Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stygge serieproduserte biler.


Inc

Anbefalte innlegg

Skyline detter også inn på denne listen.

 

Det er en alt for stor Primera.

9434809[/snapback]

Skyline har null og niks med primera å gjøre utenom at det er nissan.. den er heller ikke større en primera..

 

Men helt rå 4wd(gt-r), motor, kjøre-egenskaper osv.

Er vel en av de beste asfalt bane bilene som har blitt solgt til "folket"

Endret av freddy85
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Ford mustang

p1_t.jpg

 

og alle nyere er så stygge at det er en skam for navnet, den nyeste er tøff men..

9402674[/snapback]

Det er utrolig godt at vi skapninger har forskjellig smak! Prøv å sjekk priser på den modellen du har bilde av så vil du nok skjønne at det er mange som ikke har din smak... At Ford hadde endel uheldige utgaver av Mustang etter denne skal jeg være enig i.

Lenke til kommentar

Jeg så en Daihatsu Grand Move på parkeringsplassen utfor Mega i går ettermiddag. Jeg måtte se to ganger, for den var så stygg.

 

post-9850-1189069722_thumb.jpg

 

 

Ellers blir det kanskje bittelitt feil å dra inn såkalte stygge biler som er både 20, 30 og 40 år gamle? De er ikke grunnleggende stygge, de er bare produsert i en tid da firkantet og massivt ble oppfattet som pent og moderne. Å sammenligne en 82-modell Volvo 240 med en ny Volvo blir jo ikke riktig, selv om 82-modellen etter dagens standard er "styggest" av de to. I 2007-øyne blir jo det meste fra 80-tallet stygt, med noen unntak, selvsagt.

Volvo var bare et eksempel, bytt gjerne ut Volvo med Opel, Mercedes, VW, etc.

 

Mange fine eksempler på stygge biler ( f.eks Ford Ka, Hyundai Atos, Wagon R) i tråden så langt, men også mange som ikke fortjener stempelet.

Endret av Olsenhower
Lenke til kommentar
hva er spesielt med skyline? jo det skal jeg fortelle deg- den meget holdbare motoren ,rå kjøreegenskaper, 4hjulsstring, hicas firehjustrekk system m.m

9435318[/snapback]

 

Det er flere biler i verden som har holdbar motor, og 4hjulstrekk..

9438391[/snapback]

Men det kryr ikke akkurat av fullverdige 4-dørs familiebiler, som samtidig er så rå at de blir forbudt i flere race, for å være FOR rå!

Lenke til kommentar
Kan godt være den er "rå" men jeg synes den er stygg.. Smaken er som baken, delt :) Og full i drit :) Så hvis jeg mener Skyline er en rævvastygg bil, så mener jeg det, og ingen kan gjøre noe med det.. Ferdig ;)

9446814[/snapback]

 

Greit at du ikke syntes den er noe pen, men og opprinnelig mene at det ikke er en bil som kjører ifra det meste,, 33gt-r akslerer ifra diablo gt og tar svinger like kjapt som en liten lotus.

gjelder ogsår32 og r34

Lenke til kommentar
Syns det nye designet er meget lekkert:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
93_S_ext_4_large.jpg
Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
93_CONV_ext_1_large.jpg

9218635[/snapback]

Helt enig. Ekstremt lekker. Dette lover bra for Saab! GMs eneste statusmerke.

 

Har kjørt Saab 9-5 Estate Vector '03-modell et halvt års tid også. Pen bil og en drøm å kjøre (med 220 hk). 9-5 er flotte biler helt til den facelift'a utgaven som kom i 2006 med chrom rundt lyktene og en ødelagt hekk. Uff.

Lenke til kommentar
Saab er virkelig gode biler ja.

Har veldig lyst på de siste utgavene av 9000 med 2,3 t.

Etter min mening verdens beste seter :)

9458321[/snapback]

Skjønner på en måte hva som har skjedd med saab når en ser hva BMW og Mercedes har prøvd å gjøre designmessig med framlysene sine. Alle har fått "øyenbryn" på enkelte modeller, saab har bare prøvd å henge med ser det ut som. Siste versjoner av vector-trimmen ser mye bedre ut imho. da detaljlysene (park.) ikke lenger ser ut som en brilleramme men som øyenbryn. Grill-detaljen gir bilen et morskere preg, noe jeg syns er riktig for 9-3 men ikke 9-5. Gir mer karakter uten å ødelegge historien. Ser godt igjen brillerammen i min egen 96 (1976), men den har jeg brutt med tåkelys. Den ubrutte blanke rammen rundt hovedlys i 06 så tabbeaktig ut, noe den raske utskiftningen understreker.

 

Veldig fornøyd med 9-3 '08 modellenes trim, men 9-5 er ikke helt min stil. Litt synd å diskutere sånt i en "stygge biler"-tråd :(

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...