Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
At noe er i flertall gjør det ikke rettferdig.
Det er jeg enig i. Hvis (f.eks) hasj er det eneste som funker mot visse sykdommer eller plager, synes jeg de som har de plagene skal kunne bruke hasj, til medisinsk bruk.

 

Men her i Norge er det demokrati, og da bestemmer flertallet uansett.

Lenke til kommentar

Selv syntes jeg alkohol skaper god stemning i meg når jeg er ute.

Helt avhold fra rusmidler er et personlig valg som jeg respekterer, men i mine øyne så er ikke det noe jeg vil.

Jeg mener rusmidler skaper stemning, og kan utdype en persons psyke, gjerne ved at man blir litt mer avslappet og tøyer litt grenser.

 

Når det er sagt, så bruker jeg ikke tunge stoffer, jeg har røyka hasj noen ganger men fikk litt angst av det som jeg har litt av fra før av.

Jeg er diagnosert med schizofreni så tyngre stoffer er ute av spørsmålet, selvom på et spirituelt nesten filosofisk nivå så kunne jeg tenkt meg å prøve LSD for å utforske min psyke.

 

Jeg vil forresten si at det er dumt å si at folk som bruker rusmidler er "feige" som en fyr sa tidligere i tråden.

Du har rett og slett ingen rett til å dømme folk på den måten.

Det viser ignoranse til både rusmidler og personer generelt syntes jeg.

Lenke til kommentar
Etter litt søking på internett fant jeg ut at sjansen for å få schizofreni ble betraktelig mindre ved å drikke alkohol, samtidig som at det var mulig at alkohol hjelper deg til å holde deg like kjapp i toppen mens du eldes.

 

Dette gjelder selvfølgelig små doser, som et glass vin om dagen e.l., ikke spyfylla hver fredag (eller hver dag, noen som gjør det og).

Lenke til kommentar

Bundy hva er du 'har' da?

 

im a schizo, and its pretty shit yo.. ;p

 

Men neida, er jo ikke akkurat som jeg ikke kan gjore noe som helst.

Er jo helt klar i hodet ihvertfall na, men angsten er kanskje det man merker mest negativt.

Alle de paranoide tankene etc kan vaere jaevlig men er vanskelig a forklare, man er gjerne kjent med de.

 

</offtopic>

Lenke til kommentar
Å røyke cannabis i helgene er langt bedre for psyken din enn å drikke deg dritings i helgene, uten at jeg vil avspore diskusjonen.

9190347[/snapback]

 

Keep telling yourself that...

9190366[/snapback]

 

Edit: Ingar, den siden du har linka til er nr. 1 propaganda side for å ikke røyke eller drive med noe stoff. Prøv å se om de inkluderer noe som helst positivt i det de skriver om stoffene. Det er en grunn til at man røyker hasj, utenom det at man "får masse sykdommer"

Endret av Jimstar
Lenke til kommentar

De andre "tyngre" sakene jeg testet hadde liten virkning, merket i allefall ikke noe selv etter 1gram kokain.

9193004[/snapback]

 

wow? brukte du så mye penger på å ikke bli fucked up? Kokain koster jo svinmye gjør det ikke? Har aldri prøvd det, men var rimelig sikker på at det var dyrt og heftig.

Lenke til kommentar

De andre "tyngre" sakene jeg testet hadde liten virkning, merket i allefall ikke noe selv etter 1gram kokain.

9193004[/snapback]

 

wow? brukte du så mye penger på å ikke bli fucked up? Kokain koster jo svinmye gjør det ikke? Har aldri prøvd det, men var rimelig sikker på at det var dyrt og heftig.

9193084[/snapback]

Det var ikke jeg som sa det :p

 

Og ja, kokain er dyrt. 1000kr for 1gram.

Et rikmannsdop.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...