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 20. juli 2014 Zaba, Coleman, Sagna, Azpi. Lenke til kommentar
OhEasy Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Emils fantasi løper løpsk som vanlig. PLs beste høyrebacker er som følger: 1. Zabaleta 2. Azpilicueta 3. DebuchySagna er plutselig ræva? Hvor står det? Lenke til kommentar
#Kroenkeout Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 haha bs gikk tilbake å endret posten sin etter kommentarene deres zero peiling vil jeg si 8 Lenke til kommentar
Kverulantus Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 (endret) Fordi han la til to stk? Resten er slik det var før endringen. Edit: La merke til at Debuchy er en plass lenger ned og Coleman er på andre-plassen. Sånn går det med lite søvn. Endret 21. juli 2014 av Kverulantus Lenke til kommentar
Dapper Chap Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 haha bs gikk tilbake å endret posten sin etter kommentarene deres zero peiling vil jeg si Bra detektivarbeid. Jeg glemte Coleman så jeg la han til, i tillegg la jeg til Sagna på slutten. Den rekkefølgen er uansett helt riktig. Lenke til kommentar
atwater Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 haha bs gikk tilbake å endret posten sin etter kommentarene deres zero peiling vil jeg si Bra detektivarbeid. Jeg glemte Coleman så jeg la han til, i tillegg la jeg til Sagna på slutten. Den rekkefølgen er uansett helt riktig. Men sa ikke du for noen måneder tilbake at Sagna var den beste høyrebacken i PL? Lenke til kommentar
Jotun Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Det var vel når han spilte i arsenal? Så ser ikke helt hva som blir feil? 2 Lenke til kommentar
Benbjo Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Så han blir plutselig mye dårligere når han går til en annen klubb? Det henger jo ikke på greip. Lenke til kommentar
Emils. Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 Nei, men i følge mr. BS så har Arsenal ligaens beste keeper, stopperpar, venstrekant (og sikkert høyre i Walcott), ungespiller i Ramsey, den beste offensive spilleren i Øzil og ligaens beste manager. Bare litt morsomt at man blir best bare man tar på seg noe som har med Arsenal å gjøre. 1 Lenke til kommentar
AllFather Skrevet 21. juli 2014 Rapporter Del Skrevet 21. juli 2014 I Chelsea ville han ha spilt i 8-2-0 formasjon og ville dermed ha fått mye mer hjelp og dermed fremstå som en bedre spiller Hvem vet hvordan han vil spille i City, virker som det er flo eller fjære med spillere som kommer dertil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå