Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
I svarte, bare idioter som prøver/bruker hasj..

9200956[/snapback]

Sure... Ingen advokater, forskere, politikere, samfunnsvitere, leger, dommere, proffesorer eller noe sånt som noen gang har gjort noe sånt. :roll:

 

Er vel ingen som sier at det ikke finnes idioter også i disse yrkesgruppene?

 

Jeg foretrekker de lovlige (alkohol, morfin, absinthe), osv.

Disse er vel kun lovlige som legemiddel? Morfin brukes jo til å utvinne heroin om jeg ikke tar feil..?

 

Absint får du vel kjøpt på vinmonopolet, om jeg ikke tar helt feil.. Mener i hvert fall å huske at en kompis sa det.

 

For øvrig svarte jeg nei. Jeg verken røyker, snuser, drikker (ikke mer enn et par glass konjakk i året, og kanskje et rødvinsglass til julematen.) eller inntar noen form for narkotiske stoffer, dersom legen ikke sier at jeg er nødt til det. Hittil har han ikke sagt det, heldigvis.. :)

Lenke til kommentar

Har en følelse av at en god del av forumbrukerne her inne bruker hasj, eller tyngre stoffer.

9176445[/snapback]

I de fleste tilfellene er det nok bare brukere som, bak tastaturet, utgir seg for å være harsj-røykere fordi de har inntrykk av det er kult.

 

Det er nok flere en man tror som gjør det her i Norge, men ikke så mange som skriver det på forumet etterpå.

Lenke til kommentar

Både alkohol, nikotin og koffein er kategorisert som tyngre stoffer enn hasj.

9182755[/snapback]

det kommer ann på hvor mye og hvordan kvalitet. Grunnen jeg tror at til harsj er ulovlig i Norge er at det er ulovlig dyrket osv og man kan ikke være sikker på kvaliteten man kan ikke være sikker på om det er harsj.

Det er akkurat slik som at pose-snus er ulovlig i Danmark fordi det ikke er forsket på ennå av dem.

Lenke til kommentar

Jeg ble overasket over resultatene fordi jeg trodde det var langt flere som hadde prøvd det en faste røykere :S Det jeg ser på som det største problemet i harsj er at det koster mye og at man aldri kan være sikker på om det man kjøper er bra eller dårlig eller verst; giftig.

Endret av Gjest
Lenke til kommentar
Både alkohol, nikotin og koffein er kategorisert som tyngre stoffer enn hasj.

9182755[/snapback]

det kommer ann på hvor mye og hvordan kvalitet. Grunnen jeg tror at til harsj er ulovlig i Norge er at det er ulovlig dyrket osv og man kan ikke være sikker på kvaliteten man kan ikke være sikker på om det er harsj.

Det er akkurat slik som at pose-snus er ulovlig i Danmark fordi det ikke er forsket på ennå av dem.

9209969[/snapback]

Seff blir det dyrket cannabis ulovlig i norge :p

Men forbudet gjør ikke at cannabisen blir av bedre kvalitet, men heller omvendt, da det ikke er noen som sjekker kvaliteten.

Hvis Du dyrker cannabis selv, så vet du at den ikke er tilsatt noen skumle stoffer... Det vet du aldri når du kjøper på gata...

 

Og grunnen til at det er ulovlig, er vel fordi en president i USA startet "The war on drugs", og Norge måtte jo seff følge etter...

Lenke til kommentar
Både alkohol, nikotin og koffein er kategorisert som tyngre stoffer enn hasj.

9182755[/snapback]

det kommer ann på hvor mye og hvordan kvalitet.

9209969[/snapback]

Selvfølgelig. Du tåler mye mer hasj enn alle disse stoffene. Det går ikke ann å få f.eks nikotin i "dårlig kvalitet". Nikotin er nikotin. Er det andre stoffer med, så er allikevel ikke nikotinet mer skadelig.

Lenke til kommentar
På hvilken måte?

9230838[/snapback]

Har man en undersøkelse hvor spørsmålet er "Er narkotika for tomskallinger?" så vil folk flest si ja. Ergo, statistisk riktig.

 

Uansett, du må gjerne mene at alkohol er for tomskallinger, du røyker jo hasj, som gjør deg til, i de flestes øyne, en tomskalling. Da blir ikke din mening like viktig. Sånn er dessverre folks fordommer.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...