Primer4 Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 (endret) golf stasjonsvogn *grøss*..golfer skal IKKE ha 4 dører for faen 3 4 Endret 7. august 2007 av 2r3fo
endrebjo Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Det trenger ikke å være stasjonsvogn for at Golf'en skal ha fire dører. Link.
Jotun Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Dessuten så har vel alle de gloffene som er vist her 5 dører vel?
Skavold Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Likner en del på denne, Honda Accord stasjonsvogn:
Inc Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 Dessuten så har vel alle de gloffene som er vist her 5 dører vel? 9224157[/snapback] Jeg synes det er litt rart å kalle bagasjeromsluken for en dør... er det ikke en luke da?? sry ot.
Skavold Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Vel, teknisk sett regnes det som en dør, siden den gir tilgang til bilens kupé. En femdørs Golf er en kombimodell med bakdører, for eksempel.
Inc Skrevet 7. august 2007 Forfatter Skrevet 7. august 2007 ja, du er vel inne på noe der. Coupe og sedan har vel litt forskjelig betegnelse bakdør\luken.
rublings Skrevet 7. august 2007 Skrevet 7. august 2007 Hvis det ikke er tilgang til coupe'en, og bilen har 4 dører, så heter det 4dørs.. Hele greien dreier seg bare om hvor mange dører man kan bruke for å komme seg inn i bilen.. En coupe kan være 3-dørs, men de tror jeg ikke det er så mange av
toth Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor GRUSOM! Hva i all verden tenkte de på da de lagde den triste sutre-linja fra lykta og ned midt i hjulbuen?? En X3 er fullstendig unødvendig, og fullstendig stygg Eldre Ferrarier er ikke veldig vellykkede.. Denne må med en gang til, fordi den faktisk er styggest i verden
KKake Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Hva tenkte designerene (om de i det hele tatt tenkte)? Pontiac TransPort Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Citroën Mehari Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Toyota Yaris Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Volkswagen Caravan Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Lada Niva (og den er faktisk designet i 2004) Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor Også til slutt, en gjenganger i denne tråden Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Skavold Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Lada Niva ble ikke designet i 2004. Den ble designet på 80-tallet en gang, men ble produsert i frem til 2004 (og kanskje lenger?). Dessuten er det langt fra den styggeste bilen jeg veit om. Stygg bil, det er denne det: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Gjest Slettet-fsaSP0zV Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Mener du virkelig det!? Den har jo tatt det mest vulgære fra Ferrari, Lambo og König, og plassert alt på en bil. Den er litt harry, javel, men jeg vil heller kalle den spesiell enn stygg. Ssangyoung Rodius er fortsatt det styggeste jeg vet (av biler, dah).
Gjest Slettet+5132 Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Lada Niva ble ikke designet i 2004. Den ble designet på 80-tallet en gang, men ble produsert i frem til 2004 (og kanskje lenger?). Dessuten er det langt fra den styggeste bilen jeg veit om. 9232649[/snapback] Feil igjen, lada niva ble designet i 1973 og har vært i produsjon siden 1977, den er enda i produsjon. Kun mindre ting har blitt endret på siden 77 som motor, bakluka og interiør. Slenger på enda en stygging Peugeot 402 Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
eab Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Siden alle har vært så flinke til å legge alle bildene i spoilertags har jeg ikke anelse om denne er nevnt før.. Lite pen er den iallefall
DoReMi Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Volvo V70! kræsjer man i en slik har man ferdiglaget lik-kiste! Stygge biler rett å slett.
Techpoint Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 :!: :!: :!: Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
ladapower Skrevet 8. august 2007 Skrevet 8. august 2007 Bra att noen har vett almar84 men du glemte og nevne baklyktene men men slenger på en stygg en til og jeg Skaperen av denne bilen må ha vert veldig sykisk forstyrra ! Ford Ka må løpe etter do eller søppel donk ver gang jeg ser den man blir jo kvalm rett og slett
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå