Gå til innhold
Spørsmål om bil og motor? Still spørsmål her ×

Stygge serieproduserte biler.


Inc

Anbefalte innlegg

Lesing i biltråder førte fram til en slik tråd som dette. Når en ser etter bil snubler man ofte over utrolig stygge biler. Ikke det at de er full av rust og sånn men at noen kan klarer å konstruere noe så makkverkaktig.

Her er og smaken som baken, men litt artig å se hva som kommer frem.

 

*Bilder i HVER post*

Her noen jeg synes vi kunne vært foruten.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
71_1190058484.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
7_-1158681869.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
10133513_311547_1_1_298l.jpg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
83_-1885413130.jpg

84_792386346.jpg

71_-2101681957.jpg

Endret av regga
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Jeg holder en knapp på Fiat Multipla... Er det virkelig mulig å designe noe så heslig? AAARGHHH....

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

40-fiat-multipla.jpg

 

EDIT: Tok meg den frihet å sitere kjapt fra Jeremy Clarksons beskrivelse av bilen:

 

And so the Multipla was born, the first car to resemble an Amazonian tree frog.

 

Unfortunately this turned out to be a mistake. Customers liked their cars to resemble sharks or leopards or, er, cars. But not frogs. And so the Multipla was a monumental flop. And then it was dropped.

 

http://driving.timesonline.co.uk/tol/life_...ticle437270.ece

 

Men som innlegget under viser, smaken er virkelig som baken! :!:

Endret av Swe
Lenke til kommentar

Audi Q7, VW Touareg, Nissan Primera, det meste fra USA, alle hvite biler. Det er mye stygt på veien.

 

Men hadde jeg hatt familie ville jeg hatt en Fiat Multipla, den er er en genial familiebil. Og så er svært god å kjøre.

 

Redigert:

Clarkson tok imidlertid feil, selv om Multipla ikke var noen storselger i England (eller Norge) så tok den kontinentet med storm. Flere år på rad var "Fiatfrosken" Europas mest solgte flerbruksbil. Så populær var den at Honda kopierte den. Riktignok kopierte ikke Honda utseendet, men innredningsløsningen med 3 seperate framstoler og 3 seperate bakstoler i en ekstra bred kupé finnes også i Honda FR-V. Setene kan brettes sammen på mange måter, man kan faktisk hive inn et par tre sykler uten å måtte skru de fra hverandre.

 

Lyktene i "bjelken" under frontruta gjør at føreren ser mer av veien i mørket. Spesielt når man kjører over en bakketopp gjør den høye lykteplasseringen at dødskyggen bak baktoppen minimeres. De svært vertikale siderutene gjør at det blir uvanlig skyggefullt og svalt inne i bilen, noe som er spesielt viktig på sørligere breddegrader der sola står høyere på himmelen og har større varmeeffekt. Og det til tross for de høye vinduene som går såpass langt ned at småbarna faktisk kan se ut av bilen.

 

Det sies at en barnefamilie som har prøvd en Multipla er solgt. De gidder ikke å se på andre biler. Multpla er den perfekte bilen for barnefamilier. Synd at såpass få nordmenn har oppdaget denne bilen, for jeg blir glad hver gang jeg ser en.

Endret av SeaLion
Lenke til kommentar
Citroën SM er djevel

sk stygg.

9193136[/snapback]

SM'en er jo helt rå!

 

86661.1973.Citroen.SM.jpg

 

En av de værste bilene jeg vet om er VW Lupo, Hyundai Atos og lignende japseplast-biler..

 

Ny mondeo ser ut som har "downs" bak, øya(lyktene) går liksom nedover på innsiden.. :D

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor

atos

hyundai_Atos_1.jpg

IschiaAutonoleggioAtos.jpg

lupo

800px-Car_VW_Lupo_2_wikipedia.JPG

photo-gallery-vw-lupo-rear.jpg

yaris

Toyota-Yaris-For-Sale.jpg

Downs/mondeo

mondeo_02.jpg

Bilde fra google til å sammenligne med.. Jeg har ingenting mot downs, men det bare ligner.. http://www.cbchs.org.au/images/DownsSyndrome.jpg

Lenke til kommentar

Renault Megane

 

 

 

renault-megane.JPG

(Baksiden på denne bilen er stygg hvertfall, skjønner ikke hva de tenkte på.)

 

 

 

Hyundai Coupe FX

 

 

 

post-31845-1186056591_thumb.jpg

(Den ser aggresiv og tøff ut i fronten.)

 

post-31845-1186056604_thumb.jpg

Men stusselig og konebilaktig i baken. Ser ut som et stort såpestykke.)

 

 

Endret av krizkriz
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Porsche 911 (996) og Porsche Boxter (986)

 

Hva i all verden var det designerne i Stuttgart røykte da de designet disse bilene?

 

996en er grei nok, baken er fin, siden er fin. Men fronten må være det styggeste jeg har sett på en porsche.

Hvem kom opp med ideen med at de frontlyktene passer i en porsche? Han burde ha vært sparket... En 911 skal ha runde lykter i min mening

 

Dessuten skulle Porsche ha skjønt at oransje blinklys absolutt ikke kler en Porsche...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
?dim=2005-03-31_15-48-17_IMG_0397.JPG

 

 

Samme med Porsche Boxter (986) også, men her synes jeg hele bilen er generelt stygg

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
porsche-boxster.jpg

 

 

Porsche cayenne er også en stygg bil, ikke fordi jeg er imot at Porsche prøver seg på en SUV, men fordi den ser ut som et "gigantisk såpestykke" (som pappa liker og kalle den ;) ) Nye generasjonen er vesentlig bedre enn den første, men likevel så er den enda stygg.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
cayenneturbos.jpg
Lenke til kommentar
Fronten på Ford Scorpio

 

Hva tenkte alle fords designere på? Baken deromot er helt grei..

9197922[/snapback]

 

her kom du meg i forkjøpet. En umåtelig stygg bil.

 

SsangYong Kyron er så stygg at det svir i øynene. Tenker da spesielt da på hekken av bilen.

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
SsangYong_Kyron__SU_264771g.jpg

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
SsangYong_Kyron__SU_264771c.jpg
Endret av langtongting
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+5132
Det meste av Citroën er egentlig rævstygt.

9193232[/snapback]

 

Helt enig, blir rett og slett for spesiellt.. Rett og slett i samme katgori som en 1958 PLYMOUTH TORNADO:

 

tornado5.jpg

tornado3.jpg

tornado1.jpg

Lenke til kommentar
Helt enig, blir rett og slett for spesiellt.. Rett og slett i samme katgori som en 1958 PLYMOUTH TORNADO:

Brukte du ordet ugly cars og trykket google? :ph34r:

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
8_1396501125.jpg
Klassiker, men fy f så stygg.

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
9415465_317200_4_1_145l.jpg
Endret av regga
Lenke til kommentar
Gjest Slettet+6132

Her er enda en stygg bil, pontiac aztec.

 

Designerne må ha vært stupfulle når de designet bilen, og ledelsen i pontiac må ha vært helt borte når de lot denne bilen nå samlebåndet...

 

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
02.pontiac.aztek.f34.500.jpg

 

EDIT: fant denne siden med geniale kommentarer om stygge biler

Endret av Slettet+6132
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...