Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Noen som har lagt merke til at det er 0 på "ja, har prøvd hasj og tyngre stoff"?, kan ha noe med at de ble avhengige med en gang :p

9200408[/snapback]

Det er ingen "Ja, har prøvd tyngre stoff", akkurat som om man må ha røyka hasj for å også ta "tyngre" stoff.

 

Dessuten har "prøvd" alternativene nettopp komt opp, sikkert derfor.

 

I svarte, bare idioter som prøver/bruker hasj..

Idiotene er de med fordommer.

 

Never ever! Er det noe jeg er i mot så er det hasj og narkotika!

Hvorfor det om jeg tør spørre? Er alkohol helt greit etter din mening?

 

Jeg foretrekker de lovlige (alkohol, morfin, absinthe), osv.

Disse er vel kun lovlige som legemiddel? Morfin brukes jo til å utvinne heroin om jeg ikke tar feil..?

 

jeg tror derimot at mange av de som begynner på hasj allerede ligger godt an til et dårlig liv.

Er dette isåfall bare i et samfunn der det er ulovlig og uakseptert eller også i et samfunn der det er lovlig og akseptert?

Endret av ArmenMinAU
Lenke til kommentar
jeg tror derimot at mange av de som begynner på hasj allerede ligger godt an til et dårlig liv.

Er dette isåfall bare i et samfunn der det er ulovlig og uakseptert eller også i et samfunn der det er lovlig og akseptert?

9201351[/snapback]

Interessant problemstilling, kanskje en fin måte å luke ut pakket på? Hasj fungerer ikke ulikt mopeder, de er et tegn på hva som venter en i fremtiden. Hvis vi gjør hasj lovlig så kan vi risikere å ødelegge denne balansen, akkurat nå funker hasj som en noenlunde ålreit pekepinne på hvem som ikke vil skille seg ut akademisk, and if it ain't broke..

Lenke til kommentar
I svarte, bare idioter som prøver/bruker hasj..

9200956[/snapback]

Sure... Ingen advokater, forskere, politikere, samfunnsvitere, leger, dommere, proffesorer eller noe sånt som noen gang har gjort noe sånt. :roll:

Klikk for å se/fjerne innholdet nedenfor
Ja, det var ironi om du ikke skjønte det.

 

 

 

Mangler forresten et alternativ i pollen. "[X] Har brukt, men ikke nå lenger"

Endret av L4r5
Lenke til kommentar
Interessant problemstilling, kanskje en fin måte å luke ut pakket på? Hasj fungerer ikke ulikt mopeder, de er et tegn på hva som venter en i fremtiden. Hvis vi gjør hasj lovlig så kan vi risikere å ødelegge denne balansen, akkurat nå funker hasj som en noenlunde ålreit pekepinne på hvem som ikke vil skille seg ut akademisk, and if it ain't broke..

9202239[/snapback]

Jeg tror isåfall du ikke har møtt de riktige hasjrøykerne, men de har gjerne et altfor viktig yrke e.l. til at de er villige til å røpe det.

Lenke til kommentar
jeg tror derimot at mange av de som begynner på hasj allerede ligger godt an til et dårlig liv.

Er dette isåfall bare i et samfunn der det er ulovlig og uakseptert eller også i et samfunn der det er lovlig og akseptert?

9201351[/snapback]

Interessant problemstilling, kanskje en fin måte å luke ut pakket på? Hasj fungerer ikke ulikt mopeder, de er et tegn på hva som venter en i fremtiden. Hvis vi gjør hasj lovlig så kan vi risikere å ødelegge denne balansen, akkurat nå funker hasj som en noenlunde ålreit pekepinne på hvem som ikke vil skille seg ut akademisk, and if it ain't broke..

9202239[/snapback]

 

Kan du omformulere den siste setningen litt? jeg oppfattet det som at du mente at de som røyker hasj har lavere ambisjoner.. Tok jeg feil?

Lenke til kommentar
Interessant problemstilling, kanskje en fin måte å luke ut pakket på? Hasj fungerer ikke ulikt mopeder, de er et tegn på hva som venter en i fremtiden. Hvis vi gjør hasj lovlig så kan vi risikere å ødelegge denne balansen, akkurat nå funker hasj som en noenlunde ålreit pekepinne på hvem som ikke vil skille seg ut akademisk, and if it ain't broke..

9202239[/snapback]

Jeg tror isåfall du ikke har møtt de riktige hasjrøykerne, men de har gjerne et altfor viktig yrke e.l. til at de er villige til å røpe det.

9203974[/snapback]

Det er vel ingen hemmelighet at folk i alle miljøer og yrker bruker all slags stoffer og annet, men det er likefullt ingen hemmelighet at "tapere" er overrepresenterte.

 

Jimstar: Det jeg mente var at de som har lavere ambisjoner røyker hasj, og at man ved å vri på det kan gjette seg til hvordan et menneske er basert på vanene deres. Blant de 5-10 jeg kjente på ungdomsskolen som røykte, så utdanner ingen av dem seg nå. Jeg kjenner jo mange som har prøvd som gjør det bra nå (studerer på universitet som leger, fysikere, osv), og også folk som er flink på skolen men som fortsatt holder på - det er bare ikke å komme unna at tapere er overrepresenterte.

Endret av SteffyPants
Lenke til kommentar
Har en følelse av at en god del av forumbrukerne her inne bruker hasj, eller tyngre stoffer.

9176445[/snapback]

Hvordan i alle dager, tør jeg spørre?

9203642[/snapback]

Kan du begrunne hvorfor?

9189013[/snapback]

Det ér unaturlig å forby en plante. _\|/_
:)

9189069[/snapback]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...