Gå til innhold

Heroes sesong 2 - For de som følger USA-sendinger.


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Beste episode hittil!

 

Hvar så DRIIIIT forbanna da HRG ble skutt. Begynte nesten å grine. Må si jeg ble letta når han levde opp igjen :p

 

Ble overrasket over at det var Adam som drepte Nakamura, de siste episodene kommer til å bli knall. Hiro Vs Adam

 

WTF. Det lå jo i kortene hele tiden :blink:

 

 

jaja, men ikke at Adam selv drepte han, siden de fant ID til faren til Matt på åstedet

Lenke til kommentar
Men hva står HRG for? Jeg tenker det er logisk, men skjønner ikke helt hvorfor akkurat HRG :hmm:

HRG står egentlig for det Mr. Bennett har på nesen, nemlig horn-rimmed glasses. Har heller ikke skjønt hvorfor folk velger å kalle ham det, men det er jo mange i serien som omtaler ham som "the man with horn-rimmed glasses" (deriblant West). Hvorfor "the man" har forsvunnet, er et mysterium for meg.

 

Ellers skjedde det jo en hel del i denne episoden, da. Merket at jeg ikke savnet Peter eller Niki noe særlig, siden de andre leverte (som det heter i Idol) så bra.

 

Flott at de faktisk bruker West litt nå. Rimelig grunn karakter i utgangspunktet, så vi fortjener å se ham utvikle seg litt.

Lenke til kommentar

God episode!

Kanskje den beste hvor Peter ikke har vert involvert.

 

Likte utviklingen i historien. Merkelig at Surech (?) har skiftet side så fort. Tipper han er småkeen på Elle ^^

 

 

 

Anywho, lurer på hva som skjer videre med Mr Bennett. Håper ikke han blir holdt fanget av Bob, en altfor fargerik karakter til nettopp det. Har et lite håp om at det er Adam som har tatt han, og at der er hans blod som fikser han, men er stygt redd det er Surech / Bob.

 

Gleder meg til neste!

Lenke til kommentar
Merket at jeg ikke savnet Peter eller Niki noe særlig, siden de andre leverte (som det heter i Idol) så bra.

Jeg savner aldri Niki - selv om det går flere episoder uten hennes tilstedeværelse. Seriens kjedligste karakter. Eller, selve karakteren er kanskje ikke så uinteressant. Men av en eller annen grunn blir det aldri spesielt gøy å følge med på henne. Det blir fill-in, liksom, mellom det virkelig store som skjer.

Lenke til kommentar
Er sikker på det er Bob som av en eller annen grunn tok med seg mr. Bennet videre, i og med at de tok se bryet med å filme den posen med blod, både når han fikk den i seg og når Bob tok blodet fra Claire.

 

Konge episode. Men var litt skuffa over hvem som drepte faren til Hiro. Jeg fikk tidlig teorien om at det var Takezo Kensei/Adam/et eller annet annet som drepte han. Men følte også det var litt for obvious. Men så fikk jeg ideên om at kanskje det var Peter som gjorde det, under "influence" av Adam. I ettertid var jo det helt feil, det kan en lett resonnere seg frem til men hadde håpet på en skikkelig overrraskelse..

Lenke til kommentar

Konge episode, kan ikke vente til neste kommer... Gleder meg til å se hvordan Hiro har tenkt å gjøre opp med Adam. Men vis det er Adam som går rundt å slakter folk, så er jeg litt usikker på hvordan han kom seg unna når han prøvde å slakte Angela Petrelli. Siden den personen tydeligvis var usynlig...

 

Er det bare jeg som ikke har fått med meg at Adam har en skill som jeg ikke vet om?

 

 

Trur nok det er company/suresh som har gjennopplivet HRG. Men trur det er Bob som har beordet det, og kjenner jeg Bob rett så har han nok en plan hvor han trenger HRG.

 

Vil jeg også tro.

Lenke til kommentar
Men vis det er Adam som går rundt å slakter folk, så er jeg litt usikker på hvordan han kom seg unna når han prøvde å slakte Angela Petrelli. Siden den personen tydeligvis var usynlig...

Er ikke den generelle forståelsen av dette at Adam manipulerte Maury Parkman på et eller annet vis, slik at han igjen brukte sin manipulasjonsevne (tankelesning og -kontroll) til å fjernangripe Mrs. Petrelli? Hun skadet seg selv under påvirkning av Parkman sr., som igjen var styrt av Adam.

Lenke til kommentar
Tror nok Parkman lærte leksa si når han snakke med Mrs. Petrelli. :)

Det tror ikke jeg. Det siste vi så mellom dem to var at Angela ba om at han ikke krevde å få vite hvem hun dama på bildet var, og i slutten av episoden så vi at han hadde skrevet på det navnet på bildet. Han presset altså ut hvem hun var fra Angela.

 

edit: Men jeg tror ikke at han er ond. Det virker jo som at han gjør dette for å komme til bunns i det, og hindre at flere blir drept.

Endret av trygveaa
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...