Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Nope, dårlig med narkotiske stoffer på denne karen.

Holder meg til snusen i øyeblikket :thumbup:

9180132[/snapback]

second.

9180988[/snapback]

^3

Har lovet meg selv at jeg aldri skal begynne med noen form for narkotika.

9182704[/snapback]

 

bra at du har lovd deg sjølv å ikkje bruke noko stoff! eit bra forbilde og døme på skikkelig ungdom :thumbup::w00t:

Lenke til kommentar
jeg forsvarer på ingen måte hasj men blir for teit når folk stitter å holder på med fantasi historier

9182679[/snapback]

 

Jada, dette vet vel du alt om. Selvfølgelig ligger det mer bak den historien, men det vet du ingenting om, og derfor kan du ikke uttale deg på den måten heller.

Lenke til kommentar

(En av få gangene jeg svarer uten å ha lest tråden.)

 

De færreste BRUKER ikke narkotika. De fleste HAR PRØVD (kall det gjerne eksperimentert).

 

Selv har jeg bare prøvd hasj, amfetamin (gjør jeg ikke en gang til, men mindre jeg er på en min egen øy i en hel uke. Ble ødelagt av det i lengre tid etterpå, jo! (Ødelagt = at man kunne se det på meg.), og meth/metaamfetamin(?) går under det samme egentlig. Resultatet? Jeg har lyst til å prøve kokain (siden det ligner på speed og skal visstnok være mye bedre, og man ikke ser det dagen etterpå (HAH)) og heroin. Det sistnevnte kan jeg bare slå fra meg, og alt det andre også :)

 

Eksperimenteringa mi nå for tida går i dette (blogg).

Lenke til kommentar

Var en vaskekte rusmisbruker helt til jeg greide å slutte for ca. fem år siden. Etter en lengre periode hvor jeg ikke rørte annet enn alkohol i begrensede mengder, er jeg nå såpass trygg på meg selv at jeg kan røyke litt ved spesielle anledninger, som f.eks. Inferno og Hole in the Sky-festivalene. God muzak blir bare enda bedre etter en fin blås.

 

Alkoholen drikker jeg meg fortsatt ikke virkelig full på, det er et FARLIG dop å overdrive bruken av både på kort og lang sikt. Men dette dopet kommer "dessverre" i de helt fantastiske formene ved navn "øl" og "Islay single malt whisky", og de tingene kan jeg umulig motstå. Alt med måte.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...