Gå til innhold

Bruker du narkotika?


Zappza

Bruker du narkotika?  

1 146 stemmer

  1. 1. Bruker du narkotika?

    • Ja, bruker hasj (cannabis)
      54
    • Ja, bruker både hasj og tyngre stoffer
      23
    • Ja, bruker tyngre stoffer (amfetamin o.l.)
      15
    • Ja, har prøvd hasj
      69
    • ja, har prøvd hasj og tyngre stoff
      20
    • Nei
      965


Anbefalte innlegg

Ja, jeg bruker narkotika.

 

Nå syns jeg egentlig narkotika er et dårlig ord å bruke om de flere hundre rusmidlene vi vet om; narkotika betyr egentlig et dempende stoff, som heroin, men som istedetfor har blitt en samlebetegnelse på alle rusmidler som er ulovlige.

 

Alkohol drikker jeg i helgen for å ha det gøy med venner eller ved andre anledninger hvor det passer godt med et par pils for å slappe av.

 

Kokain spanderer jeg på meg en sjelden gang hvis jeg har litt penger bare fordi det er digg med alkohol.

 

Hvis jeg føler meg i det filosofiske hjørnet røyker jeg meg en joint for å sette ting i litt perspektiv eller spiser litt sopp eller noe annet psykedelisk for å smelte sammen med universet og se hva slags underfundige ting som fins dypt inni sinnet mitt.

 

Har også røyket/snortet heroin ved et par anledninger for å slappe ordentlig av.

 

Så må vi ikke glemme ecstasy som er en utrolig opplevelse hvis man tar det sjeldent nok.

 

"Narkotika", eller rusmidler, kommer i alle fasonger og farger og er vidt forskjellige stoffer som passer til hver sin greie. Det eneste man må vite er hva som er moderat bruk for hvert stoff. Akkurat som alle vet at de ikke tar noe større skade av å drikke seg dritings en gang i ny og ne tar du ikke skade av å ruse deg en gang i blandt på de fleste andre stoffer heller.

 

Jeg har ingen rusproblemer, er ikke avhengig av nikotin en gang, og er nykter sikkert 90% av tida mi og trives godt med det. Men når jeg føler at jeg vil ruse meg, så ruser jeg meg. Ingenting galt med det, det er helt menneskelig å ville ruse seg. Men jeg er egentlig mest inn i de psykedeliske rusmidlene, de er verken giftige eller avhengistdannende og man føler at man får noe igjen av å ta dem.

 

Det er mitt syn på "narkotika".

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
hva er Schwag?

9319452[/snapback]

 

Schwag som da er dårlig hasj, funker bra når man ikke får tak på real chronic, noe som det er lite av her, men det gjør så vondt for lungene å røyke det, men får man bare schwag, så tar man schwaggen.

Endret av Larusso
Lenke til kommentar
Det er mitt syn på "narkotika".

9315570[/snapback]

 

Enig.

Jeg har bare prøvd noen få stoffer en gang, men jeg har hatt det artig med dop. Jeg likte ikke helt rusen jeg fikk av cannabis, though, så vet ikke hvordan jeg kommer til å bruke det i fremtiden. Jeg hadde det veldig gøy, men jeg har aldri følt meg så evneveik, paranoid og sårbar. For ikke å snakke om dagen derpå hvor jeg slet skikkelig med konsentrasjonen. Men alt i alt en artig opplevelse jeg ikke ville vært foruten.

Annet enn det har jeg ingen negative ting å si om rusmidlene jeg har prøvd, noe som jeg synes er skummelt med tanke på hvor misvisende informasjonen jeg er blitt gitt gjennom oppveksten viser seg å være.

 

Tror uansett dette bare er en fase, og at jeg kommer til å bli en helt streit kar med moderat alkoholforbruk og null nikotin og narkotika.

Lenke til kommentar
Det er mitt syn på "narkotika".

9315570[/snapback]

Tror uansett dette bare er en fase, og at jeg kommer til å bli en helt streit kar med moderat alkoholforbruk og null nikotin og narkotika.

9320702[/snapback]

For mange så er det bare en fase.

Man er nyssgjerrig, og lurer på hvordan ting fungerer, man har heller ingen forpliktelser som å passe på unger, og den delen der. Man kan ikke ruse seg hele tiden da man har en familie å ta seg av.

Lenke til kommentar
hva er Schwag?

9319452[/snapback]

 

Schwag som da er dårlig hasj, funker bra når man ikke får tak på real chronic, noe som det er lite av her, men det gjør så vondt for lungene å røyke det, men får man bare schwag, så tar man schwaggen.

9320631[/snapback]

 

Jeg har altid brukt Schwag. Finnes ikke annet i norske byer. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg likte ikke helt rusen jeg fikk av cannabis, though, så vet ikke hvordan jeg kommer til å bruke det i fremtiden. Jeg hadde det veldig gøy, men jeg har aldri følt meg så evneveik, paranoid og sårbar.

9320702[/snapback]

Dette er som regel ting som skjer den første gangen man prøver det. Etter en eller to ganger så går dette over. Men nå vet ikke jeg hvor mange ganger du har røyka...

Lenke til kommentar
Jeg har altid brukt Schwag. Finnes ikke annet i norske byer.  :thumbup:

9321056[/snapback]

Da har man ikke de rette kontaktene :p

 

Finnes mye godt over alt, hvis man bare kjenner de rette folkene.

9321109[/snapback]

 

Jeg røyker schwag hver gang jeg skal funke meg opp, fordi jeg rett og slett ikke får tak på noe annet, har aldri tasta ordentlig chronic i Norge.

Lenke til kommentar
Jeg har altid brukt Schwag. Finnes ikke annet i norske byer.  :thumbup:

9321056[/snapback]

Da har man ikke de rette kontaktene :p

 

Finnes mye godt over alt, hvis man bare kjenner de rette folkene.

9321109[/snapback]

 

Og hvordan vet du at det er rein vare? Kan være ganske så Schwag, uten at man er klar over det.

Lenke til kommentar
Jeg har altid brukt Schwag. Finnes ikke annet i norske byer.  :thumbup:

9321056[/snapback]

Da har man ikke de rette kontaktene :p

 

Finnes mye godt over alt, hvis man bare kjenner de rette folkene.

9321109[/snapback]

 

Og hvordan vet du at det er rein vare? Kan være ganske så Schwag, uten at man er klar over det.

9325220[/snapback]

 

Ja, vist man har røyket schwag all day, og aldri har tasta the real sticky, så aaaner man jo ikke om man får schwag eller real funk.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...