Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Maskinen virker fint bortsett fra hjemme hos deg. Jepp, helt tydelig at det må være maskinen det er noe galt med.

Nope, ikke når jeg testet på naboens nettverk i går. Fikk samme feil da. Det har nok bare vært en tilfeldighet da.

Det virker bare litt vel tilfeldig at du skal få disse maskinene med nøyaktig samme blåskjermfeil hele tiden. Men du får prøve å kontakte Euro-Tec som sendte ut maskinen å be om DOA på den.

Lenke til kommentar

Det er bare den 2, dette her. De andre hadde jeg problemer med noe annet. Ja, får ta kontakt med de på Mandag, skal prøve å løse problemet til da. Dette er jo en sexy pc og er jo heftig specs så jeg vil jo beholde denne her hvis jeg får løst problemet :D

Takk for hjelpa TEE ;)

Lenke til kommentar

Jeg fikk min HDX9350 i midten av forrige uke. Den ga jeg 14054 kr for inklusive moms og frakt. Den prisen var jeg heldig med for nå har samme butikk satt opp prisen til 15798 kr. Det er for øvrig en kjempelekker monster-laptop som har alt med gode spesifikasjoner. Jeg har dessuten ikke hatt noe problemer med den whatsoever. Jeg vurderer likevel og muligens gå for en bærbar med hakket bedre skjermkort og CPU. 2.1 GHz CPU er muligens ørlite svakt og en 8800M GTX vil muligens gi meg rundt 10 FPS mer i Age of Conan og Crysis. Ulempen er at jeg gå ned i andre specs som denne PC-en har. Det vil si, 17" skjerm, ingen Blu-ray-spiller, DVI i stedet for HDMI m.m. Er litt i tvil..

Lenke til kommentar

Har hat min HDX 9200 nå siden fredag, å har ingen feil. inge problemer whatsoever.

 

Elsker denne. Beste skjermen å lyden jeg noen gang har sett på en laptop, forsåvidt beste skjerm jeg har sett til PC noen sinne :p . Fargene å kontrastene er brilliante.

 

Den kjører Age of Conan med 35 fps i gjennomsnitt.

 

Prøvd HD film filer, å elsker det. bare synd den kom med en HD dvd spiller å ikke Blu-ray, men det kan man leve med.

 

Anbefaler denne PCn på det varmeste, men det er ingen PC å drege med seg på jobb eller skole.

Lenke til kommentar

Yo. Har spilt litt CoD4 og Assasin's Creed de siste dagene. CoD funker veldig bra. Assasin's Creed fungerer greit med dx9.0c (dx10-versjonen virka litt fucked, men det er mulig jeg glemte å sjekke grafikk-innstillingene). Prøvde også Crysis, men det var ganske håpløst.. Mulig jeg har oversett noen småting..? Er det grafikkortet eller prosessoren som svikter? Ellers irriterer vifta meg iblandt..den setter i gang etter at PC-en har stått en stund..i tillegg er det en høyfrekvent lyd fra skjermen som irriterer dritten av meg..selv om det kun er jeg som merker den:p Noen som har opplevd dette? Fikse?

Fikk jo PC-en nå i mai, så er det noen vits i å oppdatere noen av disse driverne (som for det meste ser ganske gamle ut)?:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...17561〈=no

Lenke til kommentar
Yo. Har spilt litt CoD4 og Assasin's Creed de siste dagene. CoD funker veldig bra. Assasin's Creed fungerer greit med dx9.0c (dx10-versjonen virka litt fucked, men det er mulig jeg glemte å sjekke grafikk-innstillingene). Prøvde også Crysis, men det var ganske håpløst.. Mulig jeg har oversett noen småting..? Er det grafikkortet eller prosessoren som svikter? Ellers irriterer vifta meg iblandt..den setter i gang etter at PC-en har stått en stund..i tillegg er det en høyfrekvent lyd fra skjermen som irriterer dritten av meg..selv om det kun er jeg som merker den:p Noen som har opplevd dette? Fikse?

