Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
peter trenger vel strengt tatt ikke hjelp fra adam ? xD når han kan stoppe tia, bli usynlig , heale +++ ?

 

Peter mangler lederegenskapene. Han er en som er mer vandt til å ta imot ordre, ikke gi dem.

 

You need to learn to be lead before you can lead. Peter er fortsatt for usikker og ikke den som tar styringen. Broren hans har de egenskapene, samme med HRG og tydeligvis også Adam.

 

Merkelig at selskapet som Linderman styrte har holdt Adam fanget i 30 år hvis det var Adam som styrte Linderman. Me confused :)

Lenke til kommentar
pleier den ikke å komme i tre tiden eller noe :)

 

Heroes sendes 8.00 PM Eastern time som er -5, vi er +1 så da sendes den jo kl 2 :) men det er jo en time sendetid + at de som legger ut på nettet bruker litt tid på det så den er nok ikke ut som stream, evt. torrent for de som gjør det.. før i 4-5 tiden i morgen tidlig^^

Endret av endrefm
Lenke til kommentar

Elle og Bob i famile, den så jeg komme milevis unna. Nevnt det mange ganger tidligere også, men faen Suresh er på et tynt isflak mellom snill og ond nå.

 

Belle er så sinnsjuk god skuespiller, helt utrolig hva hun dama greier. Og må si at hun blir bare hottere og hottere i hver episode. Men synd vi ikke så noe av Peter;)

 

Virker som om Elle er på vei til og bli snill, og Suresh på vei til den mørke siden ;P

 

Fikk vite mye i denna episoden. stakkars moren til Peter tho. West og Bennet ;) hehe elska de scenene. Huff stakkars Bennet ;)

Takk gud for at det ikke er det siste vi ser av HRG, serien hadde aldri blitt den samma uten han så veldig fint at de valgte og revive han ved hjelp av claire blod ;P

Lenke til kommentar

Mohinder er badass ass...

^^ bra at han overlevde ja, han er en stor del av serien.( Bennet )

 

Abilityen til Matt er konge nå da, blir på en måte sånn som hu jenta som kunne overtale folk til å gjøre ting.

 

Ble overrasket over at det var Adam som drepte Nakamura, de siste episodene kommer til å bli knall. Hiro Vs Adam

Endret av ThomasT-93
Lenke til kommentar

Beste episode hittil!

 

Hvar så DRIIIIT forbanna da HRG ble skutt. Begynte nesten å grine. Må si jeg ble letta når han levde opp igjen :p

 

Ble overrasket over at det var Adam som drepte Nakamura, de siste episodene kommer til å bli knall. Hiro Vs Adam

 

WTF. Det lå jo i kortene hele tiden :blink:

Endret av Messi91
Lenke til kommentar

Jeg elsket denne episoden!

Den var genial.

 

Elle blir heitere og heitere, jeg begynner å like HRG kjempegodt, Claire er som alltid digg, West er blitt en flott karakter og Mohiner begynner jeg virkelig å like godt.

 

Lurer på hva som skjer videre med Peter og Niki.

Kan jo hende at Jessica tar over for Niki, og ødelegger for de andre.

Lenke til kommentar
Beste episode hittil!

 

Hvar så DRIIIIT forbanna da HRG ble skutt. Begynte nesten å grine. Må si jeg ble letta når han levde opp igjen :p

 

Ble overrasket over at det var Adam som drepte Nakamura, de siste episodene kommer til å bli knall. Hiro Vs Adam

 

WTF. Det lå jo i kortene hele tiden :blink:

 

Ja, jeg og, men jeg var rimelig sikker på at han ikke ville forsvinne ;) Selv trodde jeg at Claire og West skulle gjenopplive han, så ble litt overraskelse at det var Bob/Adam (selv er jeg nesten helt sikker på at det var Bob og de)

 

Men hva står HRG for? Jeg tenker det er logisk, men skjønner ikke helt hvorfor akkurat HRG :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...