Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har fått HDX 9350? Erfaringer med den?

 

Nå er min i Oslo, ca 20 min fra der jeg bor :)

 

Nice ;)

Nå er min EKTE PC i Molde..kanskje den kommer i dag? Sannsynligvis ikke..11 dager nå.

Og når jeg ser etter så er ikke pakken 9 kg..den er 13,5 xD

Lenke til kommentar
FY FAEN I HELVETTE, BLUESCREEN PÅ DENNE Å!

 

Nå gidder jeg ikke mere HP pcer, hvis jeg får det en gang til så vet jeg ikke hva jeg skal gjøre.

 

FUCK HP, lag feilfri pcer.!

 

edit. jeg har fått to nye bluescreener. Nå gidder jeg ikke mere!

 

WHAT?? Sitter her å taster på min egen 9350... åssn i h****** får du de blåskjermene da??

Betyr det hardware-feil? Jeg har ikke opplevd noen merkbare problemer enda.. Litt uvant med Vista bare:P Og den lange loadinga ved oppstart tipper jeg er fordi ting må installeres første gang..i hope. Men jeg har lyst å liksom optimalisere den litt...noen som har tips om hva en bør gjøre med en splitter ny 9350? ..eller Vista-maskin for den saks skyld :p Tar ikke imot tips fra Raste xD hehe neida.. sykt uheldig for deg det greiene der ass:s redd det kommer til å skje her også..siden det har vært så mange tilfeller..eller dødsfall om du vil.

Lenke til kommentar
Kan vi bytte 9350? Tok litt over 1 time med maskinen så begynte bluescreenet å komme. Er nok redd for at dette er min siste HP laptop fra dem hvis de ikke ordner opp snarest når jeg tar kontakt imorgen evt.

Og du gjorde ikke noe spesielt som kunne forårsaket dette..? Virus?

Har vel ikke holdt på lenger enn en time jeg heller..

Lenke til kommentar

Veldig bra. Er dette et nettverkskort du trenger? Ikke det trådløse? Kanskje det hjelper å oppgradere drivere/firmware? Hvordan er status nå? Min går som en klokke...som fungerer :thumbup:

 

Noen flere som har noe å si om sin HDX her?!?

 

Skal prøve å gi litt mer feedback på maskinen etter hvert. Hittil kan jeg bare si at den er dritdigg bortsett fra noen småting som jo bare er bagateller eller særlige tilfeller for meg. Tv-kortet fungerte dårlig, men dette er nok fordi vi ellers har dårlige signaler her på bygda:p Har ikke testa digitalt nett, men tror det kun finnes analogt bakkenett her..

 

Ellers trodde jeg det var problem med mic'en men fant fort ut at det bare var å endre hvilken mic som brukes i kontrollpanel. Den var satt til ekstern mic by default.. Om man lurer på noe om HDX-maskinene så har dette forumet veldig mange gode svar på det meste:

http://forum.notebookreview.com/showthread.php?t=169232

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...