Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+9871234

Bruker ingenting. Ikkje snus, ikkje røyk, ikkje cannabis, und zo weiter. Koffein får eg sikkert ein del av innabors iform av te, men trur ikkje akkurat det er verdas hardaste rusmiddel.

 

Drikk heller ikkje alkohol. Eg trur eg blir til å like og ha ei lever som (i prinsippet) ska funke til eg er gamal og grå. Halde meg lengst mogleg borte frå sjukeheim :cool:

 

Dessutan syns eg dykk kan ta diskusjonen om hasjisj er skadeleg ein anna plass. Finns 129785237821356819 trådar om det fra før.

Lenke til kommentar
Skjønner virkelig ikke folk som støtter narkotika, som et par her inne. Alt av narkotika er jo skadelig!

Skadelig ja. Men hvis noe narkotika er det eneste som funker mot enkelte sykdommer og plager skjønner jeg godt at de har lyst å bruke det. Når ikke vanlig smertestillende funker... Alt av tabeletter og sånnt er skadelig for kroppen, i store nok doser.

Lenke til kommentar
Så det blir feil å bruke rusmidler i forbindelse med nytelse?

Jeg mener ikke det er direkte feil, men jeg synes ikke det er særlig smart. Kan man ikke heller nyte ting som ikke skader kroppen i så stor grad? Det er jeg for.

 

Grunnen til at det er ulovelig er jo for kroppen sitt eget beste. Synes forsåvidt vanlig røyk også skulle være ulovelig. Fordi den har bare negative virkninger på kroppen, så vidt jeg vet.

Lenke til kommentar

Polen din ble litt tilfeldig. Du burde slenge med "Har du prøvd" Det blir veldig enten eller. Det er sikkert mange som har prøvd og røyke et par ganger, men ikke gjør det fast, inkludert meg.

 

Derfor kan jeg også si. Jeg har ingen trang til å røyke mer etter et par ganger, og jeg tok ikke noe skade av det. Det som er kjipt med å røyke er at man må han kontakter i ymse miljøer, og det gidder jeg ikke.

Lenke til kommentar
Polen din ble litt tilfeldig. Du burde slenge med "Har du prøvd" Det blir veldig enten eller. Det er sikkert mange som har prøvd og røyke et par ganger, men ikke gjør det fast, inkludert meg.

 

9196838[/snapback]

Det kan jeg si meg enig i.

Skal ta kontakt med moderator.

Lenke til kommentar

Dere slutter diskusjonen rundt hvorvidt hasj er skadelig NÅ. Dette er per definisjon off-topic i denne tråden. Dersom dere skal diskutere det, bruk en av de utallige trådene i Politikk og Samfunn.

 

Jeg flytter noen innlegg jeg finner passende herfra over til en av de trådene.

 

 

EDIT: Done. Her kan dere finne postene jeg flyttet.

Endret av Heilage
Lenke til kommentar

Jeg foretrekker de lovlige (alkohol, morfin, absinthe), osv. Jeg holder meg unna hasj også, men det har ingenting med at det er ulovlig eller farlig, det har med folket som begynner med det. Er det en trend som skiller seg ut uansett hvor man er, så er det at det ikke er de som tar den vanskelige matematikken eller leverer hjemmeleksen som i de fleste tilfeller begynner med hasj. På samme måte tror jeg ingenting på at man blir narkoman av hasj, jeg tror derimot at mange av de som begynner på hasj allerede ligger godt an til et dårlig liv.

 

Når det gjelder alt som er sterkere, så klarer jeg meg fint uten. Hvis jeg begynner å kjede meg etterhvert i livet så skal jeg heller vurdere det, men akkurat nå holder 4-5 øl og en orgasme leeeenge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...