Gå til innhold

HP Pavilion HDX tråden


convak

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Kjøp 9350, har BD og større HDD. CPUen og rammen merker man ikke er jeg ganske så sikker på.

 

Ifølge en review (har ikke linken her), var 2,1 ghz en liten flaskehals på 9350 i forhold til 9200. 9200 har dessuten raskere og mer ram, noe som vil spille inn dersom man er en gamer. Er nok også en grunn for at 9200 er nesten 1000,- dyrere og.

Lenke til kommentar

Jaja, da har jeg hatt min HDX 9350 i godt og vel 3 ukers tid. Og så langt må jeg si meg meget godt fornøyd, har reisejobb og denne har klart å erstatte den stasjonære i større grad enn forventet. Når det gjelder blueray vil jeg anbefale å styre unna hp's egen programvare, den er elendig til dette. Prøv heller Power DVD eller andre programmer i samme klasse, disse er optimalisert for blueray.

 

Når det gjelder spill synes jeg den leverer veldig bra, har ikke fått testet allverdens på den enda. Men Mass Effect kjører som en drøm, og her er det ganske grei grafikk. Er en del grafiske bugs i spillet, men dette skyldes ikke maskinen.

 

Skal legge in Two Worlds også, dette spillet er nydelig grafisk sett. Og så kommer jeg til å sjekke Grid og NFS Pro Street, om den leverer på alle disse spillene kan man ikke klage på spillnivået til maskinen.

 

Ellers så er jeg litt forundret over at hp har giddet å kopiere media senter og presentert dette som et eget program, ser ikke helt poenget ettersom media center funker bedre...men det er vel et image for å få maskinen til å se rå ut MED hp software.

 

Oppdaterer senere.

Lenke til kommentar

Kjøpte meg en HDX 9200 fra amentio.no. Idet jeg åpnet boksen og skrudde på pcen var skjermen tydeligvis defekt. Bildet blinket konstant fra oppstart, og viste seg "dobbelt" på skjermen. Skal bytte min inn mot en som forhåpentligvis fungerer. Har ikke noe imot pcen sålangt, men kvalitetskontrollen hos HP må være ganske dårlig. Det kan selvfølgelig ha noe å gjøre med frakt og selvfølgelig.

Lenke til kommentar
Power DVD for faen. Beste programmet til Blu-Ray :)

 

Hp's egent program gjør at filmen hakker stadig vekk, og det er irriterende.

 

 

Når jeg tanker meg om så var det ikke Power DVD jeg mente...men jeg brukte dette mye før.

Det jeg tnekte på var nyest mulig utgave av Nero, blue ray avspilleren som er med her er særdeles god. Har en kompis som bruker MYE tid på å laste ned filmer på blue ray og hd dvd, han mener dette er good shit. Og ellers at blue ray er bedre enn hd dvd, jeg har ikke testet hd dvd så jeg kan ikke si noe om det.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Maskinen virker fint bortsett fra hjemme hos deg. Jepp, helt tydelig at det må være maskinen det er noe galt med.

 

Tja det er ikke et ukjent fenomen,hadde jo en kompis som sendte inn sin maskin 2 ganger og de hevdet den virket fint,men når den kom i retur så gjorde den ikke det, dette ble dokumentert med videokamera etter andre gang og kopi av film sendt med maskinen, da hadde den pluselig samme feil på verkstedet også.

Så konklusjonen må vel bli at enten hadde de overhode ikke kikket på maskinen eller så løy de på verkstedet i håp om at kunden skulle gi opp :hmm:

Lenke til kommentar
Merker prossesor er veldig ekstrem på denne pcen.

Merker stadig at "Prossesorbruk" ligger nett under/ved 100 %.

 

Også kun ved bruk av Windows Media Player!

Noen andre som har problemer med dette?

 

Hatt lignende problemer i WoW + hvilken som helst musikkspiller med min acer 8920g

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...