Gå til innhold

Assassin's Creed informasjonstråd


Anbefalte innlegg

Memory glitches er når du får mulighet for å bytte kameravinkel under videoene. Da kan du trykke hvilken som helst knapp og få en annen vinkel enn standardvinkelen. Brukes ofte under videoene som kommer før du skal assassinate målet ditt, og under dødspraten. Synd om du ikke har oppdaga dette før, litt kjedelig å spille gjennom spillet igjen for å få dette :)

 

Kjipern at jeg ikke har skjønt dette før nå:p Når det stod glitches så tenkte jeg bare at hvis grafikken glitcher så kan du trykke på en annen knapp for å se det i en annen vinkel.. Tenkte ikke over at det var memory-glitchene det gjaldt.. Døøøøøøh :S

Hva snakker dere om?

 

At man kan skifte kameravinkel under videoene?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
At man kan skifte kameravinkel under videoene?

Ja.. Og når det er sånne "memory-glitches" så får man visst litt mer "cinematiske vinkler" + achievement om man har trykket på en knapp på alle disse "glitchene".

 

Ja, det forstår jeg jo. Og jeg har absolutt ingenting imot litt annet språk inne i spillet, men det eneste jeg funderte litt på var at maskina egentlig skulle oversette alt språk til engelsk :)

Hvis den gjør det, hvorfor er det da så gebrokkent? :p

Sikkert en betaversjon av maskinen eller noe :p

Endret av Chrissj
Lenke til kommentar
At man kan skifte kameravinkel under videoene?

 

Ja.. Og når det er sånne "memory-glitches" så får man visst litt mer "cinematiske vinkler" + achievement om man har trykket på en knapp på alle disse "glitchene".

Faen for en teit achievement. Jeg har jo ikke trykket under alle glitchene :thumbdown:

 

Så teit fordi du ikke har klart det?

Lenke til kommentar
At man kan skifte kameravinkel under videoene?

 

Ja.. Og når det er sånne "memory-glitches" så får man visst litt mer "cinematiske vinkler" + achievement om man har trykket på en knapp på alle disse "glitchene".

Faen for en teit achievement. Jeg har jo ikke trykket under alle glitchene :thumbdown:

 

Så teit fordi du ikke har klart det?

Er det noe å klare da? Trykke på en knapp slik at man kan se sekvensen fra en annen vinkel skal vel til og med jeg klare.

Lenke til kommentar

For de som har runnet spillet

 

 

 

Er spillet ferdig når rulleteksten kommer? Har gått litt rundt, sett skriftene på veggene, kikket gjennom alt av datamaskiner, samt vært inne på konferanserommet. Er det virkelig over da? Syns det er litt snodig, da jeg ikke har fått mulighet til å benytte meg av noen av tingene jeg stjal, verken den vanlige pennen eller "datapennen".

 

 

Lenke til kommentar
For de som har runnet spillet

 

 

 

Er spillet ferdig når rulleteksten kommer? Har gått litt rundt, sett skriftene på veggene, kikket gjennom alt av datamaskiner, samt vært inne på konferanserommet. Er det virkelig over da? Syns det er litt snodig, da jeg ikke har fått mulighet til å benytte meg av noen av tingene jeg stjal, verken den vanlige pennen eller "datapennen".

 

 

 

Ja, da er spillet ferdig... Du kan se på memory block 7 hvis du har lyst, men ellers er det ingenting å gjøre (bortsett fra å loade en annen memoryblock hvis du har lyst til å finne flagg etc). De minne-penn-sakene skulle du vel bruke til å snoke på datamaskinene tidligere i spillet

 

Lenke til kommentar

MORSOMSTE buggen idag. Jeg rir, og plutselig stopper han å ri. Står stille i lufta.

 

Men tegnene på kartet, og symbolene blinker ennå, samme gjelder pipinga som betyr at jeg blir jagd.

 

Her er det morsomme: Jeg kan snurre kameraet rundt =D Sykt tøft å se sola skinna på han når han blurrer :wee:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...