Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stygge serieproduserte biler.


Inc

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Porsche cayenne er også en stygg bil, ikke fordi jeg er imot at Porsche prøver seg på en SUV, men fordi den ser ut som et "gigantisk såpestykke" (som pappa liker og kalle den ;) ) Nye generasjonen er vesentlig bedre enn den første, men likevel så er den enda stygg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
cayenneturbos.jpg

9194230[/snapback]

Hehe, pappa sier den ser ut som rompa til et neshorn...

Lenke til kommentar

Other-10.jpg

 

grise stygg bil tror den ble tegnet i blinde

 

er Actyon Sports frå detta ssangyoung dritet!

 

xinsrc_17203040115170621811154.jpg

 

nissan qasqhai er rimelig stygg denni å

 

toyota_auris-01.jpg

 

toyota auris med fler småbiler er så stygge att de fleste daue bil disainere snur seg i grava

 

Volkswagen_Passat_R36-2.jpg

 

Passaten er ikke akkurat non blomme den heller

 

sharan.jpg

 

wv sharan er motbydelig stygg

 

 

kunne nokk ha sittet i 10 timer og ramsa opp mye mer møkk men gidder ikke

Endret av ladapower
Lenke til kommentar

Nissan Micra

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Nissan_Micra_Barbie.jpg

 

Må ha denne med en gang til, styggeste bilen ever

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
multipla.jpg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
cheryqq.jpg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
32eaaebcd774f55c9f4f1be6e6a032c8_2.jpg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
dirty_harry_car.jpg
Lenke til kommentar
*snip*

 

Synes nå Calibra er en ganske fin bil jeg, den er jo ganske konservativ i designet. Den bilen du viser er selvsagt stygg, men orginaler eller biler som er moderat stylet er ganske pene etter min mening. :)

 

Må bare legge til nok en stygg bil:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
061006001.jpg

 

Den nye Hiace-fronten er jo katastrofal.

Lenke til kommentar
toyota_auris-01.jpg

 

toyota auris med fler småbiler er så stygge att de fleste daue bil disainere snur seg i grava

9206904[/snapback]

Jeg tror det er du som har et problem med småbiler. En småbil kan ikke være lang, lav og slank, så da må designerene finne på noe som likevel er relativt smakfullt.

Jeg synes ikke Toyota er spesielt dårlige på småbiler. De har funnet et utseende som funker bra til den biltypen, og har brukt det på alle sine småbiler: Auris, Aygo og Yaris. Av de tre synes jeg faktisk at Auris'en er den fineste, deretter Yaris og Aygo til slutt. Auris er faktisk ganske lekker synes jeg.

Endret av endrebjorsvik
Lenke til kommentar
toyota_auris-01.jpg

 

toyota auris med fler småbiler er så stygge att de fleste daue bil disainere snur seg i grava

9206904[/snapback]

Jeg tror det er du som har et problem med småbiler. En småbil kan ikke være lang, lav og slank, så da må designerene finne på noe som likevel er relativt smakfullt.

Jeg synes ikke Toyota er spesielt dårlige på småbiler. De har funnet et utseende som funker bra til den biltypen, og har brukt det på alle sine småbiler: Auris, Aygo og Yaris. Av de tre synes jeg faktisk at Auris'en er den fineste, deretter Yaris og Aygo til slutt. Auris er faktisk ganske lekker synes jeg.

9211866[/snapback]

 

Enig. Auris er en helt grei bil, litt agressiv i fronten. Ikke i klasse med Audi A3, men det er jo en toyota. Etter min mening, den fineste japanske småbilen ;)

Lenke til kommentar

Forrige generasjons Previa i førsteposten er da genial.

 

Hyundai Accent er verdens kjipeste bil. Kommer du ut av en slik, har du ikke mye respekt i boka mi. Det er lov å være fattig, gjerrig eller begge deler, men du kjøper uansett faen ikke en Hyundai Accident. Uansett.

Her er verstingen, komplett i det suverene fargevalget rosa metallic:

81_604624438.jpg

:sick:

 

EDIT: La oss ta med ræva også.

81_-926950131.jpg

Endret av Isbilen
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Noen som nevnte Saab  :)

 

Saab 900 1987  :thumbdown:

9214653[/snapback]

 

hva tenkte saab når dem designet denne fronten? Resize%20of%20SAAB%209-5%20Sedan.jpg

 

Vi må ikke glemme Ford Edsel Ambulance! den er grusom den!

memphian.jpg

Endret av Slettet+5132
Lenke til kommentar
hva tenkte saab når dem designet denne fronten? Resize%20of%20SAAB%209-5%20Sedan.jpg

Første gang jeg så den Saab'en trodde jeg det var en tulling som hadde kjøpt kromtape og lagt rundt lyktene, men da jeg skjønte at den kom sånn fra fabrikken bare ristet jeg på hodet. Det er ikke det peneste Saab har prestert.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...