Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Ting tar tid.... :roll:

 

Jeg overfører via USB fra den stasjonære til HDXen, og det er ikke det kjappeste her i verden for å si det slik...

 

Men jeg tenkte jeg kunne skrive ned noen priser til de som lurer på slikt =)

 

HDXen: 14.875,- (mpx.no)

 

Logitech Z-4: 599,- (mpx.no)

 

Logitech Z-550: 2.699,- (mpx.no) Jeg kjøpte mine på Elkjøp til nesten en tusing mer...men dæven hva disse høgtalerene spiller. Aktiv sub og thx godkjenning har tydeligvis litt å si, så om du leter etter noe som spiller høyt, klart og funker til spill og film er dette et meget bra kjøp.

 

MERK: En bør invistere i et brukbart lydkort for å få maksimal lydopplevlse, med mindre man har et integrert som er av særdeles god kvalitet.

 

ViewSonic 28" lcd: 7.000,- (Elkjøp) Litt dårlig i svartfargen på film, men merkelig nok ikke på spill. Og siden jeg hovedsaklig spiller på denne skjermen har den fungert veldig bra til mitt formål, men den har full hd og hdmi for de som måtte lure på det.

 

Dersom noen har spørsmål om andre Logitech sett jeg har nevnt tidligere er det bare å fyre løs =)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har 9130 kostet en stund.

 

Den er å anbefale hvis du får en feilfri en som jeg tror du får :)

Ah, men vil neppe tro jeg får noe feilfri, med tanke på at den og den dataen sikkert ikke er laget i senere tid.

 

Men, er det ikke noe i det at HP egentlig driver på å lager en tilsvarende HDX maskin, bare en feilfri en?

For de vet vel egentlig hva som er feilen, etter det jeg har hørt. :p

Lenke til kommentar

Ah, faen. Da er det vel håpløst og få fikset dette, med mindre HP-selv lager en feilfri datamaskin!

Meget rart at HP ikke offentlig gjør dette, og slutter salget av disse maskinene.

 

Er jo en god pris på de da, for et produkt som ikke fungerer optimalt.

Men får se hva det blir til. Frister noe jævlig å kjøpe den! :)

Men også kjipt og betale mye penger, for noe man ikke vet fungerer igjen dagen derpå.

Lenke til kommentar

Den har sikkert bedre CPU og den kommer vel i høst.

Hmm, merkelig specs. Den er HELT lik som 9350, er usikker på om CPUen da.

 

Pakken veier 15kg, ikke 7. Pcen veier 7.5, men esken er huuuge. Fraktpris får du vite på nettet, anbefaler å kjøpe den absolutt på nettet da 9350 ikke har kommet i de fleste butikker enda :)

Endret av Raste
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...