Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Grattis ;)

Satser på det er en feilfri en.. Begynner å lure på om det egentlig er noe vits i å investere i en sånn nå..et par mnd så er det vel blu-ray brennere til samme prisen inkludert.

Men nå har ikke jeg fulgt med no særlig på teknologi-fronten i det siste, så jeg er sannsynligvis helt på jordet :p

Noen som har erfaring med Amentio? Rask levering/god service?

Lenke til kommentar

Skal kjøpe 9350 fra Amentio nå..i tilleg kjøper jeg den 20" Dicota-veska siden jeg regner med at veske ikke følger med maskinen. Har også tenkt å kjøpe meg en 2GB-minnebrikke så jeg får 4GB tilsammen.. Men så er det vel noe med antall pins og sånt? Noen som har peiling på hva som passer best for HDX9350? Raskt svar takk! Driver å bestiller nå..!

Lenke til kommentar

Hallå hallå kära norska grannar. :)

 

Jag har också tänkt köpa denna trevliga dator, HDX9350 modellen för att vara exakt.

Jag har dock en fråga som jag inte lyckats få svar på. Finns det SPDIF Out på datorn? Att det inte finns Toslink/Optisk/Koaxial utgång det vet jag, men datorn bör väl ha en vanlig 3,5 mm hörlursutgång med SPDIF?

 

Detta är mycket viktigt då jag behöver det för att koppla in datorn digitalt till hemmabion. Om jag använder HDMI för ljud så kan inte datorn skicka ut ljudet okomprimerat vad jag vet, och jag vill att min reciever ska koda av ljudet och inte datorns ljudkort/mjukvara.

 

Skulle uppskatta svar på min fråga väldigt mycket!

 

(Sen undrar jag också lite vad för märke på RAM minnen som rekomenderas till datorn, då jag också tänkt köpa till 2GB för att få 4GB)

Lenke til kommentar

Sitter og klør etter å få fingra i denne maskina nå!! Den var ventet på lager hos Amentio den 9. men ble selvfølgelig utsatt til 14. mai..

 

Raste: Vet at man ikke får utbytte av den ekstra RAM'en med 32-bits OS..tenkte bare jeg skulle kjøpe det først som sist om jeg skulle gå over til 64 senere. Men det var vel like greit å droppe det siden kvaliteten og prisen på denslags går omvendt proporsjonalt med hverandre med tiden ;). Så det får vente. Mister jeg garantien om jeg installerer nytt OS btw? Og har du fått leveringsdato på din HDX? :)

 

JockeII: Personlig er jeg helt blank på dette, men kom over denne tråden da jeg søkte opplysning om HDX/teknologi etc. http://forum.notebookreview.com/showthread.php?p=3331872

Er ikke helt sikker på at det er 9350 det er snakk om her, for i USA kan de vel customize i hytt og gevær..kjipt at vi ikke kan det :(

 

Edit: LOL!! Jocke: Det er du som har posta der jo! Smart jeg ;)..vel da kan jeg ikke hjelpe :p

Endret av Arthorious
Lenke til kommentar

Aidon: What?? Hvor fikk du den fra? Velvel..hva er vel 350 kr :cool:

 

Min kjære HDX ble visst "registrert omlastingsterminal" i Molde i dag (som ikke er langt unna). Så satser på det dukker opp en søt liten lapp i postkassa i mårra med en påfølgende febrilsk løpetur til Posten :D

Blir dog en manndomsprøve i seg selv å drasse på det beistet tilbake (2km).. :roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...