Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

FY FAEN I HELVETTE, BLUESCREEN PÅ DENNE Å!

 

Nå gidder jeg ikke mere HP pcer, hvis jeg får det en gang til så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

 

FUCK HP, lag feilfri pcer.!

 

edit. jeg har fått to nye bluescreener. Nå gidder jeg ikke mere!

 

Ah...Så dataen er ikke noe å anbefale? ^^

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vel, rutern/nettverkskortet ditt må ha dårlig smak..hvem kan vel IKKE tåle DENNE maskinen!?

Har du HDD-partisjonene delt slik?: OS/C: 222GB Data/D: 232GB Recovery/E: 10,1GB

Er jo latterlig å 222GB til Windows?? Noen måte å fikse dette på en mest mulig smertefri måte..?

Lenke til kommentar
Veske mener du? Linket på forrige side på sånt jeg.

 

Nei, jeg mener rygsekk.

 

Har funnet 2, en som HP selv selger, men HP norge har ingen butikk, å ikke funnet noen forhandlere som har den i norge. Kan selvsakt bestille fra utlandet.

http://www.shopping.hp.com/product/noteboo...ssories/KD853PA

 

Og en som selges av Overstock.com, men de er ikke villig til å sende varer utenriks (utenfor USA)

http://www.overstock.com/Clothing/Olympia-...30/product.html

Endret av Amuse
Lenke til kommentar

Heldigvis så har jeg ikke fått ny bluescreen siden i går, men jeg tror det er noe med de nye nettverksdriverne til HP som har noe tull i seg. Har nå rullet driverne tilbake, og har ikke fått bluescreen på en stund. Vi får håpe at det holder seg :)

 

Btw, Nidaroo. Kunne du ha fjernet quoten helt øverst på siden der du qouter meg ?

Det var et sånt fucka innlegg, så håper du kan fjerne det ? :)

Lenke til kommentar

PC-en min bruker litt tid på å reagere på enkelte ting. Tipper det har noe med bloatware'n som kom med. Las om en på notebookreview.com-forumet om en som hadde 11 sekunder fra oppstart til skrivebord etter å ha gjort en "clean" windows installasjon!

Har litt lyst å gjøre det selv, men er litt skummelt i tilfelle noe ikke skulle fungere etterpå. Kanskje jeg bare skal fjerne Norton..noe som er lettere sagt enn gjort! Er det smartest å bare fjerne Norton eller kjøre clean windows? Tatt i betraktning både risiko, tid og vanskelighetsgrad:p hehe.

Om det er noen vise menn her inne som vet nøyaktig hva jeg skal ta backup av på en HDX før en sånn operasjon, så er jeg lutter øre:)

Skulle se sesongavslutningen av House i går, men da måtte jeg forsyne meg overføre fila til min gode 4-5 år gamle HP Pavilion a210, fordi det hakka som F på HDX'en!! WHY?? Helt ordinær avi-fil jo..kodek?

Lenke til kommentar

Har egentlig samme problem som SNekkern hadde på sin HDX 9070 at ikke pcen leser alle plater. Men er egentlig ingenting å bry seg om, selv om det er litt irriterende. Tror at HD DVD / Blu- Ray Rom ikke leser alt.

Nå som jeg dro bort til besteforeldrene mine og har ikke fått bluescreen. Tror feilen ligger hjemme hos mitt trege nett :p

 

Du kan jo skru av UAC, slette Norton og se om det hjelper i oppstart til skrivebord. Jeg skrudde det av og nå får jeg det opp på 2 sekunder :)

 

Men uansett, er fornøyd når jeg ikke får bluescreen. Pcen er ellers en kraftpakke :)

Lenke til kommentar

Uffamei, HDXen tåler absolutt ikke å være hjemme hos meg virker det ut som. Får Bluescreen ofte nå, jeg vil ikke ha en pc som ikke funker optimalt hvor som helst.

Så hvis jeg ikke får løst problemet så blir det DOA garantien så skaffer jeg meg en annen pc. Er det noen mulighet å få hjelp over telefon av HP da? Vil jo gjerne beholde denne pcen, den er jo nydelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...