Fikk jo PC-en nå i mai, så er det noen vits i å oppdatere noen av disse driverne (som for det meste ser ganske gamle ut)?:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...17561〈=no

alltid vits å oppdatere driverne., men ja de driverene dær var håpløst gamle ja. gå på www.laptopvideo2go.com , prøv drivere derfra , husk bare å lim in modifisert .inf fil i install mappa.

Lenke til kommentar
Yo. Har spilt litt CoD4 og Assasin's Creed de siste dagene. CoD funker veldig bra. Assasin's Creed fungerer greit med dx9.0c (dx10-versjonen virka litt fucked, men det er mulig jeg glemte å sjekke grafikk-innstillingene). Prøvde også Crysis, men det var ganske håpløst.. Mulig jeg har oversett noen småting..? Er det grafikkortet eller prosessoren som svikter? Ellers irriterer vifta meg iblandt..den setter i gang etter at PC-en har stått en stund..i tillegg er det en høyfrekvent lyd fra skjermen som irriterer dritten av meg..selv om det kun er jeg som merker den:p Noen som har opplevd dette? Fikse?

Fikk jo PC-en nå i mai, så er det noen vits i å oppdatere noen av disse driverne (som for det meste ser ganske gamle ut)?:

http://h10025.www1.hp.com/ewfrf/wc/softwar...17561〈=no

alltid vits å oppdatere driverne., men ja de driverene dær var håpløst gamle ja. gå på www.laptopvideo2go.com , prøv drivere derfra , husk bare å lim in modifisert .inf fil i install mappa.

 

Nå er jeg på ukjent farvann, men jeg vet at HDX-ens HD 2600XT skjermkort er en egen utskiftbar modul. 3D-kortet er derfor bedre enn et M-kort i og med at det ikke er et onboard-kort. Jeg tørr derfor påstå at de til enhver tid siste ATI Catalyst-driverne er de beste for datamaskinen. Som sagt, jeg beveger meg i ukjent farvann her, men på den respektive HDX-en vil jeg se eksempelvis 3D-mark-resultater før jeg skifter mening om hva som er de beste driverne.

 

EDIT: Trykk-leifs

Endret av sleif
Lenke til kommentar

Takk for linken:) Sjekka www.laptopvideo2go.com, men har ikke satt meg inn i greiene.. noen som gidder å si kjapt hvilken som passer 8800M GTS?:p Noen andre viktige oppdateringer til 9350?

 

sleif: De nye modellene som HDX-9350EO kommer jo med nVidia's GeForce 8800M-GTS..er ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener..?

Men det hadde vært interessant å se hvilke benchmark-resultat folk får her :)

Lenke til kommentar
Takk for linken:) Sjekka www.laptopvideo2go.com, men har ikke satt meg inn i greiene.. noen som gidder å si kjapt hvilken som passer 8800M GTS?:p Noen andre viktige oppdateringer til 9350?

 

sleif: De nye modellene som HDX-9350EO kommer jo med nVidia's GeForce 8800M-GTS..er ikke sikker på om jeg skjønner hva du mener..?

Men det hadde vært interessant å se hvilke benchmark-resultat folk får her :)

 

Vel, hvis vi ser tilbake på eldre mobility-skjerkort så er de inegrert i hovedkortene. Mobility Radeon HD 2600XT er et modulbasert skjermkort, dvs. at det mer eller mindre er en kompaktversjon av et 3d-kort til en stasjonær. Sånn sett er driverene vi får frem på ATI sine hjemmesider om vi velger Radeon 2600 også mer tilpasset den mobile versjonen enn hva de ville ha vært med et eldre onboard-kort. Ettersom det lages uoffisielle mobility-drivere for både 2600XT og 8800GTS er det feil av meg å konkludere med at de offisielle er best pga at de er lik 3d-kort til stasjonære.

 

Men igjen, jeg er i ukjent farvann.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...